SL R7: Brøndby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Det er ren serie 6 efterhånden.

Mabil er godt nok en fucking taber. Hvilken attitude altså

Ved godt det bare er en enkelt fodboldkamp. Men top 50 i Europa med det nuværende hold, og den løbende konstante udskiftning i økonomi butikken? Is på, Steinlein. Is på.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

et halvt u 19 hold slutter af, hvad gik galt i det her vindue ????

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

FCM2000 skrev:
29. aug 2021, 21:46
et halvt u 19 hold slutter af, hvad gik galt i det her vindue ????
Stenlein er bare en farce af dimensioner hvert 2 år. Nordsjælland light

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Sjældent har jeg da set så ensidet en dommer. Alt går Brøndbys vej. Det er ikke derfor, vo taber, men stadig bare frustrerende altid at føle sådan i Brøndby.

Også frustrerende igen at tabe til så dårligt et hold. Jeg er bare slet slet ikke imponeret af Brøndby, og i dag er det vel rent held, de ikke er færdige i halvlegen.

Mabil har IKKE niveau! Der SKAL hentes en kant efter Dreyer er væk. Eller en 9er hvis Marrony skal spille kant.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Hvad vil man i Europa med et halv u 19 hold? Hvad fanden sker der her?

Kontorgangene i Midtjylland bliver udstillet på det skammeligste i dag. Fact.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Lund7400 skrev:
29. aug 2021, 21:50
Sjældent har jeg da set så ensidet en dommer. Alt går Brøndbys vej. Det er ikke derfor, vo taber, men stadig bare frustrerende altid at føle sådan i Brøndby.

Også frustrerende igen at tabe til så dårligt et hold. Jeg er bare slet slet ikke imponeret af Brøndby, og i dag er det vel rent held, de ikke er færdige i halvlegen.

Mabil har IKKE niveau! Der SKAL hentes en kant efter Dreyer er væk. Eller en 9er hvis Marrony skal spille kant.
Det her er hverken dommerens eller bos skyld. Han har dømt udmærket.

Det er dem der styrer dukkerne man skal se på, efter i aften

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af O »

Lund7400 skrev:
29. aug 2021, 21:50
Sjældent har jeg da set så ensidet en dommer. Alt går Brøndbys vej. Det er ikke derfor, vo taber, men stadig bare frustrerende altid at føle sådan i Brøndby.

Også frustrerende igen at tabe til så dårligt et hold. Jeg er bare slet slet ikke imponeret af Brøndby, og i dag er det vel rent held, de ikke er færdige i halvlegen.

Mabil har IKKE niveau! Der SKAL hentes en kant efter Dreyer er væk. Eller en 9er hvis Marrony skal spille kant.

Santi Putros er en ringe dommer og det er mig en gåde, at han stadig får lov at dømme kampe af betydning.

Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Fcmrose »

Riddersholm hvordan kan du mene det var fortjent bif sejr?
Dyrt ikke at kende sin besøgstid.
Dyrt ikke at have en bænk med til bif
Dyrt at sælge dryer før erstatning er klar.
Dyrt at satse på mabil - det må da være slut.
Dyrt ikke at være taktisk smartere, da bif skifter skipper efter 20. Min- der skulle vi også have skiftet system.
Nå men når nu Erik og evander også ryger inden tirsdag så får u-19 da chancen😢

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Ærgerligt nederlag, vi burde have lukket den i første halvleg.

Problemet er, at vi bliver udmanøvreret taktisk og mister kontrollen efter Brøndby flytter en mand mere på midtbanen.

Bagklogskaben siger, at vi nok burde have taget Mabil ind og smidt en CM mere ind, så vi ikke var i konstant undertal imod Rado, Frendrup og Slimane.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Fuldstændig håbløst og idiotisk nederlag. Brøndby kommer fra en tung Salzburg kamp, samt ren utur igennem hele sæsonen. Det formår vi ikke at råde bod på, på trods af et utal af muligheder for at give dem kniven. Oveni er Brøndby ikke et specielt godt fodboldhold pt. Det er fuldstændig vanvittigt, at vi ikke formår at putte minimum én ind i dag. Jeg tror, at kampen i aften er en af dem, som man med rette kan ende med at kigge tilbage på, hvis vi mod slutningen af sæsonen står og mangler et par point.

Første halvleg er total godkendt, hvor vi sidder på alt. Uheldigvis har vi en kvalitet oppe foran, som er lige til røven af Serie 5. Brøndby justerer på tingene i første halvleg samt i pausen, hvilket åbenbart kan sætte os skakmat, for hold kæft noget møg vi laver i 2. halvleg. Totalt på Brøndbys præmisser. Omvendt har vi 0 at skyde med fra bænken med alle de mælketænder der sidder derude.

Havde vi haft en angriber med kvalitet til rådighed i dagens kamp, havde den med lidt god vilje været lukket efter 15 minutter i dag. Det var så ikke tilfældet, og det må man jo tage til efterretning hos Stein og Sushi.

Det bliver tiltrængt at få Junior og Juninho tilbage. Samt Marrony i spil - Det bliver nok en smal sag for ham at spille sig på holdet, med den kvalitet vi ser i dag.

De får travlt på kontoret de næste 48 timer.

UD: Cajuste, Kaba, Kraev, Mabil, Reese, Torp (og Mikael Anderson eftersom han var sorteret fra i dag?)
IND: Etableret kvalitet... og det kan være MANGE steder på banen.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Steinleins griskhed kommer sgu til udtryk for fulde i aften

Få nu hentet noget kvalitet, så man ikke skal kvæles i at se på folk som ikke har niveau til mere end 2 division

Det var usselt i dag på alle måder i dag, at udstille Bo på den måde (af ledelsen)

Fy for helvede

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Så kender man sku ulvegraven igen.

På en god dag havde vi lukket det her i 1. Halvleg.

Vi viser i perioder at vi er klasser bedre end Brøndby med det her hold. Vi er uden Juninho, Brumado, Marrony, der alle ville starte inde.

XG vinder vi 0,87 - 1,96.

Selvfølgelig er det bittert at tabe, men ro på. Videre.

Folk der råber på ny ledelse har fuldstændigt tabt den. Vi er klart i top 2 af de mest veldrevne klubber i dk, sammen med Nordsjælland. Vi skylder ledelsen alt for, at vi kan spille topfodbold i Midtjylland.
Senest rettet af MFKM 29. aug 2021, 22:15, rettet i alt 1 gang.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Stop nu med at gøre det værre end det er.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Matjavsen skrev:
29. aug 2021, 22:12
Stop nu med at gøre det værre end det er.
I min verden er det ikke problemet, at vi taber i dag, selvom vi på alle ugens dage aldrig må tabe den her, når man tager kampforløbet i betragtning.

Min bekymring er, at der er et transfervindue der klapper i om ganske få timer. Og bredden er langt under standard i forhold til strategi, ambitioner og det faktum, at man skal spille i tre turneringer.
/ ABT

Billede

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

ABT skrev:
29. aug 2021, 22:13
Matjavsen skrev:
29. aug 2021, 22:12
Stop nu med at gøre det værre end det er.
I min verden er det ikke problemet, at vi taber i dag, selvom vi på alle ugens dage aldrig må tabe den her, når man tager kampforløbet i betragtning.

Min bekymring er, at der er et transfervindue der klapper i om ganske få timer. Og bredden er langt under standard i forhold til strategi, ambitioner og det faktum, at man skal spille i tre turneringer.
enig

Besvar