rækkefølgen af tråde..

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Hausser

rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Hausser »

Er det mon muligt at ændre graven således at emnerne ikke er placeret efter oprettelsetidspunkt, men efter hvornår der sidst er blevet skrevet indlæg i den, ligesom på andre forums?

på den måde kan gamle tråde vækkes til live igen og man behøver ikke starte nye tråde om noget som står i en tråd som er 14 dage gammel.

Som det er nu, så er den eneste mulighed for at få genstartet en debat, vores "sidste 5 indlæg" feature som forresten er rigtig god.
Senest rettet af Hausser 7. aug 2007, 12:43, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Kent »

Det kan sagten lade sig gøre - fx fungerer "Alt det andet"-forummet på den måde. Jeg tror det er noget, der skal sættes på fra central hold, og der har man altså fravalgt det i "FCM & BW" forummet. Hvorfor ved jeg ikke.

Kent

Altoriso

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Altoriso »

I de 2 mindre fora herinde foregår det faktisk på den måde at seneste indlæg ryger i toppen
Men jeg er sådan set glad for at det ikke sker i "hovedforummet"
Man oplever alt for tit på andre fora at folk lige laver et " hey vi skal lige have tråden op i toppen" indlæg, og det er sgu for plat

Synes ikke at det gør så meget hvis man genstarter en 14-dage gammel tråd hvis der ellers er noget nyt at bibringe


Noget jeg dog altid har ønsket mig var, at man kunne "markere som læst" indlæg i hver enkelt tråd i stedet som nu kun på hele forummet

Dahl Nielsen

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Dahl Nielsen »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Noget jeg dog altid har ønsket mig var, at man
> kunne "markere som læst" indlæg i hver enkelt tråd
> i stedet som nu kun på hele forummet

Og nu hvor du lige nævner det, så synes jeg også, at vi mangler en knap med "markér som ulæst".

caspersm

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af caspersm »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Noget jeg dog altid har ønsket mig var, at man
> kunne "markere som læst" indlæg i hver enkelt tråd
> i stedet som nu kun på hele forummet

Er det ikke den der er ovenover indlæggene lige mellem søg og log ud?

Altoriso

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Altoriso »

caspersm Skrev:
-------------------------------------------------------
> Altoriso Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Noget jeg dog altid har ønsket mig var, at man
> > kunne "markere som læst" indlæg i hver enkelt
> tråd
> > i stedet som nu kun på hele forummet

> Er det ikke den der er ovenover indlæggene lige
> mellem søg og log ud?


Det er da lige det, det er :-)


Det må være noget Kim har fået lavet efter, at det har været forespurgt om før !


Kanon kanon tak - den må være suset forbi mit øje ;-)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Dahl Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Og nu hvor du lige nævner det, så synes jeg også,
> at vi mangler en knap med "markér som ulæst".

Ok den kan jeg så ikke lige forstå hvad skal bruges til?

Men du kan vel også bare slette Cachen på din maskine.

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg har været med til at bestemme det skulle være sådan i sin tid.

Begrundelsen er, at det er alt for let at cikanere med sådan et system. Man kan ved at skrive 20 indlæg, eller svare i eksisterende tråde, fjerne alt fra hovedsiden og smadre debatten.

Og jeg vil da gerne indrømme at jeg når vi møder hold der har forums der har denne opbygning, nogle gange kan få en hyggelig aften til at gå med, at hive alle debatter hvor FCM indgår op, for at påvirke stemningen.

Kent

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Kent »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Og jeg vil da gerne indrømme at jeg når vi møder
> hold der har forums der har denne opbygning, nogle
> gange kan få en hyggelig aften til at gå med, at
> hive alle debatter hvor FCM indgår op, for at
> påvirke stemningen.

Jeg synes da det er fornuftigt, at du har sørget for at sikre forummet mod tåber som dig selv ;-)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes da det er fornuftigt, at du har sørget
> for at sikre forummet mod tåber som dig selv ;-)

Ja ikke...

Jeg ved godt at det er praktisk hvis man som nu hvor vi har gang i et par levende debatter vil være fordelagtigt hvis de var i toppen sp det var nemmere at se om der var kommet noget nyt.

Men som beskrevet så vil det hurtigt blive noget hø, hvis nogen med eller uden forsæt påvirker en ordenlig debat, alene ved forummets opbygning.

Hausser

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Hausser »

Når nu graven bliver lavet om, så håber jeg dælme de tilføjer den feature hvor de sidst debatterede indlæg hopper om på forreste side, kan virkeligt ikke se man kan genere andre specielt meget ved denne feature.

Skulle lige om på side 36 for at finde et indlæg som var markeret som ikke læst, hvor irriterende er det lige..

Endvidere har Thomas Lund været nødt til at starte en ny tråd om hooligan-registeret og endda reklamere for Heklers gamle tråd om emnet, noget som ville være fuldstændigt unødvendigt hvis denne feature også eksisterende i den rigtige tråd.

Hvis alle andre fanklubber kan håndtere dette, så kan vi vist også, lad os melde os ind i det 21ende århundrede..

Kent

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Kent »

Jeg er helt enig, og mener også vi burde indføre det system. Det kan naturligvis misbruges, men det må være en opgave for moderatorne. Det er jo ikke anderledes end enhver bruger kan lave 10 nye indlæg om det samme emne, hvis man vil.

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Her er jeg også enig. Man kan altid frygte, at tingene vil blive misbrugt, men det skal jo prøves før man kan konstaterer dette! Men så vidt jeg ved, er der ikke blevet misbrugt ved de andre forums på Ulvegraven.

Thomas Lund

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Thomas Lund »

Det skulle nu være sådan at trådene med de nyeste svar i alle tre fora flyttes øverst.

Lund

Hausser

Re: rækkefølgen af tråde..

Indlæg af Hausser »

Supert! Tak for det :)

Besvar