Admin?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Ravnen

Re: Admin?

Indlæg af Ravnen »

Der burde være en admin som lige "pausede" ham og tog en snak med ham om det. Mit bud er at han er 10-12 år (sorry hvis jeg skyder forkert, men det er fornemmelsen), og så skal han nok lige lære hvordan tingene hænger sammen herinde.
Vi har jo før haft en ung fyr med herinde som indimellem gik grasat (dem som har været med længe ved nok hvem det er) godtnok er han ikke aktiv længere, men efter nogle år blev han da også ganske god til at debattere :-)

Anni

Re: Admin?

Indlæg af Anni »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Endnu et eksempel på at der virkelig mangler en
> admin.
>
> http://www.ulvegraven.dk/read.php?4,56817,56817#56
> 817
>
> sumsar laver for gu ved hvad dag i træk sådan et
> af den slags inslæg som bare skal slettes med det
> samme.
>
> Han har ikke formået at lære hvordan man opføre
> sig, og vi andre må så bare lide imens.

Dejligt at se, du skrev dette Hekler, for jeg ville nemlig have gjort det samme, men så tænkte jeg, at de måske kaldte mit indlæg ligegyldigt, derfor gjorde jeg det ikke. Men Rasmus baglæns må da for f***** snart blive slettet.

/Anni med et ligegyldigt indlæg ;o) Vinyl snart

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Admin?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg syntes efterhånden, at debatten handler om debattørens tilsyn med, at der ikke opstår mere end én tråd med samme emne.
Spørgsmålet er, om vi nu har brug for, at vi mister frihed til at oprette emner. Måske er vejen frem for Ulvegraven, at de folk der daglig bruger en masse ” krudt ” herinde på, at være debattører behjælpelige med, at forklare hvor store fjolser de er, når de opretter en tråd med samme emne, at de sidder og godkender emnerne, som er acceptable for fremtiden.
På den måde undgår vi, at der opstår utålelig dobbeltemner, og vi andre, vi slipper også for at skal læse alt det lort, som der bliver sagt til de, som opretter et emne, som allerede er oprettet et eller andet sted pga. de ikke, fx har brugt søgefunktionen.
Vi havde jo succes med, at få lavet et censurerende korps af anonyme ” moderatorer”, hvor vi efterfølgende fik lavede en bestemt form for ønsket kommunikation – og også efter en del utilfredshed fra behjælpsomme debattører. Så principielt vil et mere ” fast greb” om friheden kunne få aflivet de sidste afvigende debattører, så vi alle gør tingen ens ikke blot i MÅDEN med vores sprog, men også en udvidelse til FORMEN vi kommunikerer på.
For nå alt kommer til stykket, så er der jo ikke demokrati eller ytringsfrihed mv. på graven, og det giver jo nogle helt andre muligheder herinde, end vi er vant til fra et moderne fællesskab.

Kim Sorensen

Re: Admin?

Indlæg af Kim Sorensen »

Jeg er helt enig.

Det er nødvendigt med en stærkere hånd overfor de der spammer graven med ligegyldige indlæg.

Jeg er daglig læser af graven, (dog ikke stor bidragsyder) men der er efterhånden så meget der er ligegyldigt at man overvejer at stoppe læsningen når der skal læses 15 mail inden der kommer relevant nyt.

Jeg har ikke noget vidundermiddel der kan forbedre niveauet på graven, og jeg tror at det bedste ville være at få flere ressourcer der bortcensurerer de ligegyldige indlæg. Ellers risikerer vi at alle de seriøse brugere af Graven forsvinder og stedet i stedet udvikler sig til en ren børnehave ala TGP.

Med begrænset surftid på Graven hver dag er jeg begyndt at kun læse tråde hvor jeg kan se at mine favorit skribenter er involveret. Dermed undgår jeg de værste tidsrøvere.

Beklager at jeg ingen smarte løsninger har udover mere politi på spammerne.

mvh

Kim

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Admin?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kim Sorensen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er helt enig.
>
> Det er nødvendigt med en stærkere hånd overfor de
> der spammer graven med ligegyldige indlæg.
>
> Jeg er daglig læser af graven, (dog ikke stor
> bidragsyder) men der er efterhånden så meget der
> er ligegyldigt at man overvejer at stoppe
> læsningen når der skal læses 15 mail inden der
> kommer relevant nyt.
>
> Jeg har ikke noget vidundermiddel der kan forbedre
> niveauet på graven, og jeg tror at det bedste
> ville være at få flere ressourcer der
> bortcensurerer de ligegyldige indlæg. Ellers
> risikerer vi at alle de seriøse brugere af Graven
> forsvinder og stedet i stedet udvikler sig til en
> ren børnehave ala TGP.
>
> Med begrænset surftid på Graven hver dag er jeg
> begyndt at kun læse tråde hvor jeg kan se at mine
> favorit skribenter er involveret. Dermed undgår
> jeg de værste tidsrøvere.
>
> Beklager at jeg ingen smarte løsninger har udover
> mere politi på spammerne.
>
> mvh
>
> Kim

Altså spam-politiet kunne fx sætte spam-baditterne i fængsel i perioder.

Jeg læser Ulvegraven gerne flere gange dagligt. Jeg har sjældent oplevet de omtalte problemer. Personlig skimter jeg først, hvad jeg finder relevant at læse ( ligesom når jeg læser i en avis, hvor folk jeg både er med og imod har plads), og så læser jeg mere detaljeret, hvad jeg har lyst til.

Besvar