Negativ debat :-(

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Kent

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af Kent »

Trådens udvikling har vist været det bedst mulig bevis for din påstand om en negativ debat Lars :-)

Kent

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Trådens udvikling har vist været det bedst mulig
> bevis for din påstand om en negativ debat Lars
> :-)
>
> Kent

Faktisk synes jeg det er Lars´ skyld...!

Thomas Lund

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af Thomas Lund »

Skal der leges store-stygge-farmand for at i kan debattere sobert? I ved jo godt selv inderst inde hvordan en ordentlig debat skal føres.

Gode debatregler:

1. Vent en time med at svare på et indlæg, så er pulsen sikkert kommet ned og du kan svare sobert
2. Lad være med at skrive noget, som du ikke kan stå inde for i det virkelige liv (altså noget du rent faktisk kan finde på at sige til folk face-to-face)
3. Lad være med at spille indigneret (svært ord). Det betyder at det er skide irriterende når folk overfortolker indlæg, der åbentlyst er ironiske eller skrevet med humor (nej der behøves ikke at være en million smileys. for at man kan fatte ironien. Det kræver bare at man bruger indersiden lidt)
4. Hold nu op med alle de off-topic indlæg! (Peter Ross)

Normalt bliver de gule kort uddelt privat til de enkelte debattører og jeg ved at en del faktisk allerede har fået.

Men ok da:
Gult kort til:

- Hekler for at antyde voldelige tendenser (jeg ved du bliver skuffet hvis du ikke får et kort)
- Peter Ross for alle de off-topic indlæg du har lavet og kommer til at lave fremover
- Jean for at være så røvirriterende og altid prøve at svine "fremtrædende" medlemmer af BW (i ved selv hvem i er!) til hver gang han får chancen
- Fredefyn for at blive ved med at poste indlæg med samme indhold igen og igen. (ja de andre debattører har ret i det de siger om dig: Læs det igennem, tag det til dig, se dig selv i spejlet og bliv voksen)
- Mr. Skinke. Hvis du svarer næsvist på et eneste indlæg i en eneste tråd fremover ryger du fanme ud på røv og albuer. Det er kun fordi jeg har haft så fucking travlt at du ikke allerede har fået en advarsel og jeg fatter ikke hvorfor der ikke er en anden moderator der ikke har smidt dig ud.
- Alle nye debattører: I læser jo ikke indgangsreglerne!

GODNAT!

Lund

Ravnen

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af Ravnen »

Måske skulle man bare tage at støtte spillerne i modgang. Vi ved jo alle at de kan gøre det godt, ellers var vi jo heller ikke nr 2.
Det er ulempen ved så ungt et hold, modgang er sværere at overvinde, og endnu sværere hvis omgivelserne straks forlanger bål og brand.

At alt ender negativt oplever vi jo også herinde hver gang holdet ikke har vundet et stykke tid. Så er trænerne pludselig inkompetente, spillerne for dårlige og dommeren elendig.

Efter en kamp skal der selvfølgelig være plads til at være sur og træls hvis vi har tabt.
Der hvor tråden knækker er blot når enkelte brugere herinde konsekvent bliver ved med at køre i den samme rille, det er som om en enkelt person kan lægge et "gruppe"-pres bare ved at være ihærdig nok... Ingen nævnt, ingen glemt ;-)

Og så er der sådan nogle som mig der sidder og kloger den, dybest set burde vi bare se noget fodbold og støtte vores hold ;-)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Dahl Nielsen Skrev:
-------------------------------------------------------

> Visse personer inden for BW, menige medlemmer
> eller ej, ser mange af de andre op til, fx fordi
> de går ind og tager et ansvar i fanklubben eller
> på tribunen, og derfor bør man opføre sig
> eksemplarisk, og fremstå som et godt eksempel for
> de andre.


Haha hvis jeg skal være et godt eksempel for at have en BW kort, stå i ASA, lave et banner eller synge med. SÅ kom og hent mit BW kort, det er ikke det værd. Hvis det er nogen steder jeg ikke gider være et eksempel for nogen som helst så er det til bold. Hvem er det disse "fremstående" medlemmer skal været et godt eksempel for? Og hvad har disse mdelemmer gjort? Der er jo ikke noget konkret i det der overhovedet!!! Måske mig der er hjernedød eller er gået glip af et eller andet??

BroWnie

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af BroWnie »

daaaimn ! Sådan lukker man en tråd Lund ;P

Den burde gå direkte i hall of fame den der. hehe

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Måske skulle man bare tage at støtte spillerne i
> modgang. Vi ved jo alle at de kan gøre det godt,
> ellers var vi jo heller ikke nr 2.
> Det er ulempen ved så ungt et hold, modgang er
> sværere at overvinde, og endnu sværere hvis
> omgivelserne straks forlanger bål og brand.
>
> At alt ender negativt oplever vi jo også herinde
> hver gang holdet ikke har vundet et stykke tid. Så
> er trænerne pludselig inkompetente, spillerne for
> dårlige og dommeren elendig.
>
> Efter en kamp skal der selvfølgelig være plads til
> at være sur og træls hvis vi har tabt.
> Der hvor tråden knækker er blot når enkelte
> brugere herinde konsekvent bliver ved med at køre
> i den samme rille, det er som om en enkelt person
> kan lægge et "gruppe"-pres bare ved at være
> ihærdig nok... Ingen nævnt, ingen glemt ;-)
>
> Og så er der sådan nogle som mig der sidder og
> kloger den, dybest set burde vi bare se noget
> fodbold og støtte vores hold ;-)



Det er nemlig rigtigt set, der hvor det går galt er at nogen altid skriver det samme igen og igen. Jeg vil også have lov til at kræve vilje til sejer og bedre indstilling end i Horsens. Men det er er efterhånden svært at få lov til at komme igennem med nogen form for negativ kretik fordi alle folk er på mærkerne pga en lille håndfuæd debatører der kører i hak.

Men på den anden side fatter jeg heller ikke dem der bliver ved med at kommentere disse latterlige indlæg konstant. Så lad da ungerne være i fred, tror i ikke de keder sig ihjel på et tidspunkt hvis man bare lader være med at kommentere på det?

Jeg støtter i medgang og modgang, men det betyder ikke at jeg gider at stå og hylle LH 1 min efter vi har tabt en kamp til fck. Jeg vil have lov til at råbe "Tag dig sammen din ... nar" lige når jeg har lyst. Men det betyder ikke at jeg gider at stå og høre på en 5-6 mennesker der brugte halvdelen af FCN kampen til at svine LH og ødelægge steminingen for os andre.

Og ja vi ligger nummer 2, det er bare endnu større grund til at kræve noget af spillerne.

Nu må jeg hellere komme tilbage til topic inden jeg for en advarsel. Tror bare man skal lade de der små unger dø af sig selv. Hvis andre nu lader være med at kommentere på nogle af de der totalt håbløse indlæg, så gider de jo ikke mere i længden. Og hvis der er nogle der mangler gode eksempler, så skriv til Kent (fremtrædende fcm århus medlem) og få et lynkursus i god debat. Han er en af de virkeligt aktive debatører herinde som man ikke kan sætte en finger på.

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja mor!

Men det var de andre der startede med at slå igen!

Persian_Wolf

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af Persian_Wolf »

Sjovt. Samme oplever jeg i de politiske debatter på diverse foraer og blogs.

Måske en epidemi? :)

Leifcool

Re: Negativ debat :-(

Indlæg af Leifcool »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Måske skulle man bare tage at støtte spillerne i
> modgang. Vi ved jo alle at de kan gøre det godt,
> ellers var vi jo heller ikke nr 2.
> Det er ulempen ved så ungt et hold, modgang er
> sværere at overvinde, og endnu sværere hvis
> omgivelserne straks forlanger bål og brand.
>
> At alt ender negativt oplever vi jo også herinde
> hver gang holdet ikke har vundet et stykke tid. Så
> er trænerne pludselig inkompetente, spillerne for
> dårlige og dommeren elendig.
>
> Efter en kamp skal der selvfølgelig være plads til
> at være sur og træls hvis vi har tabt.
> Der hvor tråden knækker er blot når enkelte
> brugere herinde konsekvent bliver ved med at køre
> i den samme rille, det er som om en enkelt person
> kan lægge et "gruppe"-pres bare ved at være
> ihærdig nok... Ingen nævnt, ingen glemt ;-)
>
> Og så er der sådan nogle som mig der sidder og
> kloger den, dybest set burde vi bare se noget
> fodbold og støtte vores hold ;-)


Helt enig, som altid

NME

Luk forum 3 timer efter kampen

Indlæg af NME »

På vej hjem fra Horsens var vi faktisk nogle stykker der snakkede om at det ville være hensigtsmæssigt at lukke forummet ned i 3 timer efter kampen..
På den måde kan folk lige nå at dampe lidt af og måske tænke lidt over hvad de skriver..

Blev egentlig mest sagt i sjov, men squ lige før jeg tror det vil være en god idé :)

På den måde kan os fra Århus også nå hjem og sidde klar ved tasterne når det går løs ;)

NME

Antal moderators ?

Indlæg af NME »

Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er kun fordi jeg har haft så
> fucking travlt at du ikke allerede har fået en
> advarsel og jeg fatter ikke hvorfor der ikke er en
> anden moderator der ikke har smidt dig ud.

Hvor mange moderators er der egentlig ?
For må indrømme at jeg ikke synes de har været særlig synlige på det sidste, hvor der ellers kunne have været god brug for dem efter min mening..

Men kan selvfølgelig være at de agere med PM's eller bare mere at tonen er ok.. :)

NME

ro på :)

Indlæg af NME »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> På den måde giver du dem der er uenige
> med dig mulighed for at give dig tæsk.
>
> Det synes jeg er rimeligt!
>
>
> Fatter du ikke hvor latterlig du lyder lige nu???
>
> For fanden det er sådan nogen som dig der giver
> mig lyst til vold!


Bare fordi du er uenig med andre eller mener de skriver noget latterligt vås (og ikke et ord om at jeg til tider er enig med dig :) )
så er der jo ingen grund til at falde ned på deres nivaeu og tilbyde lussinger til højre og venstre.. :)

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

For Dårligt af BW

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Lund/BW skrev::

Gult kort til:

- Hekler for at antyde voldelige tendenser (jeg ved du bliver skuffet hvis du ikke får et kort)
- Peter Ross for alle de off-topic indlæg du har lavet og kommer til at lave fremover
- Jean for at være så røvirriterende og altid prøve at svine "fremtrædende" medlemmer af BW (i ved selv hvem i er!) til hver gang han får chancen
- Fredefyn for at blive ved med at poste indlæg med samme indhold igen og igen. (ja de andre debattører har ret i det de siger om dig: Læs det igennem, tag det til dig, se dig selv i spejlet og bliv voksen)
- Mr. Skinke. Hvis du svarer næsvist på et eneste indlæg i en eneste tråd fremover ryger du fanme ud på røv og albuer. Det er kun fordi jeg har haft så fucking travlt at du ikke allerede har fået en advarsel og jeg fatter ikke hvorfor der ikke er en anden moderator der ikke har smidt dig ud.
- Alle nye debattører: I læser jo ikke indgangsreglerne!

GODNAT!

Lund

-----------------------------------------------------------

For dårligt af Thomas Lund og BW ledelse !!!

Utroligt at man kan slippe med et gult kort får at antyde voldelige tendenser, samtidigt med at en anden for gult kort "med antydning at han ryger ud næste", hvis han bare er næsvis i et eneste indlæg mere.

Jeg vil kalde det skandaløst !!

Om jeg er overrasket, nej egentligt ikke når man ser tendensen i øjeblikket.

FF

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

slet

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

slet dobblet

Besvar