SL R10: Midtjylland - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R10: Midtjylland - Randers

Indlæg af Ravnen »

Vi fik 3 point!

Men spillet var ideforladt og initiativ-fattigt. Der var gode momenter og der var dårlige.

Målmanden med det flotte mellemnavn var fantastisk. Der må efterhånden være åben duel om den plads, han er svær at sætte af.

Hvad der egentlig gik galt siden vi slet ikke kunne dominere den kamp, det har jeg ikke et bud på. Men så er der jo også lige det, hvor meget kan man brokke sig over en kamp vi vinder? Det er jo også en kvalitet at vi vinder den slags kampe, hvor det slet ikke kører for os.

Brøndby taler om at de er ved at sammenspille et hold, at relationerne mangler. Jamen se så hvad vi er ved, og alligevel skovler vi point i land. Så mon ikke det der med spillet kommer. Jeg er optimistisk.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R10: Midtjylland - Randers

Indlæg af Stoffer »

Due skrev:
26. sep 2021, 16:15
JBT skrev:
26. sep 2021, 15:57
Tyveri ved højlys dag, men vigtig sejr.

Der er vist lidt at snakke om igen for Stakka Bo, for hold nu op et skidt bundniveau samtlige offensive kort viser i dag (måske pånær Brumado og Marrony)

Charles elendig på bolden, viser tydligt at han kun er skraldeman. Der var generelt for mange med på badebilletter i dag. Og Evander var savnet.

Elias vel bedste mand - kølig type i kassen. Høgh gjorde det også fint da han kom ind
Var du på stadion?

Alle omkring os var noget undren over Charles ikke var blandt de nominerede.
Kan godt være han smed nogen bolden væk. Men hvem gjorde ikke det???
Han var overalt og spillede bolden af hurtigere end de andre spillere vi har offensiv.
Synes han var mega positivt idag. Ja faldt måske lidt i 2 halvleg.
Men overraskende positiv. Bedste kamp fra ham.
Jeg synes, også at Charles havde nogle gode momenter særligt i 1. halvleg. I 2. faldt han i niveau, men det gjorde rigtig mange.

Udover Elias, så har jeg på de næste pladser Juninho og Charles som bud på MoM.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R10: Midtjylland - Randers

Indlæg af UlveLars »

Sahl skrev:
26. sep 2021, 17:53
JBT skrev:
26. sep 2021, 15:57
Tyveri ved højlys dag, men vigtig sejr.

Der er vist lidt at snakke om igen for Stakka Bo, for hold nu op et skidt bundniveau samtlige offensive kort viser i dag (måske pånær Brumado og Marrony)

Charles elendig på bolden, viser tydligt at han kun er skraldeman. Der var generelt for mange med på badebilletter i dag. Og Evander var savnet.

Elias vel bedste mand - kølig type i kassen. Høgh gjorde det også fint da han kom ind
Jeg er enig i at det var tyveri vi fik 3 point. Men synes faktisk at folk er for meget efter Charles! han gør det fint nok i første halvleg og mangler stadigvæk en del i form af kommunikation og forståelse for vores spil. Det skal nok komme og han virker ganske habil defensivt.

Er også enig i Elias var bedste mand i dag, han er virkelig vild og super sikker i feltet! jeg var aldrig utryg ved hjørne eller indlæg, modsat da vi f.eks. havde Jesper på mål.

3 point og videre.
Jeg er meget enig med dig i bedømmelsen af Charles. Jeg ser heller ikke en ny Mabil - han skal nok komme.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R10: Midtjylland - Randers

Indlæg af JBT »

UlveLars skrev:
27. sep 2021, 11:55
Sahl skrev:
26. sep 2021, 17:53
JBT skrev:
26. sep 2021, 15:57
Tyveri ved højlys dag, men vigtig sejr.

Der er vist lidt at snakke om igen for Stakka Bo, for hold nu op et skidt bundniveau samtlige offensive kort viser i dag (måske pånær Brumado og Marrony)

Charles elendig på bolden, viser tydligt at han kun er skraldeman. Der var generelt for mange med på badebilletter i dag. Og Evander var savnet.

Elias vel bedste mand - kølig type i kassen. Høgh gjorde det også fint da han kom ind
Jeg er enig i at det var tyveri vi fik 3 point. Men synes faktisk at folk er for meget efter Charles! han gør det fint nok i første halvleg og mangler stadigvæk en del i form af kommunikation og forståelse for vores spil. Det skal nok komme og han virker ganske habil defensivt.

Er også enig i Elias var bedste mand i dag, han er virkelig vild og super sikker i feltet! jeg var aldrig utryg ved hjørne eller indlæg, modsat da vi f.eks. havde Jesper på mål.

3 point og videre.
Jeg er meget enig med dig i bedømmelsen af Charles. Jeg ser heller ikke en ny Mabil - han skal nok komme.
Håber da ikke at nogen ser en ny Mabil i Charles? Lidt mærkelig melding i så fald

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R10: Midtjylland - Randers

Indlæg af JBT »

Hovedet på sømmet fra Randers lejren - om man vil det eller nej. No breaking news

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... 7CfnRb6i2Q

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R10: Midtjylland - Randers

Indlæg af AltidFCM »

Jeg ved godt, at vi er uden Evander. Og Jens. Men det er godt nok bekymrende, hvordan man bare smed ALT væk specielt hen mod slutningen af kampen. Bertelsen har fuldstændig ret. Det så ikke godt ud, og jeg synes vi ser det gang på gang..

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R10: Midtjylland - Randers

Indlæg af Steffen am »

Fejl

Besvar