SL R7: Brøndby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 7
Sidste runde inden transfervinduet lukker.

2 hold der er kommet ud af at have bøvlet med covid,
og begge med europæiske kampe.

Det Praktiske:
Tid: Søndag 29/08 kl. 20.00
Sted: Brøndby Stadion
Dommer: TBD
Medie: TV3+, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Brøndby: Ingen
Midtjylland: Juninho og Brumado

Skader:
Brøndby: Ingen?
Midtjylland: Cools tvivlsom, Heiselberg skadet.

Bud på start XI'er
Lössl
Dalsgaard, Erik, Paulinho,
Joel, Rapha, Evander, Dyhr
Dreyer, Sisto, Isaksen

Bænk: Elias, Høegh, Charles, Anderson, Madsen, Mabil, Lind


Seneste opgør:
09.05.21 SL Brøndby IF FC Midtjylland 3 : 1
05.04.21 SL FC Midtjylland Brøndby IF 1 : 0
28.02.21 SL FC Midtjylland Brøndby IF 1 : 0
24.10.20 SL Brøndby IF FC Midtjylland 2 : 3
22.07.20 SL Brøndby IF FC Midtjylland 1 : 1

Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk
Indlæg: 585
Tilmeldt: 20. maj 2009, 13:48

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Kampen spilles dagen før transfer deadlineday..
Det springene punkt er vel hvem som bliver sendt afsted senest dagen efter og dermed har spillet den sidste kamp for midtjylland allerede :(

Rygterne render hæftigt på twitter allerede.... ( det bliver en hård uge )

Dreyer - Sviachenko - Evander er måske allerede væk til denne kamp?

Jeg håber det godt nok ikke... Er der ikke lige nogen som vil liste forbi og trække stikket på Stein & sushis faxmaskine! :D
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

bobthebuilder_dk skrev:
24. aug 2021, 13:39
Kampen spilles dagen før transfer deadlineday..
Det springene punkt er vel hvem som bliver sendt afsted senest dagen efter og dermed har spillet den sidste kamp for midtjylland allerede :(

Rygterne render hæftigt på twitter allerede.... ( det bliver en hård uge )

Dreyer - Sviachenko - Evander er måske allerede væk til denne kamp?

Jeg håber det godt nok ikke... Er der ikke lige nogen som vil liste forbi og trække stikket på Stein & sushis faxmaskine! :D
Transfermarkt siger at det danske vindue lukker d. 1. september
https://www.transfermarkt.co.uk/transfe ... 6&option=0

Og i forhold til UEFA ser det ud til at være 2. september
https://documents.uefa.com/r/Regulation ... ity-Online

Så ikke helt dagen før, men din pointe kan nu godt stå alligevel.

Det er bestemt ikke givet at det er holdet. Lyder til at der som minimum kommer en mærkbar transfer ud af klubben.
Vi må håbe det ikke bliver for vildt.

Marrony skal da i øvrigt også ind et sted. Ved ikke om han var småskadet, eller om han er i spil?
Han er regristeret i hvert fald. https://dbu.dk/turneringer-og-resultate ... lerlister/

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Tror Høegh spiller i stedet for Dyhr hvis han er frisk.
Pau er nødvendig på den wing i offensiven. Og Dyhr er for dårlig til at kunne matche bifs kvalitet på et fyldt stadion

Det kan kun gå bedre en sidst, hvor Pau jo trak et helt vanvittigt rødt kort. Må ikke ske igen

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Jesper BW1100 »

JBT skrev:
24. aug 2021, 17:47
Tror Høegh spiller i stedet for Dyhr hvis han er frisk.
Pau er nødvendig på den wing i offensiven. Og Dyhr er for dårlig til at kunne matche bifs kvalitet på et fyldt stadion

Det kan kun gå bedre en sidst, hvor Pau jo trak et helt vanvittigt rødt kort. Må ikke ske igen
Jeg forestiller mig ikke vi ønsker at have 2 langsomme i 3 back-kæden i både Erik og Høegh. Og slet ikke mod Brøndbys kontramaskine med Uhre i spidsen.
Meget af det der har gjort os gode med 3 i bagkæden er at vi ofte har haft 2 hurtige på siderne (Juninho/Paulo i venstre og Dalsgaard/Cools i højre). I en sådan konstellation gør du nærmest pludselig Erik bedre end i en 4 back-kæde (hvilket man troede var utænkeligt sådan som han nærmest sejlede i store perioder i 3 back-kæden i starten under Thorup). Det skyldes imo at du frigør ham til at tage en masse dueller højt på egen banehalvdel, fordi han ved han har to hurtige til at bakke af hvis han misser.
Det har vi virkelig nydt godt af.
Så jeg forventer klart Paulo spiller den venstre stopper indtil Juninho er retur.
Synes i øvrigt ikke Dyhr har præsteret nær så skidt som du mener; omend han selvsagt er noget efter Paulo

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Jesper BW1100 skrev:
24. aug 2021, 19:01
JBT skrev:
24. aug 2021, 17:47
Tror Høegh spiller i stedet for Dyhr hvis han er frisk.
Pau er nødvendig på den wing i offensiven. Og Dyhr er for dårlig til at kunne matche bifs kvalitet på et fyldt stadion

Det kan kun gå bedre en sidst, hvor Pau jo trak et helt vanvittigt rødt kort. Må ikke ske igen
Jeg forestiller mig ikke vi ønsker at have 2 langsomme i 3 back-kæden i både Erik og Høegh. Og slet ikke mod Brøndbys kontramaskine med Uhre i spidsen.
Meget af det der har gjort os gode med 3 i bagkæden er at vi ofte har haft 2 hurtige på siderne (Juninho/Paulo i venstre og Dalsgaard/Cools i højre). I en sådan konstellation gør du nærmest pludselig Erik bedre end i en 4 back-kæde (hvilket man troede var utænkeligt sådan som han nærmest sejlede i store perioder i 3 back-kæden i starten under Thorup). Det skyldes imo at du frigør ham til at tage en masse dueller højt på egen banehalvdel, fordi han ved han har to hurtige til at bakke af hvis han misser.
Det har vi virkelig nydt godt af.
Så jeg forventer klart Paulo spiller den venstre stopper indtil Juninho er retur.
Synes i øvrigt ikke Dyhr har præsteret nær så skidt som du mener; omend han selvsagt er noget efter Paulo
Det er jo Høeghs "plads" også før Juninho ankom. Pau er et alternativ udelukkende, ligesom Dyhr er back up. Så tror Bo mener, at de 3 rutineret gutter godt kan styre Uhre, og hvis ikke er det sgu også for dårligt med den forfatning Bif er i (og med Salzburg i benene)

Dyhr får intet ud af noget som helst fremme i banen, og han ender nok som Nico, trods at han dog arbejder alt hvad han kan, det er er også fedt at se. Men han var også uden impact på et Horsens hold hvor han kunne have slået sig selv til en profil, og han har alderen nu, hvor man skal slå sig fast - hvis det skal hedde i FCM.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Jesper BW1100 »

JBT skrev:
24. aug 2021, 19:45
Jesper BW1100 skrev:
24. aug 2021, 19:01
JBT skrev:
24. aug 2021, 17:47
Tror Høegh spiller i stedet for Dyhr hvis han er frisk.
Pau er nødvendig på den wing i offensiven. Og Dyhr er for dårlig til at kunne matche bifs kvalitet på et fyldt stadion

Det kan kun gå bedre en sidst, hvor Pau jo trak et helt vanvittigt rødt kort. Må ikke ske igen
Jeg forestiller mig ikke vi ønsker at have 2 langsomme i 3 back-kæden i både Erik og Høegh. Og slet ikke mod Brøndbys kontramaskine med Uhre i spidsen.
Meget af det der har gjort os gode med 3 i bagkæden er at vi ofte har haft 2 hurtige på siderne (Juninho/Paulo i venstre og Dalsgaard/Cools i højre). I en sådan konstellation gør du nærmest pludselig Erik bedre end i en 4 back-kæde (hvilket man troede var utænkeligt sådan som han nærmest sejlede i store perioder i 3 back-kæden i starten under Thorup). Det skyldes imo at du frigør ham til at tage en masse dueller højt på egen banehalvdel, fordi han ved han har to hurtige til at bakke af hvis han misser.
Det har vi virkelig nydt godt af.
Så jeg forventer klart Paulo spiller den venstre stopper indtil Juninho er retur.
Synes i øvrigt ikke Dyhr har præsteret nær så skidt som du mener; omend han selvsagt er noget efter Paulo
Det er jo Høeghs "plads" også før Juninho ankom. Pau er et alternativ udelukkende, ligesom Dyhr er back up. Så tror Bo mener, at de 3 rutineret gutter godt kan styre Uhre, og hvis ikke er det sgu også for dårligt med den forfatning Bif er i (og med Salzburg i benene)

Dyhr får intet ud af noget som helst fremme i banen, og han ender nok som Nico, trods at han dog arbejder alt hvad han kan, det er er også fedt at se. Men han var også uden impact på et Horsens hold hvor han kunne have slået sig selv til en profil, og han har alderen nu, hvor man skal slå sig fast - hvis det skal hedde i FCM.
Jeg tror ikke han spiller Høegh. Det var tilmed Madsen man sendte i aktion for Paulo imod SIF, mens Høegh blev på bænken.
Men det bliver spændende at se :-)

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Jesper BW1100 skrev:
24. aug 2021, 20:23
JBT skrev:
24. aug 2021, 19:45
Jesper BW1100 skrev:
24. aug 2021, 19:01


Jeg forestiller mig ikke vi ønsker at have 2 langsomme i 3 back-kæden i både Erik og Høegh. Og slet ikke mod Brøndbys kontramaskine med Uhre i spidsen.
Meget af det der har gjort os gode med 3 i bagkæden er at vi ofte har haft 2 hurtige på siderne (Juninho/Paulo i venstre og Dalsgaard/Cools i højre). I en sådan konstellation gør du nærmest pludselig Erik bedre end i en 4 back-kæde (hvilket man troede var utænkeligt sådan som han nærmest sejlede i store perioder i 3 back-kæden i starten under Thorup). Det skyldes imo at du frigør ham til at tage en masse dueller højt på egen banehalvdel, fordi han ved han har to hurtige til at bakke af hvis han misser.
Det har vi virkelig nydt godt af.
Så jeg forventer klart Paulo spiller den venstre stopper indtil Juninho er retur.
Synes i øvrigt ikke Dyhr har præsteret nær så skidt som du mener; omend han selvsagt er noget efter Paulo
Det er jo Høeghs "plads" også før Juninho ankom. Pau er et alternativ udelukkende, ligesom Dyhr er back up. Så tror Bo mener, at de 3 rutineret gutter godt kan styre Uhre, og hvis ikke er det sgu også for dårligt med den forfatning Bif er i (og med Salzburg i benene)

Dyhr får intet ud af noget som helst fremme i banen, og han ender nok som Nico, trods at han dog arbejder alt hvad han kan, det er er også fedt at se. Men han var også uden impact på et Horsens hold hvor han kunne have slået sig selv til en profil, og han har alderen nu, hvor man skal slå sig fast - hvis det skal hedde i FCM.
Jeg tror ikke han spiller Høegh. Det var tilmed Madsen man sendte i aktion for Paulo imod SIF, mens Høegh blev på bænken.
Men det bliver spændende at se :-)
Jep bliver sgu en meget spændende kamp. Høegh havde vist lidt at komme efter med lungerne, men tror det spiller nu.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

JBT skrev:
24. aug 2021, 20:34
Jesper BW1100 skrev:
24. aug 2021, 20:23
JBT skrev:
24. aug 2021, 19:45


Det er jo Høeghs "plads" også før Juninho ankom. Pau er et alternativ udelukkende, ligesom Dyhr er back up. Så tror Bo mener, at de 3 rutineret gutter godt kan styre Uhre, og hvis ikke er det sgu også for dårligt med den forfatning Bif er i (og med Salzburg i benene)

Dyhr får intet ud af noget som helst fremme i banen, og han ender nok som Nico, trods at han dog arbejder alt hvad han kan, det er er også fedt at se. Men han var også uden impact på et Horsens hold hvor han kunne have slået sig selv til en profil, og han har alderen nu, hvor man skal slå sig fast - hvis det skal hedde i FCM.
Jeg tror ikke han spiller Høegh. Det var tilmed Madsen man sendte i aktion for Paulo imod SIF, mens Høegh blev på bænken.
Men det bliver spændende at se :-)
Jep bliver sgu en meget spændende kamp. Høegh havde vist lidt at komme efter med lungerne, men tror det spiller nu.
Jeg ser også Høgh som gardering for Erik, og ikke på siderne.
Høgh nævnte iøvrigt i en nylig Mediano, at han i en 3-backskæde netop foretrækker den miderste. Dermed ikke sagt at han ikke kan spille på en af siderne, men jeg ser også vores nye 3-backkæde - og vores nye spillesystem generelt - være afhængig af to hurtige på siderne.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af oros »

Jeg har væddet med min nevø, som er uhelbredelig Brøndbyfan, om, at vi naturligvis vinder med en margin på mindst to mål.
Jeg forventer, Bo sætter holdet sådan, at jeg vinder væddemålet.
På forhånd tak!

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Tror vi kommer til, at se en start-11 som sidst. Løssl kommer self ind igen.

Med Dalsgaard og Paulinho i 3back kæden, kan vi dæmme op for Uhre og Hedlunds hurtighed. Og uden deres kontraer har de ikke meget andet at byde på offensivt.

Jeg tror på, at vi kommer til at se et voldsomt tændt FCM hold som er på jagt efter revanche. Og med Brøndbys noget usikre defensiv imod vores offensiv som ligner at de har fundet formen. Så er der mulighed for at vi giver Brøndby en røvfuld, hvis vi kommer hurtigt foran. Så Brøndby ikke bare kan stå og køre kontraer imod os.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Vijen skrev:
25. aug 2021, 01:41
Tror vi kommer til, at se en start-11 som sidst. Løssl kommer self ind igen.

Med Dalsgaard og Paulinho i 3back kæden, kan vi dæmme op for Uhre og Hedlunds hurtighed. Og uden deres kontraer har de ikke meget andet at byde på offensivt.

Jeg tror på, at vi kommer til at se et voldsomt tændt FCM hold som er på jagt efter revanche. Og med Brøndbys noget usikre defensiv imod vores offensiv som ligner at de har fundet formen. Så er der mulighed for at vi giver Brøndby en røvfuld, hvis vi kommer hurtigt foran. Så Brøndby ikke bare kan stå og køre kontraer imod os.
Man kan vel næsten håbe på at Brøndby skal ud i noget forlænget spilletid i aften.
Derudover er jeg ret enig og det er en kamp vi skal vinde! Brøndby er nede i et formdyk, er ramt på selvtilliden og har spillet ekstra kampe. Det ville være dejligt at gå til landsholds pause på 1. pladsen.

Marrony er registret nu. Det bliver spændende at se om han er med på bænken.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Så der dommmerbesætning

Brøndby IF - FC Midtjylland

Søndag kl. 20.00 på Brøndby Stadion
Dommer: Sandi Putros
Linjedommere: Daniel Krogstrup Nørgaard og Dennis Wollenberg Rasmussen
VAR dommer: Anders Poulsen
AVAR: Christian Just Brixen


Putros er vel gerant for straffespark.
Oddset giver 2,85 på dømt straffe i kampen.
Og Anders Poulsen, var det ikke ham Sønderjyske var ude efter altid dømte til de store københavnske holds fordel. Så spændende ;)

Men kan se at Brøndby også allerede er bekymret for rødt kort til Frendrup?

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

De sagde på TV, at Marrony ikke er med i dag. Synes dog jeg har hørt, at han er med. Nogle som kan afklare det, så jeg ikke skal vente alt for længe?

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af admin 3 »

Han trænede for sig selv i går. Mest let løb. Og lidt med en bold. Han var ikke med da der blev spillet på 2 mål

Besvar