Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Davoos

Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Davoos »

Der findes INGEN forums, hvor man bliver censureret totalt, for at debattere og forsvare egen klub, udover Ulvegraven, selvom man overholder en helt almindelig tone i ens indlæg.

Jeg kan godt se det er åh så farligt, at en udefrakommende går i debat om et postulat som, at det er heldigt at AaB ligger hvor de gør, som jeg gjorde i en anden tråd, der er slettet. Det er vel 3. gang admins dræber debatten totalt, hvor jeg prøver at give mit besyv.

Jeg mindes da FCMere selv er ret gode til at komme ind på debatside.dk, og forsvare egne farver, og det er da med til at sætte farve på debatside, ligesom andre udefrakommende fans der deltager i debatterne.

Men man kan åbenbart ikke tåle, at fakta er anderledes end man havde håbet ; ), til grin at FCMs nr 1 debatsite bliver styret så amatøragtigt

Får i nogensinde en ordentligt debat med fans fra klubber? nej vel, måske der er en grund til det. Kan det tænkes at FCM fans også vil få noget ud af at få andres besyv med, eller er FCM fans lavet af det specielle stof, der ikke kan tåle en debat men kun skulderklap?

man undres... og folk der godt kan lide debat her på siden burde også
Senest rettet af Davoos 30. maj 2008, 14:27, rettet i alt 1 gang.

j3pq3

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af j3pq3 »

jeg må faktisk indrømme at jeg også synes denne debat er meget præget af kun fcm-fans, og jeg savner måske en gang imellem en god debat mellem udefrakommende debattører.

men det er måske pga. adminenes nedpriotering af sådanne diskussioner? hvem ved hvis indlæggene bliver slettet?

Ravnen

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Ravnen »

Det var ikke kun udefrakommende, mit seriøse svar til dig røg også med. Der var absolut intet i den tråd som kunne forsvare en sletning.

Hekler

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Hekler »

Af naturlige årsager ved jeg ikke hvad der er skrevet, men hr. Davoos havde i hvert fald nogle seriøse ot. debatter, mon ikke der bare er ryddet ud?

Personligt mener jeg diciplinen er alt for slap, det er fink nok lige at komme med en ot. til et emne eller lave nye underoverskrifter der beskriver den vinkel man tager, men der er godt nok meget sløseri.

Jeg ved til gengæld at det er sådan at hvis du svare på et indlæg der bliver slettet, så bliver dit svar også hevet ud.

Davoos

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Davoos »

Nu ved jeg ikke hvad for debatter du hentyder til, jeg går "seriøst ot".

Men det kunne da egentlig være sjovt, at høre hvor meget ot et indlæg skal være, og hvor meget præcist et indlæg skal afvige fra overskriften, før den skal slettes? Noget som self. er umuligt at sætte i boks og kasser, men herinde kan man sgu som fan fra en anden klub, knap nok sige hej, før det bliver slettet.

- Mange gange er det spændende ved debatter at de udvikler sig, i mange forskellige retninger. Men det er vel bare min mening.

I det her tilfælde, i tråden om "Tæt opløb om sølvet", afspringer der en debat om AaB kan blive mestre mandag, da i jo nok gerne ser vi tager point fra FCK så i kan komme tættere på sølvet. Derudaf er der et par indlæg der går på at AaB er heldige med at få mesterskabet, det skriver jeg en saglig kommentar til, i helt normal tone. Mit forsvar af AaB bliver slettet, sammen med den debat der kørte, men kun ned til det indlæg der handlede om at AaB har været heldige sæsonen igennem fra Kents side, som jeg oprindeligt kommenterede på, det var vel og mærke med samme overskrift.

Hvis du oprigtigt mener diciplinen er for slap, så er jeg glad for du ikke er admin Hekler. Men det er vel bare et indlæg du har skrevet, fordi du tidligere var admin.....

Davoos

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Davoos »

I øvrigt, kommer jeg med den her kritik, fordi jeg mener det vil være godt for jeres debatforum, at der kommer input udefra.

Det er ikke bare et enkeltstående tilfælde at fans fra andre klubber, bliver kastet ud på røven med det samme herinde fra.

Jeg kan godt lide debat på tværs af klubberne, og kunne for så vidt, være ligeglad med hvordan jeres forum bliver kørt, da der er masser af andre steder, hvor debatten ikke bliver dræbt, selvom man er på "udebane".

Jeg kan og vil bare ikke lade være med at kommentere, på den mest latterlige form for censurering der har set dagens lys på diverse support debatforums. Og det er sgu synd for jeres debatforum!

Ravnen

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Ravnen »

Davoos Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis du oprigtigt mener diciplinen er for slap, så
> er jeg glad for du ikke er admin Hekler. Men det
> er vel bare et indlæg du har skrevet, fordi du
> tidligere var admin.....

Jeg gættede ellers på at Hekler netop er admin igen, nu han er blevet propaganda-minister. Men det er måske et fejlskud?

Hekler

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Hekler »

ja det snavs skal jeg ikke blandes ind i igen.
Jeg sørger bare for at finde folk til administratoren, så kan han jo se om det er nogen han kan bruge.

Administrator

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Administrator »

Tråden handler om mulighederne for sølv (og guld) og du svarer på Kenns kommentar om held hvilket er fuldstændig off-topic og ligegyldig for debatten.

Dit indlæg bliver derfor slettet (og svarene derpå, da de efterfølgende ikke giver mening.)

Ravnen

Re: Ulvegravens admins censurerer ALT udefrakommende

Indlæg af Ravnen »

Hmm hvad med bare at tage debatten som den kommer, så længe folk ikke sviner hinanden til. Hvis du skal slette alt der kan karakteriseres som "ligegyldigt", så er der sandelig ikke mange indlæg tilbage herinde. Nogle gange må der nogle "ligegyldige" indlæg til, før der kommer meningsfulde svar.

Jeg så intet i tråden som i mine øjne var ligegyldigt, folk gav deres meninger til kende, og ingen hidsede sig op over det. Bedre kunne det dårligt være.

foboldfreaken1001

Dejligt med admins

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Før i tiden hvor admins var et meget sjældent syn herinde på graven, syntes jeg faktisk at debatten overskred en del grænser, og nu hvor man meget mere ser dem rydde op i debatten syntes jeg at det er meget mere behageligt at være herinde hvis man kan sige det. Så jeg har kun en til at sige til sidste:

Forsæt gerne det gode arbejde...

Besvar