SL R11: Midtjylland - AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af MFKM »

92 billetter tilbage til CC, 50 billige billetter til Handelsbanken i hjørnet ved E-toro, umiddelbart 38 tilbage til udeafsnittet.

Det er helt sikkert et udsolgt stadion i morgen. Fantastisk!

ALLE der har sæsonkort, og som ikke har tænkt sig at møde op har bare at få vidergivet/frigivet deres billet - alt andet er at pisse på klubben og de folk der gerne vil på stadion

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Acebone »

Sander skrev:
2. okt 2021, 11:08
Fint med dit svar - flot at man kan mod bund hold.
Sødt forsøg på trolling, bare ærgerligt at det er så let at modbevise. :D

Du er med på, at vi ligger nr. 1 og vitterligt har slået nr. 2, 3 og 4?

Hvis du ikke kan lide resultatfodbold og drømmer dig tilbage til Erik Rasmussen-dagene, må du jo selv om. Bo har fået smidt et helt nyt hold i hænderne og IMO præsteret en smule over, hvad man egentlig kunne forvente. Men ja, jeg synes da bare, du skal blive væk. Der er masser af folk, der gerne vil ind at se Midtjylland for tiden.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Vijen »

Bliver fedt med et fyldt stadion.

Jeg håber, sådan at vi kommer til at dominere kampen offensivt. Ikke fordi at jeg ikke er glad for en 1-0 sejr, hvor vi bare har lukket af bagtil og ladet modstanderen spillet bolden ufarligt rundt. Hurtige kombinationer imellem vores offensive spillere vil jeg gerne se noget mere af, de sidste par kampe har vi været for meget i luften og forsøgt for lange og høje bolde til duel. Det er som om, at vi kæmper lidt med balancen i spillet og glemmer, at vi har mange strenge og spille på.

Også gerne minimum 30 min spilletid til Marrony. Han lavede flere lækre ting i Portugal på meget kort tid.

Danand123
Indlæg: 829
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Danand123 »

MFKM skrev:
2. okt 2021, 15:02
92 billetter tilbage til CC, 50 billige billetter til Handelsbanken i hjørnet ved E-toro, umiddelbart 38 tilbage til udeafsnittet.

Det er helt sikkert et udsolgt stadion i morgen. Fantastisk!

ALLE der har sæsonkort, og som ikke har tænkt sig at møde op har bare at få vidergivet/frigivet deres billet - alt andet er at pisse på klubben og de folk der gerne vil på stadion
Enig med dig…men vil blive overrasket, hvis der kommer over 9.500. Udover faxekondi mangler der også ofte folk på sponsortribunen… og med udsigt til regnvejr frygter jeg, at der er nogen, som bliver hjemme. I hvert fald skuffende mod Randers, når man også ved, der er udleveret en masse fribilletter ifm skolefodbolden i Skjern…de var kun beregnet til Randers eller SE hjemme. Og vejret var i øvrigt fremragende .

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Saemala »

Danand123 skrev:
2. okt 2021, 15:49
MFKM skrev:
2. okt 2021, 15:02
92 billetter tilbage til CC, 50 billige billetter til Handelsbanken i hjørnet ved E-toro, umiddelbart 38 tilbage til udeafsnittet.

Det er helt sikkert et udsolgt stadion i morgen. Fantastisk!

ALLE der har sæsonkort, og som ikke har tænkt sig at møde op har bare at få vidergivet/frigivet deres billet - alt andet er at pisse på klubben og de folk der gerne vil på stadion
Enig med dig…men vil blive overrasket, hvis der kommer over 9.500. Udover faxekondi mangler der også ofte folk på sponsortribunen… og med udsigt til regnvejr frygter jeg, at der er nogen, som bliver hjemme. I hvert fald skuffende mod Randers, når man også ved, der er udleveret en masse fribilletter ifm skolefodbolden i Skjern…de var kun beregnet til Randers eller SE hjemme. Og vejret var i øvrigt fremragende .
AGF er den eneste, sådan for alvor, interessante kamp vi har haft hjemme i denne sæson.
Modsat alle de andre hold vi har mødt, kommer de til at fylde udeafsnittet. De andre hold har ikke engang været tæt på. Vi ender tættere på 10.000 end 9.500. Det er jeg ret overbevist om.

Nu er det længe siden jeg har været i sponsorloungen, men er der ikke stadig mange pladser indenfor? Det gør jo, at det ser mere tomt ud, end hvad det reelt er, hvis nogen bliver indenfor.
Mod Randers var der alligevel 8.500, på trods af knapt 1.000 frie pladser i udeafsnittet.

Det største problem er stadig, at sæsonkortholdere ikke giver deres billet ud, hvis ikke de kan komme. Vi har været tæt på teknisk udsolgt i stort set alle kampe i denne sæson.
Høvdingen af Herning

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af MFKM »

Så ramte vi som forventet udsolgt.

Efter min mening, så sover vores kommercielle afdeling lige pt, ved ikke at sørge for at plastre alle klubbens kanaler til med store fede UDSOLGT skilte og sørge for at de etablerede medier får skrevet om det.

En lille del, for at sikre at der ikke kommer folk uden billet på stadion, men i høj grad for at sende signalet ud til heden, at vi har et attraktivt produkt, og vil man være med når det er sjovt, så skal man være ude og sikre sin billet inden kampdagen. Hype avler hype, mennesker avler mennesker.

Udsolgt til en almindelig kamp er bare en skide god og lutter positiv historie - få den nu fortalt, det højner værdien af vores produkt.

Derudover burde man vidt og bredt få informeret folk om muligheden for en venteliste.

Man skulle også allerede nu bruge den udsolgte kamp, til at sælge billetter til Røde Stjerne hjemme.

Nå, men fedt der er udsolgt, jeg glæder mig til kamp!

admin 3
Indlæg: 339
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af admin 3 »

Hørte fra pressenmand igår at i gennemsnit så kommer 27% af sæsonkortholderne ikke til kampene.

Så kan nemt være at der blive rigeligt med ledige pladser.

Vi er kun teknisk udsolgt.


Personlig holdning

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af MFKM »

admin 3 skrev:
3. okt 2021, 10:44
Hørte fra pressenmand igår at i gennemsnit så kommer 27% af sæsonkortholderne ikke til kampene.

Så kan nemt være at der blive rigeligt med ledige pladser.

Vi er kun teknisk udsolgt.


Personlig holdning
Det desto mere handler det om at få skubbet ud igennem alle kanaler, at der er udsolgt - og skubbe ud, at man kan frigive sin billet.

Der er kommet en lille smule ud nu - men slet ikke nok IMO.

Klubben bør også arbejde på at kunne "belønne" sæsonkortholdere, som ikke dukker op, men frigiver deres billetter til udsolgte kampe.

Fik man som sæsonkortholdere således en voucher til en gratis fadøl næste hjemmekamp, såfremt man frigav sin billet til kampen i dag, så ville der sikkert blive frigivet +100 billetter, som Midtjylland kune sælge for 100-200 kr. Fin fortjeneste for klubben, en bonus til sæsonkortholderen der er forhindret til den enkelte kamp og en mulighed for den fan der ellers ikke kunne komme til fodbold. Altså WIN-WIN-WIN.

En nemmere løsning ville være, at for hver frigivet sæsonkort billet(til udsolgte kampe), så donerede klubben 50 kr. til Hedens Drenge. Så er der et større incitament for at frigive billetter for fans, klubben får flere på stadion, klubben tjener flere penge og der kommer flere penge til stemningsarbejdet.

Jeg håber dette er noget klubben arbejder aktivt på at få op og stå - det er nok mere bøvlet teknisk end man lige skulle tro - jeg ved hvertfald klubben er bekendt med tankerne.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Christian »

MFKM skrev:
3. okt 2021, 11:18
admin 3 skrev:
3. okt 2021, 10:44
Hørte fra pressenmand igår at i gennemsnit så kommer 27% af sæsonkortholderne ikke til kampene.

Så kan nemt være at der blive rigeligt med ledige pladser.

Vi er kun teknisk udsolgt.


Personlig holdning
Det desto mere handler det om at få skubbet ud igennem alle kanaler, at der er udsolgt - og skubbe ud, at man kan frigive sin billet.

Der er kommet en lille smule ud nu - men slet ikke nok IMO.

Klubben bør også arbejde på at kunne "belønne" sæsonkortholdere, som ikke dukker op, men frigiver deres billetter til udsolgte kampe.

Fik man som sæsonkortholdere således en voucher til en gratis fadøl næste hjemmekamp, såfremt man frigav sin billet til kampen i dag, så ville der sikkert blive frigivet +100 billetter, som Midtjylland kune sælge for 100-200 kr. Fin fortjeneste for klubben, en bonus til sæsonkortholderen der er forhindret til den enkelte kamp og en mulighed for den fan der ellers ikke kunne komme til fodbold. Altså WIN-WIN-WIN.

En nemmere løsning ville være, at for hver frigivet sæsonkort billet(til udsolgte kampe), så donerede klubben 50 kr. til Hedens Drenge. Så er der et større incitament for at frigive billetter for fans, klubben får flere på stadion, klubben tjener flere penge og der kommer flere penge til stemningsarbejdet.

Jeg håber dette er noget klubben arbejder aktivt på at få op og stå - det er nok mere bøvlet teknisk end man lige skulle tro - jeg ved hvertfald klubben er bekendt med tankerne.
+1 rigtig gode forslag.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af JBT »

Enig. Utroligt man ikke tænker bare lidt længere. Det er ligesom med Europa pakkerne, eller mangel på samme.

Og så giver man debut til udebanetrøjen, på hjemmebane i dag? Hvad sker der for det.. det er sgu en smule lamt

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3178
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Acebone »

JBT skrev:
3. okt 2021, 14:16
Og så giver man debut til udebanetrøjen, på hjemmebane i dag? Hvad sker der for det.. det er sgu en smule lamt
Lige præcis den manøvre er jo fast tradition i FCM. Vi giver stort set altid udetrøjen en reklamekamp på MCH, når en ny lanceres. Jeg ville ikke have noget imod, at det stoppede, men der må jo sidde en salgsansvarlig, som kan se, at det giver mening økonomisk.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Matjavsen »

Acebone skrev:
3. okt 2021, 14:28
JBT skrev:
3. okt 2021, 14:16
Og så giver man debut til udebanetrøjen, på hjemmebane i dag? Hvad sker der for det.. det er sgu en smule lamt
Lige præcis den manøvre er jo fast tradition i FCM. Vi giver stort set altid udetrøjen en reklamekamp på MCH, når en ny lanceres. Jeg ville ikke have noget imod, at det stoppede, men der må jo sidde en salgsansvarlig, som kan se, at det giver mening økonomisk.
Gør det helt bestemt

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Lund7400 »

Det går godt i klubben, når en trøje er største problem. Bedst eksemplificeret ved sådan en halvleg - wauw!

Vi er farlige hele tiden, det er super! Håber vi kører på efter pausen, og ikke giver GF færten af noget som helst andet end en ydmygelse.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af oros »

Her og nu skal Brumado bare score et par stykker til. Det kan han lige så godt.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af oros »

Her og nu skal Brumado bare score et par stykker til. Det kan han lige så godt.

Besvar