EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Steffen am »

Første af sæsonens gruppespils kampe.
Så er jagten på top 50 for FCM for alvor sat i gang.
Og selvfølgelig jagten på 15 for DK,
(sammen med de 3 andre danske klubber, der spiller samme dag)

Og ikke mindst for et fedt gruppespil og muligheden for at gå videre til slutspillet efter jul.
Første kamp mod en gammel bekendt, Ludogorets.

Det Praktiske:
Tid: Torsdag 16/09 kl. 18.45
Sted: MCH Arena
Dommer: TBD
Medie: ??

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Ludogorets: Ingen

Skader:
Midtjylland: Heiselberg og Birksø skadet, Cools tvivlsom
Ludogorets: Pas

Bud på start XI'er
Lössl
Dalsgaard, Erik, Juninho
Joel, Rapha, Evander, Paulinho
Isaksen, Brumado, Sisto

Bænk: Elias, Thompson, Høegh, Cools, Dyhr, Sørensen, Charles, Cajuste, Fraulo, Kraev, Mabil, Simsir, Lind, Hansen, Marrony
(15 spillere)

Seneste opgør:
26. august 2020 Ludogorets - FC Midtjylland 0 – 1

Hvordan tror i vi stiller op?
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?


God Kamp og Forza FCM!

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Stoffer »

Must win hvis vi vil noget i gruppen

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Danand123 »

Jeg tror desværre ikke, der bliver udsolgt. 250 kr. for en billet på Faxe kommer til at holde en del hjemme.

Personligt synes jeg ikke, det er en ublu pris…tror bare ikke modstanderen trækker alle af huse en torsdag aften til den pris.

Og jeg har selv købt - og håber jeg tager fejl i min forudsigelse.

Vi vinder i øvrigt 1-0 igen.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Vijen »

2461 billetter tilbage + de ubrugte på ude og uefaafsnit.

Billetterne på CC koster i øvrigt 150kr, familieafsnit 200kr, og langside 250kr

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Saemala »

Vi skal turde gå højt og presse dem, som vi gjorde sidste år mod dem, hvor de slet ikke kunne håndtere det. Hvad jeg hører, døjer de stadig med det problem, at de ikke kan spille sig ud af et højt pres, og ikke kan få spillet til at hænge sammen når de møder hold der gør det ordentligt.
Høvdingen af Herning

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Kim »

Ludo er gået med maxinum point i spidsen af den bulgariske liga, og har nu 5 sejrer af 5 mulige med en målscorer 16-2
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/lud ... fcm-moede/

Torsdag skal de gerne rende ind i et nederlags, som de gjorde, da de mødte Malmø på udebane og blevet slået 2-0, hjemme vandt de 2-1, men dermed gik Malmø videre til ChL.

https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/m ... udogorets/

Jeg har ingen anelse om hvor Ludo står i forhold til os, men kan Malmø mulde dem hjemme, så kan vi vel også?

/Kim

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Stoffer »

Jeg håber, der bliver smidt mere ind på midtbanen. Vi fylder for lidt centralt lige nu. Med Cajuste tilbage er det oplagt. Spil Brumado og hvemend der er frisk på toppen, se hvad der sker i 1. halvleg og lav justeringer derfra. Der bliver langt fra de tre på midten op i et højt pres, men lad WBs stå for det høje pres sammen med de to forreste, så skal de alligevel over i noget ala 3+1 eller 3+2 for at bygge op, hvor en eller to fra midtbanen så kan sætte presskygge for deres ventil centralt. Med bolden tænker jeg, det er med at få sparket nogle bolde på mål og få nogle standard situationer deraf.

Jeg har selv skrevet, det er must-win. Det mener jeg fortsat. Omvendt er det også helt forbudt at tabe. Ludo er vores direkte konkurrent til 3. pladsen.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Steffen am »

And then it's start again.

Ludogorets kommer enten til at mangle deres træner,
Eller lave en "Ajax" og tage turen af flere gange.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/lu ... -traeneren

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Sahl »

Det bliver spændende at se hvordan vi stiller op og ikke mindst hvordan vi tackler sådan en kamp her. Det er jo reelt set en kamp vi skal vinde, hvis man vil videre fra gruppen.
Tror vi stiller det stærkeste vi kan, det bliver så uden Lössl og Marrony er heller ikke med. Jeg sælger den gerne for en ny 1-0 sejr.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Steffen am »

Hvad siger i til det,
Er i glar?

Vi burde vel være små favoritter, men så lige de havde slået Olympiakos ud.
Bliver spændene.

Lidt ærgeligt Marrony ikke er med, troede godt at han kunne agere super sub, men det må vente lidt endnu.
Der har vi heldigvis også Lind :D

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Vijen »

Steffen am skrev:
16. sep 2021, 17:29
Hvad siger i til det,
Er i glar?

Vi burde vel være små favoritter, men så lige de havde slået Olympiakos ud.
Bliver spændene.

Lidt ærgeligt Marrony ikke er med, troede godt at han kunne agere super sub, men det må vente lidt endnu.
Der har vi heldigvis også Lind :D
Er så klar, og på vej ud af døren :fcm:

Jeg ser os som små favoritter, men den kan ende over alt. Derfor ærger der mig også, at det ser ud som om vi ikke bliver mange. Tror simpelthen, at de har sat priserne for højt. I Randers kan de købe 3 kampe for 300kr.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Steffen am »

Cajuste ude? :o :(

Med en skade tilsyneladende?
Håber det er en lille skade, og det heller ikke er noget disciplinært/motivationsmæssigt.

Men så "kun" med 11 spillere på bænken.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af ABT »

Ang. tilskuertilslutningen til kampen, så ved jeg ikke hvad fanden Preben Rokjær og co. havde regnet med.

1. At man seriøst tror, at man kan fylde et stadion mod et “ligegyldigt “ bulgarsk hold, der bedømt på antal nationaliteter minder om Vejle, når billetprisen er på et kvart tusinde danske kroner. Og så på en torsdag… Det er HELT off. Det kan godt være, at man har haft en idé før trækning til gruppen, at en fair pris ville ligge i det leje. Men efter lodtrækningen må man simpelthen revurdere tingene og lige have lidt fingerspidsfornemmelse omkring attraktiviteten af de modstandere man står overfor. Det her bliver jo også et problem til de næste to kampe?

2. Hvorfor har man ikke lavet mulighed for pakkeløsninger, som flere andre gør? Især når gruppen ikke er mere attraktiv.

3. Man pisser op og ned af de loyale fans ved at udbyde billetter til 50kr stykket til bekendte af samarbejdsklubberne (eller hvad det nu er), kort før kampen. Udelukkende fordi lokummet brænder og man ikke vil ud i den helt store fadæse. Vammelt.

3. Midtjylland er købmænd og forhandlere i topklasse. De giver ikke 1 kr ud med mindre de får 2 kr igen. Hvad regner de deres egen fanskare for, som har ophav fra selvsamme sted? Selvfølgelig er folk skeptiske omkring at dukke op, med alle ovenstående ting in mente.

Ros til de fremmødte!
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af JBT »

Nøj hvor er sisto bare piv ringe. Alt for ustyrlige fødder og nonchalant holding i alt han leverer. De andre gør det fint.

Ludo har intet, man skal vinde med et par stykker her

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL GS R1: Midtjylland - Ludogorets

Indlæg af Stoffer »

Kæft hvor frustrerende. En sløj kendelse er for pokker ikke en undskyldning for at slukke for koncentrationen.

Besvar