Gruppe for FCM Håndbold

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Ravnen

Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Ravnen »

Kan I ikke lave en gruppe for FCM Håndbold, så det ikke er at finde i det fodboldrelaterede.

På den måde kan folk også nemmere snakke håndbold, hvis de har lyst til det. Og dem som ikke er interesserede kan blot ignorere gruppen.
Senest rettet af Ravnen 10. jan 2009, 15:02, rettet i alt 1 gang.

Jesper BW1100

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Jesper BW1100 »

Intet mindre end en fremragende idé!

Altoriso

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Altoriso »

Det synes jeg helt ærligt vil være spild af plads!

Så vidt jeg ved er Black Wolves ikke integreret i FCM Håndbold på nogen måde

For min skyld kan man bare lægge det ind i alt det andet eller evt lave en slags stickytråd, men så er man også nået lige til en rimelig grænse mener jeg

Ravnen

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Ravnen »

Har FCM Håndbold deres egen fanklub, fra før FCM kom ind i billedet?

Ellers var det da oplagt at BW lavede en håndboldafdeling i fanklubben. Medmindre man vil risikere at en anden fanklub får kontrol over dette.

Hvordan mon man gør i store klubber, som FC Barcelona, der jo har utallige sportsgrene under sig. Er der en fanklub der samlet breder sig, eller flere?

Altoriso

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Altoriso »

Både AaB og FCK har håndbold på deres forum, men netop deres forum er fyldt op med alle mulige emner feks har FCK madforum og spilforum!
Det gør at siden virker stor og uoverskuelig, og bare det at man feks skal scrolle langt ned for at komme til de forskellige subfora synes JEG er vildt irriterende
Vores forum kan være på en side ( alt efter hvor stor opløsning man bruger )

Jeg synes ikke at vi behøver at debattere mere end det vi gør på Ulvegraven - det som kommer ekstra tager vi bare i "det andet forum"

Håndboldklubben har vist sine supportgrupper

Kunne lige finde disse umiddelbart

http://www.ib-handballsupport.dk/
http://www.ibuo.dk/Start.htm

Takito

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Takito »

Du an vel bare lade være med, at benytte det underforum der evt. vil blive oprettet? Så hvordan kan det på nogen måde genere dig?

Det er vist udelukkende fordi du ikke gider Håndbold, ellers holder ingen af dine argumenter særlig meget vand.

Hekler

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Hekler »

Nu er BW en fodboldfanklub, og som sådan har håndbold ingen plads hverken i fanklubben eller på forum. Den debat af en økonomisk/organisatorisk art som håndbold er en del af vil selvfølgelig have plads lige som en hver anden del af debatten der handler om FCM

fcebbesen

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af fcebbesen »

kunne man ikke bare skrive sine indlæg omkring håndbold i "alt det andet"?

Hausser

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Hausser »

Altså, så længe der ikke ligefrem er en stribe folk som vælger at diskutere håndboldkvindernes kampe og gøren og laden, så er et underforum til det, næppe nødvendigt. Som jeg kan se det, er der jo heller ikke noget der tyder på de gamle IBEH-fans har haft noget debatforum og derfor kan jeg heller ikke se hvorfor debatten skulle blusse på herinde?

Altoriso

Re: Gruppe for FCM Håndbold

Indlæg af Altoriso »

Takito Skrev:
-------------------------------------------------------
> Du an vel bare lade være med, at benytte det
> underforum der evt. vil blive oprettet? Så hvordan
> kan det på nogen måde genere dig?
>
> Det er vist udelukkende fordi du ikke gider
> Håndbold, ellers holder ingen af dine argumenter
> særlig meget vand.


Jamen du har vist slet ikke forstået mine bevæggrunde for ikke at lave det ekstra forum.. Prøv evt lige at læse det igen
Mine pointer har jo slet ikke noget med håndbold som sådan at gøre

Besvar