Sydbank Pokalen 21/22

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Saemala »

Ganske fin lodtrækning til 3. runde af pokalen, hvor vi træder ind og skal møde Kjellerup.
Det er en kort tur, mod et hold fra en lav række. Perfekt, når kampen ligger i en sandwich mellem FCK og Randers kampene.

Randers skal desuden på en træls udebane tur til Fremad Amager, hvor de ikke kan tillade sig at spare alt for meget, hvis de har ambitioner i pokalturneringen.

https://pokalturnering.dk/
Høvdingen af Herning

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af oros »

Hvis kampen skal spilles på Bjerget, som deres hjemmebane hedder, så bliver der ikke plads til ret mange.
Der er en lillebitte, simpel tribune på den ene langside. Bortset herfra er der bare bandereklamer og intet andet.
Sådan så det i hvert fald ud, da jeg flyttede fra byen for ti år siden. Dengang blandede de sig i toppen af 2. Division, så det er gået tilbage for dem.
Jeg mener at huske, de tidligere har flyttet en pokalkamp mod AaB til Silkeborg. De vil også være udfordret i forhold til både TV og sikkerhed.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Nu vi snakker pokalfodbold - Der bliver desværre ingen opgør mod Viborg i år da de røg ud til Fredericia :D

i øvrigt bør i læse denne artikel fra bold.dk
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/vff ... irriteret/

Der står bl.a.
"De grønklædte nordjyder formåede dog ikke at omsætte favoritværdigheden til avancement i Sydbank Pokalen." :lol: :lol:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Sahl »

Saemala skrev:
2. sep 2021, 22:43
Ganske fin lodtrækning til 3. runde af pokalen, hvor vi træder ind og skal møde Kjellerup.
Det er en kort tur, mod et hold fra en lav række. Perfekt, når kampen ligger i en sandwich mellem FCK og Randers kampene.

Randers skal desuden på en træls udebane tur til Fremad Amager, hvor de ikke kan tillade sig at spare alt for meget, hvis de har ambitioner i pokalturneringen.

https://pokalturnering.dk/
Det er en ganske god lodtrækning for os, det er helt sikkert. Man burde kunne rotere end del i den kamp og give de unge chancen fra start.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Steffen am »

Spændende hvor kampen skal spilles. Mener også tidligere, det var måske kampen mod AaB, at der var snak om at det jo er samme kommune som Silkeborg, hvorfor det gav god mening at flytte dertil, eller det var nemt.

Så vi må nok forvente at det blive kunstgræsset på Silkeborg Stadion, hvis ikke den kommer til MCH.

Men bestemt ideel lodtrækning, når det nu ikke kunne være Viborg ;)

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af tatoo »

Steffen am skrev:
3. sep 2021, 11:55
Spændende hvor kampen skal spilles. Mener også tidligere, det var måske kampen mod AaB, at der var snak om at det jo er samme kommune som Silkeborg, hvorfor det gav god mening at flytte dertil, eller det var nemt.

Så vi må nok forvente at det blive kunstgræsset på Silkeborg Stadion, hvis ikke den kommer til MCH.

Men bestemt ideel lodtrækning, når det nu ikke kunne være Viborg ;)
Er næsten 100 på at den spilles på Jysk Park - der har KIF og SIF spillet pokalbold for et par sæsoner siden også da KIF havde hj.banefordelen. Men måske de sælger den til MCH.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Acebone »

Det er nok bare mig, der er gammel og tvær, men jeg håber, den bliver spillet i Kjellerup. Det er for mig en del af charmen ved pokalfodbold, at man kommer rundt til steder, man ikke typisk ville have været. Husker en glimrende away i Grenaa; det er ikke så tit, man får muligheden for det.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af oros »

Acebone skrev:
4. sep 2021, 10:08
Det er nok bare mig, der er gammel og tvær, men jeg håber, den bliver spillet i Kjellerup. Det er for mig en del af charmen ved pokalfodbold, at man kommer rundt til steder, man ikke typisk ville have været. Husker en glimrende away i Grenaa; det er ikke så tit, man får muligheden for det.
Åh, jeg er såmænd helt enig. Jeg er ganske vist temmelig voksen efterhånden, men tvær synes jeg ikke, jeg er.
Men der er regler omkring sikkerhed og krav omkring TV.
Derfor tror jeg også, denne kamp bliver afviklet på Jysk Arena. Ærgerligt nok.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Matjavsen »

Kampen bliver spillet i Kjellerup den 22/09 16:30

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Lupus1999 »

Farvel FCK! 😁

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Vijen »

Så blev vores vej til pokalfinalen meget lettere.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Sahl »

Det er altid sjovt med nogle overraskelser i pokalen.
Der er stadigvæk langt vej, men jeg ser det som noget positivt at vi har de her ekstra kampe.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Vijen »

Det blev så Aab i næste runde på mch.

Dejligt, at det er på hjemmebane nu det skulle være superliga modstander.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af Saemala »

Det er ganske fint. Allerede nu, er vi sikre på at have 3 "lette" hold i kvartfinalen.
Horsens-Vejle, Fredericia-Hvidovre & Kolding-Nykøbing.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: Sydbank Pokalen 21/22

Indlæg af tatoo »

Det var så lige den sværeste modstander vi kunne få. Det eneste positive er da at det er på hjemmebane. Aab har momentum lige nu så det bliver en svær kamp.

Besvar