SL R11: Midtjylland - AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 11

Det Praktiske:
Tid: Søndag 03/10 kl. 16.00
Sted: MCH Arena
Dommer: TBD
Medie: Kanal 9, Eurosport Player og Radioens P3

Karantæner:
Midtjylland: Evander
AGF: Thorsteinsson

Skader:
Midtjylland: Heiselberg og Birksø skadet, Lössl, Mabil, Cajuste og Erik tvivlsom
AGF: Backman, Hvidt, Links skadet eller tvivlsom

Bud på start XI'er
Elias
Dalsgaard, Erik, Juninho
Joel, Rapha, Charles, Paulinho
Isaksen, Brumado, Sisto

Bænk: Thompson, Høegh, Cools, Dyhr, Sørensen, Cajuste, Mabil, Lind, Hansen, Marrony (10 spillere)

Seneste opgør:
24.05.21 SL FC Midtjylland AGF 4 : 0
11.04.21 SL AGF FC Midtjylland 1 : 4
07.03.21 SL FC Midtjylland AGF 0 : 1
19.01.21 CF AGF FC Midtjylland 0 : 2
22.11.20 SL AGF FC Midtjylland 1 : 2

Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Steffen am »

Og selvfølgelig sidste runde inden landsholdspause, og et godt evalueringstidspunkt, når alle holdene har mødt hinanden en gang.

Og som bekendt er der nok en regnskabschef, der holder øje med tabellen efter runden, til når tv-pengene udbetales.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af ABT »

Cajuste starter den her… Evander og Rapha i aktion i Portugal med et indhop til Cajuste. Så burde rusten og formen være tunet til en plads i start XI (forhåbentlig).

Det bliver Randers pt II, hvis vi ruller med de samme i denne kamp igen.
/ ABT

Billede

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af CasperA »

ABT skrev:
27. sep 2021, 22:02
Cajuste starter den her… Evander og Rapha i aktion i Portugal med et indhop til Cajuste. Så burde rusten og formen være tunet til en plads i start XI (forhåbentlig).

Det bliver Randers pt II, hvis vi ruller med de samme i denne kamp igen.
Helt enig.

Evander kan lige så godt spille fuld tid på torsdag i Portugal, og giv så Rapha og Cajuste en halvleg hver. Dermed får man sparet Rapha en smule, og Cajuste får lidt kamptræning inden AGF-kampen.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Ravnen »

Vi skal være på mærkerne mod AGF. Kunne være frækt med Onyedika og Cajuste samtidig på banen når nu Evander har karantæne, de kan også tage de nødvendige slagsmål med AGFerne.

Jeg har bare sådan lyst til at se Victor Lind starte oppe foran i den kamp. Har en følelse af at noget stort er på vej med ham.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Saemala »

CasperA skrev:
27. sep 2021, 23:17
ABT skrev:
27. sep 2021, 22:02
Cajuste starter den her… Evander og Rapha i aktion i Portugal med et indhop til Cajuste. Så burde rusten og formen være tunet til en plads i start XI (forhåbentlig).

Det bliver Randers pt II, hvis vi ruller med de samme i denne kamp igen.
Helt enig.

Evander kan lige så godt spille fuld tid på torsdag i Portugal, og giv så Rapha og Cajuste en halvleg hver. Dermed får man sparet Rapha en smule, og Cajuste får lidt kamptræning inden AGF-kampen.
En halvleg hver? Vi skal spille i stærkeste. Længere er den ikke. Ingen skal spares i Europa. Der skal vi ikke smide en spiller ind, KUN fordi han skal i kampform. Hellere gøre det mod GF og så får han forhåbentligt minutter I landskampene.
Høvdingen af Herning

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af JBT »

Agf er ikke bedre end Randers.
Men fordi fcm ikke har vundet hjemme mod dem længe, så spiller Cajuste 200 procent. Resten uændret.

Vigtig kamp at få 3 point i nu hvor man har 2 hjemmekampe i træk.

Havde sisto fart i sig, ville han rulle Oliver Lund, for han er sgu piv ringe. Men sker nok ikke.

Vil være fint at få offensiven i gang mod et jævnt hold, der står i kæderne med et defensivt udtryk ligesom fcm. Det stiller krav til offensiven om at lirke dem op - og ikke på dødbolde.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Steffen am »

Senest er der også sket den udvikling at Cajuste er udtaget til det svenske landshold. Så må vidne om en fornuftig fremgang.
Mon ikke at han får en start, selvom det ikke er sikkert at han spiller 90 minutter.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Steffen am »

Så er der mulighed for flere straffespark ;)

FC Midtjylland - AGF

Søndag kl. 16.00 på MCH Arena
Dommer: Sandi Putros
Linjedommere: Victor Skytte og Danny Kolding
VAR dommer: Mads-Kristoffer Kristoffersen
AVAR: Heine Sørensen

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Sander »

I morgen er det året kamp om - sejr med mindst boldbesiddelse.

Nej, hvor er FCM blevet til et kedeligt hold at se på.

Få mål - satsning på stærkt forsvar og bolden skal hurtig frem via lang bold, så ser man hvad der sker. Heldet satses der på.

El : dumpet - ingen fremskridt mod top 50

Sl: 1. Plads med dårligt spil og alle mand yder ikke 100 procent.

Hvis det er Bo’s evner vi ser - kan der handles.

Er det igen Steinlein, der blander sig i Bo’s arbejde - er det no go.

Sæt nu holdets dyrest af. Siesto er i sin egen verden - det er ikke til at holde ud at se på. Fredericia kalder.

Tager til kamp i morgen - endnu en dårlig kamp då tager jeg en pause😉

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af MFKM »

Jeg er positiv for i morgen. Måske er jeg jubeloptimist, men jeg ser mange positive takter fra Braga.

Cajuste starter forhåbentligt inde - det bliver en fornøjelse.
Marrony er forhåbentligt klar til minimum 30 minutter, måske endda en startplads - han ser uhyre spændene ud.
Sisto vidste gode takter i Braga kampen.
Isaksen kom i gode positioner igen, efter at have været helt væk mod Randers.

Jeg glæde mig som et lille barn!

Ja, Randers kampen var ringe, men jeg ser fortsat et hold i bedring og med Cajuste og Marrony klar, har vi også snart noget at skyde med fra bænken. Sammenholdt med at de unge bliver bedre og bedre, så tror jeg stadig på noget stort for sæsonen.

Marrony bliver vanvittig - rammer +15 kombineret mål og assist i suppen den her sæson.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Danand123 »

Sander skrev:
2. okt 2021, 09:55
I morgen er det året kamp om - sejr med mindst boldbesiddelse.

Nej, hvor er FCM blevet til et kedeligt hold at se på.

Få mål - satsning på stærkt forsvar og bolden skal hurtig frem via lang bold, så ser man hvad der sker. Heldet satses der på.

El : dumpet - ingen fremskridt mod top 50

Sl: 1. Plads med dårligt spil og alle mand yder ikke 100 procent.

Hvis det er Bo’s evner vi ser - kan der handles.

Er det igen Steinlein, der blander sig i Bo’s arbejde - er det no go.

Sæt nu holdets dyrest af. Siesto er i sin egen verden - det er ikke til at holde ud at se på. Fredericia kalder.

Tager til kamp i morgen - endnu en dårlig kamp då tager jeg en pause😉

Ja, med den tilgang til tingene, så skal du da blive væk. Vi ligger nr 1. med et noget forandret hold i forhold til sidste sæson, har mange afslutninger på mål og et godt forsvar. Otte sejre ud af ti… og det ene nederlag mod Brøndby var vi klart bedst i indledningen. I Europa har vi spillet til mere end et point i gruppespillet og slet ikke uden chancer for at få succes.

Ikke det bedste spil mod Fcn og Randers, men jeg mindes gode kampe mod AaB, Viborg, Vejle og Silkeborg .

Vi har fundet succes i Onyedika, Elias og Victor Lind og har mere til gode fra Marrony.

Jeg er på :fcm: :fcm: :fcm: ;)

Sander
Indlæg: 144
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Sander »

Fint med dit svar - flot at man kan mod bund hold.

El - på hjemmebane kunne man ikke vinde det svagest hold. Resultatet var fair.

I Portugal tabte man til et der spillemæssig var klasser over os.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af Danand123 »

Sander skrev:
2. okt 2021, 11:08
Fint med dit svar - flot at man kan mod bund hold.

El - på hjemmebane kunne man ikke vinde det svagest hold. Resultatet var fair.

I Portugal tabte man til et der spillemæssig var klasser over os.
Helt fair med forskellige holdninger. AaB og Silkeborg ikke bundhold i nuværende stilling.

Synes ikke de var spillemæssig klasser over os…også derfor det var skuffende, at vi ikke fik noget med hjem.

Krydser fingre for, at de kan levere max i morgen mod GF.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R11: Midtjylland - AGF

Indlæg af JBT »

At man spiller som Atlético i ligaen gør mig absolut intet, hvis det giver guldmedaljer. Det samme gælder i Europa.

Men ens er, at det spilmæssige også er en faktor for målsætningerne. Og det hænger ikke helt sammen endnu, med det nuværende hold osv offensivt. Defensivt er på rigtig godt på vej i egen andedam, men nederlaget til Braga var et stort skridt tilbage synes jeg.

Der er klart, mange nye spillere, men bo og co. skal også vise at de magter at flytte holdet mod måler. Ellers bliver han aldrig en international toptræner, feks. Det samme med Thorup, priske etc.

Gå nu ud og slå agf solidt i morgen, så de ikke får for høje tanke om sig selv. Igen. Igen - x1000

Besvar