Går det ikke lidt sløvt for debatten?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Hekler

Går det ikke lidt sløvt for debatten?

Indlæg af Hekler »

Ja så er vi i September, hvilket også betyder at jeg har udstået min karantæne fra Graven. Troede egentligt jeg havde en uge mere, men nu har jeg jo været en god dreng og lavet mine lektier :-) Og så var det åbenbart måneden ud karantænen varede.

Nå nok om det.

Jeg har de seneste uger haft tid til at kigge lidt på debatten og den er ærligt talt i en sørgelig forfatning. Der er næsten ingen nye tråde der bliver startet, de fleste tråde er utroligt banale, og der diskuteres meget lidt med et egentligt indhold.

Er det bare mig der har den opfattelse?

Jeg synes det ville være deljigt hvis lidt flere af og til ville skrive ikke kun for deres egen skyld men når de har noget at sige så få det formuleret så det giver mening for andre.

Nå nu jeg er tilbage så vil jeg da sørge for at der kommer lidt gang i det hele igen, hvis jeg da kan husk hvordan man gør.....man kommer jo helt ud af træning.
Senest rettet af Hekler 1. sep 2007, 10:06, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: Går det ikke lidt sløvt for debatten?

Indlæg af Hausser »

Velkommen tilbage, du er savnet :)

Selv om Ross har været god til at rapportere fra u-kampene, så glæder jeg mig til at få dine input igen.

Enig i at debatten er lidt sløv, håber du kan hjælpe med at kickstarte den lidt igen.

Besvar