slet dele af tråd

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
j3pq3

slet dele af tråd

Indlæg af j3pq3 »

Er jeg den eneste der synes det nogen gange er lidt irriterende at man skal scroole hele vejen ned hver gang for at se om et anden interessant emne under en tråd er dukket op?

hvis nej, så kunne jeg godt tænke mig admin kunne slette dele af tråden som alligevel ikke blev brugt.

ELLER så skulle admin bare lade være med at flytte ny oprettede emner ind under en gammel tråd (lige i de her situation henviser jeg til "rønnebærende er blevet sure". ????

håber jeg får noget støtte. :D
Senest rettet af j3pq3 21. maj 2008, 23:23, rettet i alt 1 gang.

Casper Søe

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Casper Søe »

Ellers skulle du bare bruge den knap der hedder næste indlæg.. en knap som mange ikke lige kan finde, men den er i nederste grå boks under indlægget helt ude til højre.

j3pq3

Re: slet dele af tråd

Indlæg af j3pq3 »

ved jeg da godt man kan :P

jeg mener bare når man læser, så er der efterhånden så mange ligegyldige indlæg, at jeg ikke læser alle indlæg, og i stedet scrooler ned for at se om der er noget andet interessant, eller nogle som jeg ved som regel skriver interessante indlæg etc. forstår i min point nu? :9

Hausser

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Hausser »

"hvis nej, så kunne jeg godt tænke mig admin kunne slette dele af tråden som alligevel ikke blev brugt."

Så du vil altså have gamle indlæg og indlæg du finde ligegyldige slettet? Nu snakker du om AGF-kamp-tråden, burde man så slettet alle indlæg om selve kampen som ikke lige er skrevet idag?

Historikken er jo netop det der gør et debatforum spændende, i mine øjne vil det da være fuldstændigt absurd at begynde at slette indlæg som pludselig ikke "benyttes" mere. Det håber jeg seriøst aldrig sker..

Gør lige som Casper foreslår dig, det gør vi andre ;)

Hekler

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Hekler »

Der er jo altid muligheden for at du starter en ny tråd der mere præcist beskriver hvor i diskussionen du er kommet til.

....men jeg ved godt hvad du mener når man lige skal se sidste 3 indlæg i en tråd på 123 indlæg.

Hausser

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Hausser »

Men det betyder vel ikke du mener de foregående 100 indlæg, som måske ikke er relevante for netop din debat i nuet, bør slettes?

Hekler

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Hekler »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men det betyder vel ikke du mener de foregående
> 100 indlæg, som måske ikke er relevante for netop
> din debat i nuet, bør slettes?


Jeg tror nok der vil blive rimeligt meget ballade, hvis Moderatorene skulle sidde og pille i trådene på den måde?

Altoriso

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Altoriso »

Jeg forstår helt klart også j3pq3´s frustrationer

Hvor jeg før læste samtlige indlæg er jeg på det sidste begyndt at "markere hele tråden som læst", da der meget tit mangler meget substans i indlæggene ( se bare indlæggene idag... )

Synes heller ikke altid det fungerer helt optimalt med at gå videre til næste indlæg - tit oplever jeg at jeg så bliver ført ned til et indlæg jeg allerede har læst, og for at undgå at skulle dette, scroller jeg ned for at se hvad/hvem jeg vil læse fra, og så har vi pludselig miseren!

Hausser

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Hausser »

Men det er nu engang forummets struktur, så længe at Graven ser ud som den gør, så vil det jo være sådan, det kan jeg ikke se der er så meget at gøre ved?

Altoriso

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Altoriso »

Selvfølgelig er der da noget at gøre ved det!

Hvis ikke de forskellige problemstillinger kommer frem, så er det dog klart at der ikke kommer til at ske forandringer

Jeg mener dog altid at feks Kim ( tidligere webmaster ) har været meget lydhør overfor potentielle ændringer/forbedringer

Hausser

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Hausser »

Det er da fint at folk vil gøre opmærksomme på problemer, men hele den er tråd ligger jo op til bare at slette løs, da indholdet enten er blevet for gammelt eller er irrelevant for en bestemt, håber de fleste kan blive enige om det ikke er nogen god idé.

j3pq3

Re: slet dele af tråd

Indlæg af j3pq3 »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Der er jo altid muligheden for at du starter en ny
> tråd der mere præcist beskriver hvor i
> diskussionen du er kommet til.

men det er jo netop det som ikke altid kan lade sig gøre fordi admin mener det hører ind under en anden tråd, så trådene automatisk bliver kilometervis lange.

Hekler

Re: slet dele af tråd

Indlæg af Hekler »

j3pq3 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Der er jo altid muligheden for at du starter en
> ny
> > tråd der mere præcist beskriver hvor i
> > diskussionen du er kommet til.
>
> men det er jo netop det som ikke altid kan lade
> sig gøre fordi admin mener det hører ind under en
> anden tråd, så trådene automatisk bliver
> kilometervis lange.

Er det sket?

Bhomaszz

Handler det ikke om folk?

Indlæg af Bhomaszz »

Ja helt ærlig, handler det ikke om at forummet bliver "overtaget" af folk som skriver meget, uden at have noget at sige. Indetsigende indlæg er meget dræbende i en vis mængde, og jeg synes der er for mange af dem. Det kan godt være du gerne vil høre dig selv, men det er altså et debatforum, og når folk så bare samdrer indlæg afsted, fyldt med masser af udråbstegn, og en masse jubelhalløj uden realisme eller stillingtagen, mister jeg altså interessen.

Mange svarer ikke gang på hvis en har lavet et svar på deres indlæg? okay, selvfølgelig skal man ikke det hver gang, men for nogle sker det aldrig. Jeg synes det virker til at nogle ikke vil debattere, men bare ytre....

Jeg synes det handler om at folk skal finde et højere niveau, og tænke sig om inden de poster. Desuden går jeg ikke ind for sletning af indlæg, det ødelægger konteksten i tråden efter min mening...

j3pq3

Re: slet dele af tråd

Indlæg af j3pq3 »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er det sket?

det var mest den her situation jeg hentydede til ;)

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,763 ... #msg-76702

Besvar