Aktive tråde i toppen?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
Takito

Aktive tråde i toppen?

Indlæg af Takito »

Ved ikke om det kan lade sig gøre. Men ved fra andre fora jeg deltager aktivt i. Der er det de aktive tråde som ligger i toppen. Så hvis man nu skriver et nyt indlæg i en ældre tåd. Så kommer den i toppen, fordi det nu er "aktivt" igen. Så man ikke behøves at lede hele siden igennem for at finde den tråd som der er skrevet i blandt alle dem som ikke bliver brugt.

Kan dette lade sig gøre?
Eller er der behov for det?

Jo ikke noget der behøves blive gjort noget ved, hvis jeg er den eneste som sidder og mangler denne funktion.

MVH
Jane K
Senest rettet af Takito 28. nov 2006, 22:48, rettet i alt 1 gang.

jakob88

Re: Aktive tråde i toppen?

Indlæg af jakob88 »

Jeg har også tænkt på at bringe netop denne funktion på banen, men jeg har aldrig fået mig taget sammen til at gøre det.

På SIF's forum, som er ét magen til vores, der fungerer det sådan, som Takito beskriver, hvilket er mere overskueligt efter min mening!

Derfor kan jeg kun erklære mig enig i, at vi bør få vores forum indstillet på samme måde!

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Aktive tråde i toppen?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mi hygge aktivitet, hvis jeg har for meget tid på hånden, er at hive gamle og pinlige tråde frem på andre fora. Man behøver bare komme med et uskyldigt spørgsmål i en kontrovertiel tråd, og vypti så selvantænder tråden igen, trods det, at den måske har været glemt i flere uger, eller længere.

Der findes simpelthen intet argument der vejer tungt nok, til jeg synes det er en god ide.

Du har jo altid muligheden for at skrive en ny tråd om emnet hvis du synes det er meget vigtigt. Hvis ikke så er det jo dybest set ligegyldigt.

Alle der læser med løbende vil jo se et nyt indlæg i en gammel tråd i sidste 5 indlæg, eller i det mindste se der er en markering af et ikke læst indlæg.

Simon

Re: Aktive tråde i toppen?

Indlæg af Simon »

Var der ikke engang en funktion under "Mine indstillinger", hvor man kunne sætte aktive tråde i toppen? Eller er det mig der er helt galt på den?

Det kunne da være en mulighed for dem som har lyst til den slags struktur?

Jeg har dog ikke selv lyst til at anvende en sådan funktion.

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Aktive tråde i toppen?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ved det ikke men det kan være at der i en periode da forumet blev opgraderet var den mulighed. der var muligheden for at få vist uden tråde også til stede.

Altoriso

Re: Aktive tråde i toppen?

Indlæg af Altoriso »

Så vidt jeg har kunnet se, så gør den faktisk det i det midterste forum, og måske også dette...

Edit: Jeps det gør den også her :-)


Synes ikke vi skal have det i det "store forum"

Har ofte set at nogen bare skriver et "jeg trækker lige tråden op"-indlæg, og det vil jeg personligt godt have mig frabedt..

Besvar