Anonym bruger??

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Anonym bruger??

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er enig i, at det er vigtigt at holde sig til
> de konkrete indlæg, for derved undgår man også at
> det bliver til en slags "personlig forfølgelse"

Ikke fordi jeg ikke vil forholde mig til andet, jeg kan bare ikke huske folk jeg ikke kender.

> Igen kan der da kun opfordres til, at folk om
> muligt mødes over en fadøl i loungen ifm kampene
> mv :-)

Det kræver jo at folk kommer og præsentere sig, for jeg ved ikke hvem folk er.


> Er også enig i at debatkulturen også har stor
> betydning, og jeg har lige som Hekler også godt
> kunnet se forskel på diverse debattørers indlæg
> igennem en vis periode

> Den type episoder har der jo været nogle stykker
> af her på det sidste, og kan nok være meget sundt
> for debattonen, og igen er det jo indlægget der
> responderes på, og ikke personen !

Pointen er at mange føler sig personligt angrebet, når der kræves belæg for udtalelserne, og går i baglås og fortsætter ud over skrænten, med mængder af dårligere og dårligere indlæg.
Ingen forventer at folk skal kunne argumentere for alt de udtaler sig om, det er legalt bare at sige det er en fornemmelse, men så vil udtalelserne jo også blive vægtet som sådan.

> Så mangler vi bare at alle skriver noget i stedet
> for en masse "ok" indlæg, og at folk prøver at
> dokumentere lidt bedre af og til

Der er ikke noget galt i at komme med onliners engang imellem, problemet er bare når det er dine første 12 indlæg der er af den slags.

mancitydk

Re: Anonym bruger??

Indlæg af mancitydk »

Det har jeg, kan dog ikke huske hvad det omhandlede. Ikke noget videre kløgtigt i hvert fald. I øvrigt synes jeg denne debat er meget mærkelig. Hvordan kan det være et oplæg til debat, hvorvidt Guily er blevet slettet eller ej. Guilys indlæg var ikke ligefrem inspirerende tilo indlæg og jeg kan ærlig talt godt forstå admin. Ikke har lyst til at skulle slette hvert evig eneste indlæg fra den person. I øvrigt har selv samme administrator jo givet en udemærket forklaring på hvorfor han blev slettet. Og det her indlæg har ikke noget at gøre med om jeg personligt kan lide Guily. Jeg kender ikke personen og har derfor ikke noget imod eller for ham personligt. Men jeg er modsat heller ikke administrator så derfor vil jeg heller ikke begynde at klage over deres behandling af den sag. Jeg har oplevet Guily lave indlæg der ikke hører hjemme på et debatindlæg.

Besvar