EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af JBT »

Lind må være foran sisto meget snart (og Mabil self)

Brumado skal til at score mål. Ellers bliver det en lang sæson.

Syntes Isaksen forsøgte fint i aften

Savner især lederskab fra sisto og Evander i sådan en kamp her. De er jo de næste i hierakiet. Erik kan ikke tage rollen helt fremme i banen

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af AltidFCM »

Puha, måske den kamp, hvor man SKULLE have de tre point. Voldsomt skuffende. Synes ikke, vi bliver rigtig farlige.
Er det på tide, at vi går tilbage til en 4-back? Og skubber en mand op på midten? Det bliver spændende mod FCK, der er vildt godt kørende offensivt. De store ændringer sker nok ikke i den kamp, men jeg synes generelt, at vores offensivspil er skidt kørende.

Er Marrony snart klar?

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af AltidFCM »

Og ja, man savnede lidt Dreyers dødbolde (og målfarlighed :) ) Der er sgu lidt langt mellem snapsene fra Evanders side, desværre.

alltafdk
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. aug 2019, 21:16

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af alltafdk »

JBT skrev:
16. sep 2021, 20:43
alltafdk skrev:
16. sep 2021, 20:40
Elsker at læse dine kommentar JBT. 😂😂 Fucking klovn
Finder du selv vej ud - eller vil en Admin være behjælpelig ? Kom med noget konstruktiv eller dit besyv på kampen.

😂😂

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af ABT »

Konklusionen på Sisto må efterhånden være, at hans niveau bare ikke er til mere end at være en ordinær Superliga-spiller. Jovist, han kan brænde en kamp af et par gange i en sæson. I de resterende er hans bundniveau til røven af Jyllandsserien.

Og Mabil har jo bare ikke evner til at være fuldtidsprof i den danske liga. Han tåger rundt som en u-spiller gang på gang, som var han med seniorholdet for første gang.

Man har sgu bare affundet sig med, at der ikke kommer noget fra Sisto (og Mabil), hvilket er super trist. Man er sgu ved at være super træt af de to...

Interessant hvordan præstationerne havde været, hvis han var endt i FCK...
Senest rettet af ABT 16. sep 2021, 21:06, rettet i alt 1 gang.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af ABT »

@alltafdk; Du er jo en kæmpe tegning. Hvad fanden laver du inde på det her forum? Gør dig selv en tjeneste og kig dine 21 indlæg igennem. Du laver ikke andet end at forpeste debatten, mens du ikke kan styre dig selv, når følelserne løber af med dig - Er det nødvendigt at citere dine egne svinere af truppen fra tidligere indlæg? Du bidrager med absolut intet. Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af JBT »

Fischer røg ud på røv og albuer for mindre i fck. Det er kun i mangel på bedre at sisto spiller (groft, men sand snak) og så har en sikkert være fredet pga historien omkring ham. Det holder bare ikke mere, Lind må ind.

Fck griner nok lidt af det nu, men var det til at vide efter han kom retur i vante rammer. Næppe, men man er tvunget til at handle på det. Det eneste han er blevet bedre til under bo, er at arbejde mere. Altså mere, som i det man forventer bare. Det med at lune bolden virkede senest han var i fcm, men sådan fungerer spillet ikke længere. Det skal man enten påtale eller hjælpe ham med at få styr på, hellere i går end i dag.

Det ødelægger flowet og dynamikken i fcms spil
Senest rettet af JBT 16. sep 2021, 21:09, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Lupus1999 »

Sisto er indtil videre på alle områder et fejlkøb i forhold til løn.

Vil hellere have 3 af Onyedika type/indsats end det Sisto pt leverer. Det er synd for knægten.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af MFKM »

Kæmpe udtur vi ikke vinder den her. På den positive side, så er vi minimum et niveau over Ludugorets. Sidste kam imod Ludugorets med Marrony i form, der kan og bør vi køre dem over, hvis det vi så i dag var niveauet fra dem.

Nogen der har hørt noget med Cajuste, synes ikke jeg kan finde noget som helst?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af JBT »

MFKM skrev:
16. sep 2021, 21:23
Kæmpe udtur vi ikke vinder den her. På den positive side, så er vi minimum et niveau over Ludugorets. Sidste kam imod Ludugorets med Marrony i form, der kan og bør vi køre dem over, hvis det vi så i dag var niveauet fra dem.

Nogen der har hørt noget med Cajuste, synes ikke jeg kan finde noget som helst?
Det er total lige meget, når man spilder en chance væk i dag. Så er man på ingen måde niveauer over nogen.

En ting er Jonas, Jens og Marrony. Men helt grundlæggende mangler der offensiv kreativitet, og den skal man snart til at finde i fcm for alvor.
Vi kører snart på 3. år hvor den ikke er blevet fuldbyrdet genopfundet endnu. Det er klart det skaber grund til bekymring, samtidig med at man sælger et halvt hold ad gangen, pr. vindue.

Den omstilling og indbyrdes relationer tager sgu tid at indarbejde hver gang - og det glemmer vi og i den grad ledelsen nok en smule pga top 50 forventningerne. Samtidig har man nogle spillere der ikke formår at tage næste skridt op i hierarkiet pt. og så giver det automatisk en for dårlig kvalitet hele vejen rundt. Bo kan råbe ligeså tosset han vil.

Der er nok at tage fat på, men man forspilder formentlig chancen for førstepladsen i gruppen allerede i aften, og sådan er det jo desværre bare. Derfor skal man stadig gå efter at vinde de resterende kampe. Man kunne ikke have ønsket sig en bedre pulje i hvert fald. Også derfor at man er ekstremt skuffet over indsatsen.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Saemala »

JBT skrev:
16. sep 2021, 21:31
En ting er Jonas, Jens og Marrony. Men helt grundlæggende mangler der offensiv kreativitet, og den skal man snart til at finde i fcm for alvor.
Vi kører snart på 3. år hvor den ikke er blevet fuldbyrdet genopfundet endnu. Det er klart det skaber grund til bekymring, samtidig med at man sælger et halvt hold ad gangen, pr. vindue.
Pr. vindue ligefrem? Husker ingen salg fra start 11 i vinters eller sidste sommer, men du må gerne gøre mig klogere.
Vi har lige haft 2 år uden salg fra start 11eren.
Høvdingen af Herning

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af 6256 »

Jeg har det lidt blandet efter dagens kamp. På mange måder sidder jeg (igen) og tænker, at det er en af de dage, hvor at hvis vi bare lige får prikket en mere ind, så kører vi den sikkert hjem.

På den anden side, synes jeg også der begynder, at tegne sig et mønster af, at vi stadigt har svært ved at skabe chancer mod hold der står lavt. At det offensive spil er alt for langsomt og ikke har flyttet sig synderligt sin siden sidste forår. Og at der er for få strenge at spille på.
Jeg synes det er på tide, at man begynder at kigge på Sistos output. Af den profil han burde være, kommer der simpelthen bare for lidt og for mange ting, der på ingen måde gavner holdet. Passer Joel på en wingback? Jeg synes han er for nem at lukke ned og for dårlig med bolden. To centrale på midtbanen. Er det optimalt, eller er det også for let at lukke ned?

Jeg er klar over, at vi er i en opbygningssæson, men der kommer heller intet fra bænken. I dag kommer Charles ind, hvorefter Onyedika rykkes frem (som jeg ser det), men det er som om, at der ingen kontinuitet er i indskiftningerne. Hvorfor kommer Mads Hansen ind mod Brøndby, men ikke i dag, når der skal jagtes? (måske det har noget at gøre med forsvarstyper), men han var med til at gøre en forskel mod Celtic også, men er ikke med i dag. Jeg synes, det virker noget underligt og tilfældigt.

Jeg er villig til, at give det nye projekt tid, men må samtidigt sige, at jeg også er en smule bekymret for vores taktiske formåen og offensive spil. Jeg kunne høre kommentatorerne snakkede noget om hæl og tå og Bach Bak også nævnte det. Alene det, leder tankerne hen på foråret og de samme problemer, vi havde der, også mentalt.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af JBT »

Saemala skrev:
16. sep 2021, 21:59
JBT skrev:
16. sep 2021, 21:31
En ting er Jonas, Jens og Marrony. Men helt grundlæggende mangler der offensiv kreativitet, og den skal man snart til at finde i fcm for alvor.
Vi kører snart på 3. år hvor den ikke er blevet fuldbyrdet genopfundet endnu. Det er klart det skaber grund til bekymring, samtidig med at man sælger et halvt hold ad gangen, pr. vindue.
Pr. vindue ligefrem? Husker ingen salg fra start 11 i vinters eller sidste sommer, men du må gerne gøre mig klogere.
Vi har lige haft 2 år uden salg fra start 11eren.
Kaba, Frank, Dreyer, Scholle, Hansen - og så har Jens ikke været med endnu (men kommer det self).

Er det ikke et halvt hold? indenfor de seneste 2. Ved godt at Kaba er leje (men faktum er at han ikke er der), og med 5 mand må da siges at være et halvt hold. + Jens i hvad, 12-13 kampe snart

Mht. til relationer og nyere tid kan du tage nogle tæt på start 11, Mikael Anderson, Nicolaisen, James, Lucca P, Nicolas Madsen, Ailton osv., har sikkert glemt nogle.

EDIT: I forhold til sidste sommer har du ret - men er vel næsten også mere undtagelse - end "normalen". Det har Steinlein også være ude at sige - desværre syntes man næsten. Så godt set, beklager. Men i det store hele er det jo næsten det der sker, der ryger i hvert fald mange fra.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Ravnen »

Vi kom på tavlen med et point. Som Ole sagde i Manchester, så er gruppespillet langt og der er endnu point nok at hente..

Ja vi burde have vundet. Det gik ikke ligefrem vores vej i flere tilfælde. Men vi lukker også dem ned. Lad os nu bevare optimismen, vi skal nok komme videre fra denne gruppe.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Christian »

Det var fedt at være på stadion i går og oplevelsen live bliver for mig bare bedre og bedre.
En stor faktor i det er ASA på CC, så stor kredit til dem.

Jeg synes vi spiller en god kamp og skaber chancer nok til at også at vinde kampen. Særligt i forhold til hvor lavt de står, synes jeg det er imponerende at vi har så mange afslutninger på mål. At de scorer på deres eneste chance er bare uheldigt. Vi vinder sådan en kamp i langt de fleste tilfælde.

Mest positivt synes jeg var
- Evander, han styrer og fordeler bolden på højt niveau. Han virker stadig lidt for skødesløs engang imellem, men han er virkelig vigtig for vores spil.
- Brumado, Teknik og styrke på højt niveau. Jeg tror stadig på at målene snart kommer.
- Isaksen, vores klart farligste våben og i stand til at sætte sin mand meget ofte.

Negativt
- Sisto, det er næsten lige før jeg kunne ønske at FCK havde købt ham. Sisto er en flink fyr, men den tendens til at forsøge at "få venner" hos modstanderne må han gerne lægge fra sig. Særligt tydeligt da Ludo har haft en omstilling hvor vi generobrer tæt på vores eget felt, og deres spiller smider sig og bliver liggende. Vi har chancen for en omstilling, men Sisto stopper spillet uden dommeren har reageret, og forhindrer en mulig omstilling til os. Jeg går ind for fairplay, men den handling af Sisto var bare dumt.
Jeg lagde mærke til at Erik i den efterfølgende spilafbrydelse var ude at skubbe Sisto i brystet. Jeg tolkede det som en kritik af Sisto, men kan ikke være sikker.

Til sidst
Jeg er vild med europæiske gruppespil og glæder mig rigtig meget til den næste kamp.

Kom så FCM.

Besvar