Farvel

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Thomas Lund

Farvel

Indlæg af Thomas Lund »

Ja så kom dagen hvor vi måtte sige farvel til 4 brugere:

BW 2479
Michael_3177
Mr. Skinke
Hekler

Fint at i gjorde mig opmærksomme på at i ikke er voksne nok til at administrere vores feature med tråde øverst, hvor de seneste indlæg er postet. Så slipper jeg vi for at bøvle med jer i længden.

Jeg skriver vi fordi vi nu er 3 admins (snart 4 når jeg lige finder en mere), men i modsætning til jer fire, så er vi så voksne at vi alle tre har et liv og et arbejde og derfor ikke kan sidde brandvagt døgnet rundt.

Hvis i bestemmer jer for at i engang føler at i er voksne nok til at administrere denne udemærkede og brugervenlige feature, kan i igen ansøge om at benytte Ulvegraven. bare ikke lige den første måneds tid.

Lund
Senest rettet af Thomas Lund 7. aug 2007, 22:24, rettet i alt 1 gang.

Xort

Re: Farvel

Indlæg af Xort »

Hej Lund.

Jeg vil bare sige tak, det er vidst en af de få gange jeg er enig med dig.

mht admin delen kan jeg træde til hvis det er noget?

Pacman

Re: Farvel

Indlæg af Pacman »

Kan kun bifalde dette. Dejligt med en konsekvens både for høj som lav. Især fordi de med fuldt overlæg ville sabotere det for os andre.

GamleHoffmann64

Re: Farvel

Indlæg af GamleHoffmann64 »

Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja så kom dagen hvor vi måtte sige farvel til 4
> brugere:
>
> BW 2479
> Michael_3177
> Mr. Skinke
> Hekler
>
> Fint at i gjorde mig opmærksomme på at i ikke er
> voksne nok til at administrere vores feature med
> tråde øverst, hvor de seneste indlæg er postet. Så
> slipper jeg vi for at bøvle med jer i længden.
>
> Jeg skriver vi fordi vi nu er 3 admins (snart 4
> når jeg lige finder en mere), men i modsætning til
> jer fire, så er vi så voksne at vi alle tre har et
> liv og et arbejde og derfor ikke kan sidde
> brandvagt døgnet rundt.
>
> Hvis i bestemmer jer for at i engang føler at i er
> voksne nok til at administrere denne udemærkede og
> brugervenlige feature, kan i igen ansøge om at
> benytte Ulvegraven. bare ikke lige den første
> måneds tid.
>
> Lund

_______________________

Dette er STORT for Ulvegraven. Og fremgang.

Med dette mener jeg at ovennævnte adskillige gange har "jordet" alm/nye brugere af graven.
Det er ikke en opgave at svare på indlæg, (især ikke at jorde dem hvis indsigt i Ikast/Herning Fremad`s historie ikke er på diverse admins niveau), men hvis nye brugere spammer, jamen så cut, længere er den ikke.

Folk skal have rimelig snor mht indlæg, men en admin skal ikke svare/genere dem med evt manglende kendskab til lørdagstræningen osv, det skræmmer folk/fans væk.

Med lidt venligere ord kommer man LANGT længere, ikke alt det hakkeri. Bare et godt råd.


Gamle Hoffmann

Tidligere Styrmand på jublechatten osv.

Toms

Re: Farvel

Indlæg af Toms »

Hvad er det der ligepræsis er sket?

bw152/michael

Officiel undskyldning

Indlæg af bw152/michael »

Jeg har lovet Dennis som var en af de mest aktive igår at jeg lige ville bringe det her link for ham:

http://www.fcmaarhus.dk/topic.asp?which ... ID=58&#962

- Jeg vil også selv undskylde hvis jeg på nogen måde har trådt nogle over tæerne, det var ikke meningen.

Thomas Lund

Re: Officiel undskyldning

Indlæg af Thomas Lund »

Undskyld mig, men det der lyder sgu ikke som en der angrer særligt meget. Manden har været med i 4 år skriver han?!? Så burde han også vide hvor meget lort man trækkes igennem som admin.

De folk der blev udelukket var dem som jeg og en anden admin konstaterede havde brugt tid på, udelukkende at "hive indlæg" op, udelukkende som en provokation.

Jeg ved ikke om der er nogle debattører der føler sig fredet på nogen måder, for så håber jeg at de sidste sanktioner har prikket hul på den illusion?

Jeg kender udemærket reglerne for udelukkelse. Men regel nr. 1 er at når man bevist saboterer debatten, så pisser man på andre folks frivillige arbejde og så hører man ikke hjemme på Ulvegraven. Man får ingen advarsler først og man får ingen begrundelse, for man har ikke fortjent det og man ved selv udemærket at man har fucked i det.

Dette emne er hermed uddebatteret

Lund

Besvar