SL R7: Brøndby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

6256 skrev:
29. aug 2021, 22:26
Tja, man vidste næsten, hvordan det vil gå, når vi ikke scorer på vores chancer.

Men er jeg den eneste, der sidder og tænker, at vi efter deres taktiske ændring egentlig halser lidt efter resten af kampen? Alle vores chancer var jo nærmest de første 30 min. Jeg synes altså det er lidt bekymrende, at vi ikke formår at løse den taktiske ændring, de kommer med. Den falder tilbage på trænerne. Selvfølgelig skulle vi bare have scoret, og så var det ikke noget problem. Men det er som om, vi stopper helt med at spille, og tror den nok skal komme.

Og Bach Bak taler om motivation. Jeg troede vitterligt ikke, at det skulle være et problem.
Fin opsummering af kampen. Jeg synes ikke rigtig, den er længere end det her. Til trænerteamets forsvar skal det nævnes, de ikke havde mange strenge at spille på, men det var helt oplagt, der burde være skiftet senest i pausen i enten taktik eller personel. Indskiftningen af Charles var fx helt oplagt og var faktisk en streng, der burde kunne tilbyde noget. Niels Frederiksen og hans trænerteam fremstår bare som en virkelig dygtig træner, der udklasserede vores ditto.

Jeg vil dog sige, at jeg er ved at være noget så bekymret for Sisto. Med tanke på hans erfaring og lønniveau kommer der for lidt.
Fodboldfan skrev:
30. aug 2021, 08:03
Slap nu af. Vi har solgt næsten hele holdet. Hvis vi er i top 2 eller 3 ved vinterpausen, så tror jeg faktisk at vi skal være tilfredse. Det er ikke Football Manager, det her.
Vi har også købt spillere som de andre klubber ikke kan komme i nærheden af. Kravet må fortsat være over 2,0 point i snit på basis af holdbare præstationer. Hvis det ikke lykkes, så kan og bør vi ikke være tilfredse. - Og det bør holde os i top 2.
Senest rettet af Stoffer 30. aug 2021, 08:09, rettet i alt 3 gange.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

samlet ovenfor

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Jeg var bange for at vi ville sætte Brøndby i gang inden kampen og det endte det så med... men synes faktisk holdet spiller en ret god første halvleg og 9 ud af 10 gange havde vi været foran med mindst et mål, så havde vi nok vundet i sidste ende. Der er bare nogle gange hvor man ikke har dagen og så er jeg nok farvet, men synes dommeren dømte meget til Brøndby´s fordel.

Vi er med helt i toppen, kun 2 point fra førstepladsen. Det er til trods for den store udskiftning vi har haft, corona udbrud og et rødt kort til vores eneste rigtige angriber, som ikke u19.

Man er irriteret over et nederlag som denne, man her dagen efter kan jeg sagtens acceptere den og se på det lidt mere objektivt. Jeg har tiltro til at vi nok skal komme i gang igen efter pausen. De første 3 kampe efter pausen bliver utrolig afgørende for moralen.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Christian »

Jeg er stadig nede over vi tabte - jeg var begyndt at tro at vi var uovervindelige.
Det koster selvfølgelig at sælge bærende kræfter, og med den baggrund er det jo imponerende at vi ligger nr. 2 - men alligevel, øv.

Vi spiller dem ud af banen det første kvarter og det er vanvittigt at vi ikke kommer foran. Resten af kampen virker meget lige, men vi har stadig chancer for at score uden det lykkes. Fotmob siger 1,06 mod 2,11 i xG i vores favør. Håber de øver afslutninger til træningen i dag.

Jeg er ærgerlig over at FCK har overhalet os, men synes samtidig det er ret fedt hvis der for alvor bliver kamp om guldet i denne sæson. Selvfølgelig kun hvis vi ender som mestre, men særligt i en sæson hvor FCK lige nu føler det hele klikker for dem, og at vi så alligevel formår at henvise dem til 2. pladsen.
Der er vist solgt rigtig mange billetter til kampen i parken, og det er ikke usandsynligt at der bliver fuldt hus. FCM må alligevel fylde et eller andet i København.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af oros »

@ Christian
Fra at have været en klods om benet er FCM blevet den direkte konkurrent.
Derfor fylder FCM en del på Østerbro. Klassens frække dreng er blevet voksen...

Besvar