EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af MFKM »

3. Runde af Europa League Gruppespillet

Det Praktiske:
Tid: Torsdag 21. oktober kl. 18:45
Sted: MCH Arena
Dommer: TBD
Medie: TV2 Sport

Karantæner:
Røde Stjerne: Pas
Midtjylland: Juninho

Skader:
Braga: Pas
Midtjylland: Ingen af betydning

Bud på start XI'er
Elias
Dalsgaard, Erik, Høegh
Joel, Cajuste, Evander, Paulinho
Isaksen, Sisto, Brumado

Bænk: Thompson, Rapha, Cools, Dyhr, Sørensen, Charles, Fraulo, Kraev, Mabil, Simsir, Lind, Hansen, Marrony

Hvordan tror i vi stiller op?
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

Røde Stjerne er startet med 2 sejre hhv. hjemme mod Braga og ude mod Ludugorets. Da vi kun har 1 point efter 2 kampe, vil jeg mene at en sejr er nødvendigt, hvis vi stadig vil holde liv i drømmen om en top 2 plads.

God Kamp og Forza FCM!

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af MFKM »

Sæsonkortholdere kan trække gratis billetter fra nu af - grundet gavmildhed fra Arbejdernes Landsbank (Sikkert kombineret med at FCM har givet god pris, grundet deres uheldige ageren til Ludugorets kampen, med rabat til alle der ikke havde været tidligt ude).

Der er derfor ingen grund til ikke at komme på stadion - jeg forventer faktisk at vi kan få udsolgt til den her kamp.

Modsat Ludugorets, så klinger Røde Stjerne lidt i ørene på den almindelig fodboldkyndige, uanset at den gennemsnitlige fodboldfan nok ikke kan navnet på én eneste af deres spillere.

Det bliver også spændene at se, om det her bliver kampen, hvor Marrony får lov at starte inde - han må være i fuld kampform, men hvem skal han slå af?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Stoffer »

MFKM skrev:
7. okt 2021, 10:21
Sæsonkortholdere kan trække gratis billetter fra nu af - grundet gavmildhed fra Arbejdernes Landsbank (Sikkert kombineret med at FCM har givet god pris, grundet deres uheldige ageren til Ludugorets kampen, med rabat til alle der ikke havde været tidligt ude).

Der er derfor ingen grund til ikke at komme på stadion - jeg forventer faktisk at vi kan få udsolgt til den her kamp.

Modsat Ludugorets, så klinger Røde Stjerne lidt i ørene på den almindelig fodboldkyndige, uanset at den gennemsnitlige fodboldfan nok ikke kan navnet på én eneste af deres spillere.

Det bliver også spændene at se, om det her bliver kampen, hvor Marrony får lov at starte inde - han må være i fuld kampform, men hvem skal han slå af?
Der er også et element af, der er nogle mere interessant udebanefans her

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af oros »

Mon ikke Løssl i det mindste sidder på bænken? Og så håber jeg lidt, at Maronny kunne starte i stedet for Sisto...

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er med på, at Elias har gjort det godt siden ham fik chancen, bl.a med 5 clean sheets i træk, men hvor mange kampafgørende redninger havde han reelt i de 5 kampe? Synes det er en stor risiko BH tager i øjeblikket, hvor han har bænket JL. Lössl er bestemt ikke kommet hjem for at sidde på bænken, og det er han da også alt for god til at gøre. Jeg er dog vild med den ro Elias udstråler, men mener at JL burde være førstevalget. På den anden side, så kan det kun gøre JL skarpere med den konkurrence der er opstået.

Til denne kamp mod Røde Stjerne kommer Elias helt sikkert til at stå igen, ellers gav det ingen mening han blev valgt til kampen i Farum.
Marrony må gerne starte på top for mig, med Sisto og Isaksen på kanterne. Midtbanen håber jeg kommer til at blive Rafa og Evander, da Cajuste var elendig i Farum med masser af farlige boldtab. Joel og Paulinho på wingbacks og Erik, Dalle og Høgh i forsvaret.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Stoffer »

Nu hvor Brumado sidder ude, så håber jeg, de ryster pose:

Lössl/Elias
Dalsgaard-Erik-Høegh
Joel-Cajuste-Rapha-Evander-Paulinho
Marrony-Sisto

prøv og tag kampen og tempoet i kraven med masser af spillere centralt, så tager vi den derfra

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af JBT »

Vi skal sgu vinde i dag. Alt andet er ligegyldigt - og dumpet. Kæft jeg håber det. Vil være en god aften at få Marrony (og Jens) i gang.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af JBT »

Ikke kun fcm der har et par folk ude:

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... er/8922504

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Stoffer »

Endnu en halvleg med en god præstation i vores el kampagne, men målet mangler. Der er ingen participation trophies på det her niveau. Det skal omsættes til sejr her.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Stoffer »

Stoffer skrev:
19. okt 2021, 16:56
Nu hvor Brumado sidder ude, så håber jeg, de ryster pose:

Lössl/Elias
Dalsgaard-Erik-Høegh
Joel-Cajuste-Rapha-Evander-Paulinho
Marrony-Sisto

prøv og tag kampen og tempoet i kraven med masser af spillere centralt, så tager vi den derfra
Vi har set godt ud med den her midtbane iø. Spændende perspektiver i det.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Konsulen »

Det er klart, at spillet ser godt ud - mere end halvdelen er midtbanespillerere. Derfor er der endnu ikke scoret

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Christian »

Virkelig god første halvleg og særligt Dyhr har overrasket positivt.
Vi kan godt vinde den her.

Kom så FCM.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af JBT »

Dyhr med den bedste halvleg i hans karriere, tør jeg godt sige. Første gang nogensinde i fcm trøjen, at han har driblet en mand på egen hånd. Lad det endelig fortsætte.

Alle spiller jævnt, der bliver ikke givet noget væk, og det har været fint med halve chancer, men det internationale tempo og yderligere bevægelse for hinanden er der ikke på det niveau men stræber efter at udvikle (forhåbentligt - mhb på top 50).

Evander og Jens mangler lige at komme helt med frem, der er vi noget tynde i feltet, førstnævnte vil så gerne falde ned.

Joel kommer med for lidt offensivt.

Marrony og Lind kan godt rive dette røde stjerner forsvar fra hinanden hvis der skal satses. Kun sejr tæller

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Konsulen »

Fuck hvor er vi dårlige. Forhåbentlig får det Bo til at sætte en angriber ind

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R3: Midtjylland - Røde Stjerne (Crvena zvezda)

Indlæg af Stoffer »

Kynismen (manglen på samme) viser sig. Igen. Ludo om igen.

Besvar