Kære Admin...

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Nat_KBH

Kære Admin...

Indlæg af Nat_KBH »

Hvori ligger begrundelsen/berettigelsen til at fjerne de indlæg hvor jeg (og andre) prøver at bevisfører uretfærdig behandling?

Er det Jeres forsvar når flertallet ikke har ret længere, at så fjerne vi bare bevismaterialet, eller hvilke regler spiller i efter?

Ytringsfriheden virker da i hvert fald ikke optimalt på Ulvegraven, hvis man lige spørge er mig...
Senest rettet af Nat_KBH 31. okt 2007, 08:30, rettet i alt 1 gang.

Nicolai Kammersgaard

Re: Kære Admin...

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Nat_KBH Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ytringsfriheden virker da i hvert fald ikke
> optimalt på Ulvegraven, hvis man lige spørge er
> mig...


Læs nu reglerne på forsiden!
Der er INGEN ytringsfrihed på graven.

Nicolai Kammersgaard

Administrator

Re: Kære Admin...

Indlæg af Administrator »

Hej Nat

Flere indlæg er fjernet i henhold til reglerne for Ulvegraven. primært pga. at de var off topic i forhold til de emnetråde de var postet i.

Xort

Re: Kære Admin...

Indlæg af Xort »

Admin, det synes jeg der er i hver eneste tråd, og man skal altid kæmpe sig igennem.
Synes også det er påfaldende når det lige handler om forsvar af en Viborg fan..

Nat_KBH

Re: Kære Admin...

Indlæg af Nat_KBH »

-Glæder mig at jeg ikke er den eneste er synes det her lugter lidt af "Fisk".
¨
Så nogle må gerne gå "Off topic" hvor det passer dem (måske den indre kerne), men ikke alle.
Og i særdeleshed SLET ikke når man varetager en andens interesse end en FCM'er.

Thomas Lund

Re: Kære Admin...

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg vil godt forsvare admins her (fordi jeg ved de gør et godt stykke arbejde).

Først lige en af reglerne på forsiden:
Hvis du vil klage over et slettet indlæg eller andet:
Så klag ikke på ulvegraven. Dette indlæg vil også blive slettet. Skriv i stedet en e-mail til Thomas Lund som vil tage din klage op til overvejelse

Jeg vil godt lige citere fra mit indlæg om administratorlinien:

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,63855

2. Moderator:
Moderatorerne diskuterer ikke hvert enkelt indlæg igennem og er heller ikke altid helt enige. Derfor vil enkelte indlæg komme til at stå længere tid fordi en moderator enten overser indlægget, eller fordi en anden vurderer at det skal slettes.
Moderatorerne giver ikke begrundelse for hvorfor indlæg slettes og du får ikke nødvendigvis svar på din henvendelse selvom du syntes at du er blevet uretfærdigt behandlet. Ulvegraven og moderationen er ikke en service du betaler for og derfor kan du heller ikke forvente en service der svarer dertil.

og den her:

3. Regler:
På forsiden af Ulvegraven står et sæt regler. Regelsættet er retningslinier for god opførsel på Ulvegraven men er ikke udtømmende. Dvs. at der ikke er taget forbehold for alle mulige siuationer og indlæg. I disse tilfælde bruger moderatorerne deres sunde fornuft.


Som sagt synes jeg at den sunde fornuft bruges fint. Der har været en debat om VFFs fans opførsel (igen) og der er med rette skudt med skarpt, men den har ikke udviklet sig til direkte mudderkastning. I øvrigt ved du ikke nødvendigvis hvilke indlæg der er blevet slettet, da det ikke er sikkert at du har læst dem. Desuden ved du heller ikke hvilken kommunikation der har været mellem den pågældende debattør og vores admins. Jeg har altså påpeget over for admins, at de ikke skal "tage noget pis". Dvs, at hvis de påpeger noget over for en debattør og han derefter gør det modsatte, så falder hammeren med det samme. ellers kan de bruge evigheder på at diskutere om petitesser og ligegyldige indlæg med debattører med alt for meget tid.

mht. off topic debatter, så har jeg lige skimmet de 10-15 øverste tråde og for mig ser det faktisk rigtig godt ud med at overholde emnet. Der er endda lavet nye overskrifter når det er relaterede emner, der er drejet lidt ud på et sidespor.

Lund

Besvar