DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

DBU Pokal runde 3.

Midtjylland har som bekendt trukket Kjellerup fra Danmarksserien.

Lidt ærgerligt kampen ikke ser ud til at blive transmitteret.
Men derfor kan den godt få en tråd, og vi kan spekulere lidt i hvordan kampen bliver grebet an.

Det Praktiske:
Tid: Onsdag 22/09 kl. 16.30
Sted: XL BYG Kjellerup Arena
Dommer: ??
Medie: ??

Karantæner:
KIF: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
KIF: ??
Midtjylland: Heiselberg og Birksø skadet, Lössl, Mabil, Cajuste og Marrony tvivlsom

Bud på start XI'er
Kun en tåbe undervurdere sin modstander. Men havde nok alligevel tænkt at det var en kamp man skulle og ville rotere en masse. Men kan se der er en reserveliga kamp i morgen. Både at spille mandag OG onsdag, ville måske alligevel være lidt meget for de samme spillere?

Ellers mest oplagte til spilletid må være
Høegh, Cools, Dyhr, Evander, Sørensen, Simsir, Lind og Hansen.
Andre?

Før tid havde man nok tænkt om det var kampen Lössl fik en pause og tid til Elias. Men spørgsmål er vel næsten nu om vi er videre, og det skal være en kamp til Thompson?

Men et frisk bud.

Elias
Cools, Hoegh, Juninho, Dyhr
Charles, Evander, Sørensen
Lind, Hansen, Simsir


Bænk: Thompson, Dalsgaard, Joel, Bak, Fraulo, Kraev, Sisto, Marrony

Kampen spilles vel efter reglerne for det lavest rangerede hold.
Hvor mange udskiftninger og spillere må man have på bænken i Danmarksserien?


Seneste opgør:
2017 CUP Kjellerup FC Midtjylland 0 : 3
(målscore Bruninho, Duelund og Simon Kroon)



Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Mon ikke sisto spiller, når han nu blev plukket i parken.

Det vil også været fint at score et par dåser mod et hold der passer til hans nuværende niveau - lidt selvtillid og vilje- gejst vil hjælpe ham gevaldigt

Hvis Mabil bliver klar, får han vel også en halvleg.

Et hold man skal slå 100 ud af 100, vel og mærke kun med overskudslageret

Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af PH1978 »

Sikkert fuld tid til Evander, forhåbentligt lidt til Marrony, og godt med tid til Charles. Brumado bør spille hele kampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af JBT »

PH1978 skrev:
20. sep 2021, 06:14
Sikkert fuld tid til Evander, forhåbentligt lidt til Marrony, og godt med tid til Charles. Brumado bør spille hele kampen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tænker da at Brumado skal doseres efter man kampe - lad Mads Hansen tanke lidt selvtillid

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af 6256 »

Kampen bliver ikke streamet på pokalturneringens hjemmeside?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

6256 skrev:
20. sep 2021, 09:28
Kampen bliver ikke streamet på pokalturneringens hjemmeside?
Ved ikke. Men ligner der er noget streaming på sofa bold. Ikke helt sikker på hvad det betyder?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Nu spiller det måske ind at nogen reserve spillere skal spille i dag, og det er fra onsdag til søndag i stedet for fra torsdag til søndag.

Men efter kampen kommer der igen kampe søndag, torsdag, søndag. Her er Sisto og Brumado selvfølgelig også nogen der må forventes at få en del spilletid. Sisto spillede selvfølgelig ikke så meget søndag, men vil blive overrasket hvis Brumado er med, eller Sisto får en timeb eller mere.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Steffen am skrev:
20. sep 2021, 10:16
Nu spiller det måske ind at nogen reserve spillere skal spille i dag, og det er fra onsdag til søndag i stedet for fra torsdag til søndag.
En reservekamp må aldrig spille ind på, hvem vi spiller med i en førsteholdskamp.

Så må vi stille med U13 drengene i reserveholdsturneringen, hvis det kan have nogen som helst indflydelse.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

MFKM skrev:
20. sep 2021, 10:29
Steffen am skrev:
20. sep 2021, 10:16
Nu spiller det måske ind at nogen reserve spillere skal spille i dag, og det er fra onsdag til søndag i stedet for fra torsdag til søndag.
En reservekamp må aldrig spille ind på, hvem vi spiller med i en førsteholdskamp.

Så må vi stille med U13 drengene i reserveholdsturneringen, hvis det kan have nogen som helst indflydelse.
Ja, det har du bestemt ret i.
Men hvis fx en Sisto skal være topklar til kamp søndag, torsdag, søndag.
Er det så bedst at han får lidt spilletid i dag, end spilletid onsdag? Så var lige så meget vores gæt jeg tænkte på.

Men helt ret.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Steffen am skrev:
20. sep 2021, 12:48
MFKM skrev:
20. sep 2021, 10:29
Steffen am skrev:
20. sep 2021, 10:16
Nu spiller det måske ind at nogen reserve spillere skal spille i dag, og det er fra onsdag til søndag i stedet for fra torsdag til søndag.
En reservekamp må aldrig spille ind på, hvem vi spiller med i en førsteholdskamp.

Så må vi stille med U13 drengene i reserveholdsturneringen, hvis det kan have nogen som helst indflydelse.
Ja, det har du bestemt ret i.
Men hvis fx en Sisto skal være topklar til kamp søndag, torsdag, søndag.
Er det så bedst at han får lidt spilletid i dag, end spilletid onsdag? Så var lige så meget vores gæt jeg tænkte på.

Men helt ret.
Så er vi enige.

Jeg ville personligt smide Evander, Dion, Sisto, Mabil, Cajuste (hvis de er klar), fra start og så skifte alle efter 1. halvleg eller 60 minutter, hvor kampen bør være afgjort. De 5 med U19 spillere bør klart overmatche et DS hold.

45-60 minutter bør ikke påvirke evnen til at spille søndag/torsdag.

Jeg er ret sikker på Brumado, Sviatchenko, Daslgaard, Onyedika og Isaksen alle starter ude. Forestiller mig ikke Sviatchenko og Dalsgaard er med i truppen, da jeg ikke kan se en situation hvor de bliver relevante at smide ind.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Cajuste er ude i 2-3 uger. Det sagde Bo på TV i går om prognoserne…
/ ABT

Billede

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

For fanden hvor er det håbløst.
FCM's hjemmeside siger ingenting. (kalenderen er så ikke opdateret, for den siger kamp i dag)
Bold.dk er ikke opdateret med reserveliga, DBU's side om reserveliga virker ikke.

Men divisionsforeningen gør da heldigvis.
https://divisionsforeningen.dk/kampprog ... rveligaen/

Så ingen reserveholdskamp i dag. ;)



Sad så lige og kiggede turneringsreglerne igennem
https://divisionsforeningen.dk/wp-conte ... ndelig.pdf

§ 9.1 En spiller er spilleberettiget i turneringen, når den pågældende spiller ville være
spilleberettiget for klubben i en kamp på samme spilledag i den ordinære turnering og
bestemmelserne i §§ 9.2 eller 9.3 ikke fører til et andet resultat.


§ 9.4 En spiller, der er idømt karantæne i en af DBU, Divisionsforeningen eller en lokalunion
udskrevet turnering, er kun spilleberettiget, når karantænen er afsonet, eller den
pågældende turnerings bestemmelser, hvori spilleren er idømt karantæne, er opfyldt.
En spiller er ikke spilleberettiget, hvis spilleren af andre disciplinære grunde er
udelukket fra at spille. Vedrørende de afsluttende runder henvises til reglerne i de
disciplinære bestemmelser.


Det forstår jeg ikke helt. Så gælder Evanders karantæne også i pokalturneringen, men han kan ikke afsone karantænedage i pokalturneringen, eller?
Synes jeg ikke jeg er stødt ind i før?


§ 14.2 I de indledende runder gælder samme regler om antallet af udskiftningsspillere og om
udskiftning, som anvendes i turneringskampe under spillestedets lokalunion. I de
afsluttende runder gælder samme regler om antallet af udskiftningsspillere og om
udskiftning som i kampene i Herre-DM, jf. §§ 23.2 - 23.3. Hvis de to hold i deres
respektive turneringspropositioner har forskellige regler for antal spillere på
reservebænken, er de to hold omfattet af reglerne for det lavest rangerende hold, dog
minimum tre udskiftningsspillere og en reservemålmand. Administrator vil
tilsende holdene holdskemaer svarende til de relevante turneringspropositioner


Og så i forhold til antal udskiftninger. Må det være reglerne for Danmarksserien der gælder. Men ved ikke hvilke det er?

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

ABT skrev:
20. sep 2021, 13:57
Cajuste er ude i 2-3 uger. Det sagde Bo på TV i går om prognoserne…
Men var det fra nu?

Jeg hørte det lidt som at det var det han havde fået af vide på et tidspunkt?

Men kan godt være at det var "ønske hørrelse" fra min side?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Har svært ved at se, vi skulle ændre til en 433, fordi modstanderen er fra en lavere række.

Fint med rotation på nogle pladser, men jeg er mest til en tilgang, hvor man prøver at få det lukket tidligt, og så roterer vi (kraftigt) bagefter.

Cools, Høegh, Dyhr og Mabil virker alle meget oplagte at bruge. Lind er også ret oplagt. Så er spørgsmålet præcis hvor mange man tør/vil skifte ifht andre.

Der er nogle spiller, som jeg også godt forestille mig, der kunne bruge mere tid på banen. Brumado kunne have godt af at forsætte en målform. Charles skal vel bare have minutter lige nu, så han kan bygge på.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: DBU Pokal R3: Kjellerup - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Steffen am skrev:
20. sep 2021, 13:59
ABT skrev:
20. sep 2021, 13:57
Cajuste er ude i 2-3 uger. Det sagde Bo på TV i går om prognoserne…
Men var det fra nu?

Jeg hørte det lidt som at det var det han havde fået af vide på et tidspunkt?

Men kan godt være at det var "ønske hørrelse" fra min side?
Ja, det var fra da han fik det af vide. Han fulgte jo op med, at han går efter de 2 uger og at han så vil være klar søndag.
Høvdingen af Herning

Besvar