Lange tråde....

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Altoriso

Lange tråde....

Indlæg af Altoriso »

Jeg er gået og blevet lidt småirriteret ove de lange tråde der af og til opstår..
Ikke at det gør noget at der er en masse debat, naturligvis

MEN det der irriterer er, at hvis man skal læse feks 10 nye indlæg nede i bunden, så er det møgbesværligt at hele "komme op og så skulle ned igen"

Er der en smartere trådvisning eller burde vi blive bedre til at dele op i flere tråde, også selv om det handler om feks den samme person eller det samme emne


Derudover kunne vi måske tænke i lidt mere fornuftige baner, når vi skriver indlæg:

Feks kan der være en der henviser til en artikel fra EB, og så kører der 5 linier på det
Derefter er der en der henviser til stort set samme artikel fra BT, og så kører der 5 nye linier på det

Kan trådene evt. blive delt op i flere undertråde fra vores side - altså på en smartere teknisk måde ´


Nogle forslag ?
Senest rettet af Altoriso 9. jan 2007, 23:45, rettet i alt 1 gang.

Dahl Nielsen

Re: Lange tråde.... - "stifinder" en mulighed?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Måske kunne man bruge samme system som fx "stifinder"?

Altså, hvis nu man har et emne der hedder "Viborg stinker!"... De første 15 svar til emnet har måske samme overskrift, og derefter er der én der ændrer overskriften til "Kur mod fodsved", og dermed jo egentlig ændrer emnet (i hvert fald en smule). Så kunne man vel lave det sådan, at når man gik ind i det oprindelige indlæg/emne, så kunne man kun se de to hovedoverskrifter (eller hvor mange der nu efterhånden er kommet). Ved at klikke ude i siden, kunne man så åbne alle indlæg om det specifikke emne op.

Lyder lidt forvirrende, men folk der kender systemet ved nok godt hvad jeg mener. Og det er slet ikke så svært som det lyder. Det gør tingene MEGET mere overskuelige.

Kim

Re: Lange tråde....

Indlæg af Kim »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan trådene evt. blive delt op i flere undertråde
> fra vores side - altså på en smartere teknisk måde

Jeg er selv blevet lidt trist over de lange tråde, derfor har jeg nu valgt at "skubbe" trådene lidt mere sammen, så du nu kan læse dobbelt så mange indlæg pr. page down, som du kunne før - tror det hjælper, derudover synes jeg at en thyge-tråd på 130 indlæg er alt for lang, også når man ser på at der bliver debateret mange forskellige ting og det strækker sig over mange dage...

Mener ikke man for enhver pris skal skubbe alt sammen i en tråd!

Mvh.

Kim
Webmonkey

Besvar