Sortering af indlæg

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
PS

Sortering af indlæg

Indlæg af PS »

Da det ikke virker hos mig i hverken IE ell. Firefox, går jeg ud fra at følgende funktion ikke er til stede på siden.

Kunne det ikke forholdsvis nemt lade sig gøre, når man går ind i en tråd, at man ved et tryk på overskriften "Seneste indlæg", kunne sorter indlæggene efter oprettelses tidspunkt. På den måde kan man meget hurtigere få et overblik over hvilke indlæg der er kommet i den pågældende tråd siden man sidst har besøgt den. Jeg er godt klar over at der er en forskel på skrift-farven, i de indlæg man har læst og dem man ikke har læst endnu, men dette forsvinder jo når man sletter alle sine midlertidige internet filer

Det er ikke en super vigtig funktion, men den kunne ofte spare mig for at bruge tid på at skimme dato og tidspunkt for samtlige indlæg i en tråd for at se om der er kommet nogle nye indlæg til de forskellige emner.
Senest rettet af PS 24. apr 2009, 19:28, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af Altoriso »

Kan godt forstå dine "frustrationer" over at det kan blive kaotisk nogle gange, men har du ikke glæde af eller forstået, at når der er et lille ulvehoved ved et indlæg, så er det fordi at du ikke har læst indlægget endnu ?

PS

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af PS »

Det forsvinder vel egentlig også vel også når midlertidige internet filer slettes, noget jeg har gjort til en vane, da jeg synes det øger browserhastigeden.

Eller skyldes det istedet at jeg ikke logger ind hver gang jeg går ind på siden, men i stedet først logger ind hvis jeg har noget at sige.

Xort

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af Xort »

det skyldes at du ikke logger på hver gang, den gemmer det vidst i din profil hvad du har læst..

Altoriso

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af Altoriso »

Hvis du logger på så vil du se det smarte lille logo, og det kan du garanteret ikke hvis du ikke er logget på :-)

Jeg logger sådan set aldrig af, og har vænnet mig til at kopiere 2. side af forummet ind i min browser, så jeg ikke skal læse disclaimeren ( reglerne ) først hver gang

Hvis du kan se at der er et bestemt indlæg du ikke ønsker at læse overhovedet, så kan du bare "markere tråd som læst"
Og hvis du er rigtig effektiv/læselysten, så har du stort set aldrig nogen synlige ulvehoveder - på den måde er det lettere at overskue om der er noget du ikke har læst :-)

En gang for alle, hvis du har mange ulæste, så kan du også "Markér alle indlæg som læst", så kan du starte på en frisk ( det gør du i bunden af hvert hovedforum)

PS

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af PS »

Ok, konklussionen må jo så være at jeg bare må logge ind når jeg bruger siden, tak for hjælpen.

Hekler

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af Hekler »

Ja, faktisk :-)

Jean / BW# 1238

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Det skal dog siges at dine læste tråde bliver nulstillet, når du sletter dine cookies... og alle vil stå som "ulæste" med det omtalte ulvelogo.

PS

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af PS »

Nej ikke hvis du logger ind på siden inden du læser trådene

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af Ravnen »

Vi skal til at vænne os til en ny sortering af indlæggene nu, det er ret forvirrende det hele står i en lang omgang, så man ikke så se hvem folk svarer på. Kan man mon ændre på det i indstillingerne?

Brugeravatar
Aaes
Indlæg: 25
Tilmeldt: 19. maj 2009, 13:42

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af Aaes »

Ravnen skrev:Vi skal til at vænne os til en ny sortering af indlæggene nu, det er ret forvirrende det hele står i en lang omgang, så man ikke så se hvem folk svarer på. Kan man mon ændre på det i indstillingerne?
Folk skal vel bare blive bedre til at bruge "citat"-knappen, og så self. kun citere det som har relevans for ens svar og ikke et 200 linjer langt indlæg, hvis man alligevel kun svarer på spørgsmålet nederst...

Synes liste-opstillingen som er nu er meget mere overskuelig end den gamle gren-opstilling...
"Suck my dick" - Ron Jeremy

Brugeravatar
Persian_Wolf
Indlæg: 121
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Sortering af indlæg

Indlæg af Persian_Wolf »

Ravnen skrev:Vi skal til at vænne os til en ny sortering af indlæggene nu, det er ret forvirrende det hele står i en lang omgang, så man ikke så se hvem folk svarer på. Kan man mon ændre på det i indstillingerne?
Hey,
Ja, det er mest fordi at de gamle indlæg er baseret på gren, så man kan ikke se at de citér andre indlæg.

I det her nye system, bruger man citér knappen, til at svare på folks indlæg.Så det er mere fordi de indlæg som er hentet fra det gamle forum nemlig ikke har haft citér funktionen på samme måde, så derfor kan men ikke se det.

Nu må vi se :D

Woop Woop!

Besvar