Nyheder?

Lad os diskutere forummets opbygning og få nogle inputs
YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Nyheder?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Kan vi ikke lave et underforum der hedder nyheder så kan folk smide alle deres links her, hvis de ikke vil skrive et debatoplæg?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 15. feb 2005, 22:32, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 12. maj 2009, 22:24

Re: Nyheder?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg ville tro at dem der ikke er direkte i relation til FCM burde lægges i "alt det andet" (eller blive flyttet dertil, som der stod man kunne), og så vil dem der er i direkte relation til FCM sandsynligvis starte en eller anden form for debat alligevel.

Hvad synes i andre? Er det bedre med et underforum mere? Personligt tror jeg vi skal passe på med at få for mange underforums.

Ravnen

Re: Nyheder?

Indlæg af Ravnen »

Alakazam skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvad synes i andre? Er det bedre med et underforum
> mere? Personligt tror jeg vi skal passe på med at
> få for mange underforums.

Enig. Nyhederne om FCM er jo netop en stor del af debatgrundlaget.

De tre der er nu virker passende.

Patel12
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11. mar 2015, 06:00

Re: Nyheder?

Indlæg af Patel12 »

Hvad synes i andre? Er det bedre med et underforum mere? Personligt tror jeg vi skal passe på med at få for mange underforums.
watson

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Nyheder?

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg synes ikke et ekstra underforum er løsningen.
IMO er løsningen at folk lige skriver et par ord til deres links når de bliver postet herinde.

fanman
Indlæg: 64
Tilmeldt: 27. nov 2014, 23:56

Re: Nyheder?

Indlæg af fanman »

Tråden her er 10 år gammel og lavet af en bot?! :| Bare lige til orientering :)

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Nyheder?

Indlæg af DenStolteJyde »

fanman skrev:Tråden her er 10 år gammel og lavet af en bot?! :| Bare lige til orientering :)

Sjovt.. det havde jeg ikke engang lige spottet..

den poppede bare op hos mig og så kommenterede jeg på den..

men det er faktisk interessant at indlægget der efter 10 år vækkede tråden til live igen er skrevet af en person der kun har skrievet det ene indlææg i alt..

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Nyheder?

Indlæg af Acebone »

fanman skrev:Tråden her er 10 år gammel og lavet af en bot?! :| Bare lige til orientering :)
Det må være en fejl, at det står til at være skrevet af en bot. Ravnen citerer en bruger ved navn Alakazam (kan godt huske, der var en, der hed det engang).

En bot ville heller ikke skrive sådan.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Nyheder?

Indlæg af Ravnen »

Det må være røget da graven blev transformeret til en ny version. I husker nok at den gik ned, og blev genskabt, endda med alle de gamle indlæg, men nu i et nyt forum.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Nyheder?

Indlæg af Acebone »

Husker det godt. Der var også et nedbrud, hvor der røg et års indlæg eller noget i den stil, fordi backuppen var ret gammel. Hvis man nørder nok i det, kan man sikkert finde ud af, hvornår det var. Det var også der, vi mistede de røde farver i margenerne (som jeg stadig savner, men jeg er vist i undertal).

Brugeravatar
Administrator
Indlæg: 1038
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:17

Re: Nyheder?

Indlæg af Administrator »

Til info kan jeg fortælle at jeg dagligt får nye ansøgninger fra medlemmer fra hele verden. Jeg har en side hvor jeg kan sammenligne e-mails med spammers, men når der ikke kommer et hit bliver jeg nød til at acceptere ansøgningen. Denne gang var det tilsyneladende en der ikke var registreret andre steder.

Besvar