SL R7: Brøndby - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

admin 3 skrev:
29. aug 2021, 09:45
Han trænede for sig selv i går. Mest let løb. Og lidt med en bold. Han var ikke med da der blev spillet på 2 mål
Gravesen sagde også på tv mod sif at han forventeligt var klar til at indgå efter landsholdspausen, så det giver god mening (desværre) for han kunne i den grad blive nødvendig i dag, også set i lyset af Dreyer afgangen.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Tak. Så er vi godt nok tynde i front. Starter han Mabil, Isaksen og Sisto, er der ikke meget rutine at skyde ned fra bænken. Derfor tror jeg på Lind fra start, og Mabil gemmes til senere.

Jeg tror, vi vinder. Bedre hold, bedre form og markant bedre restitutionstid.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Nogen der ved hvor slemt det står til med cools? Og er Anderson stadig semi covid ramt, eller bare for dårlig til at være med?

Man skal gå efter sejren med alt hvad man har, men uafgjort er til at leve med på Brøndby stadion og et hold man endnu ikke har helt på plads før i næste uge både mht transfers og brasilianerne.

Forventer man vil revanchere det tabte mesterskab sidste år. Især vise hvad man kan, overfor os fans.
Husk dog, at bif hungrer efter deres første sejr. Så det bliver mere end svært som altid derovre.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Bemærkelsesværdigt at MA er sorteret helt fra. Måske fordi Madsen kan dække af på CB i tilfælde af uheld, for på den centrale midt er MA i min optik er bedre kort end Madsen.

Igen end ikke plads til Torp i truppen. Han må være fortid inden onsdag.

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af admin 3 »

Mikael Anderson var til træning, på fuld niveau, så nok bare siet fra fordi andre er bedre.

Cools var der men lagde ikke mærke til ham.


PS junior var skarp foran kassen

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af AltidFCM »

Gad vide hvorfor Mikael er helt ude? Får han endelig sit ønskede skifte? Manden er lige blevet udtaget til landsholdet, så han må være helt fit.

Altså hvis Evander går i stykker, så er Mikael min foretrukne spiller på den mere offensive position på den centrale midtbane. Madsen har været alt andet end imponerende. Charles ligeså, selvom han nok skal komme igang.

Bekymrende at ikke engang Torp kan være med så. Er vi ude i, at der skal noget ind til bredden her, hvis Anderson og Torp ikke er her efter vinduet? Eller tror man bare meget på Oliver Sørensen.
Senest rettet af AltidFCM 29. aug 2021, 12:02, rettet i alt 1 gang.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Jeg har en frygt for, at det er os der sætter gang i Brøndby.. Håber den frygt bliver gjort til skamme. Men et kig på vores trup pt. giver mig ikke særlig meget tro på det... Er det i dag Lind eller Hansen starter? der er godt nok mange unge med.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Bænken er godt nok tynd i dag, med alle de folk ude og rejste. Den er dårligere end Brøndbys.
Hvorfor er Lind også sorteret fra nu? De 11 startende skal gøre det

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Imponerende at vi ikke fører ved halvleg. Især inden Brøndby laver udskiftningen, skal vi jo føre med et par stykker, og har vel nærmest 1,0 i xG inden der er spillet 10 minutter.

Håber vi kan holde dampen oppe i 2. halvleg.
/ ABT

Billede

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Sisto for pokker. Den skal fandme sidde der, enten i form ad en sikker afslutning, alternativt som en 100% assist til Isaksen. Mabil og Sisto skylder i den grad en hver!

Ufatteligt vi ikke fører.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Vanvid

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Udlægget de første 15 minutter er noget af det stærkeste jeg kan huske i Suppen i laaang tid (udebanen og mostanderen taget i betragtning). Det er vel ikke helt usandsynligt, at vi havde lavet et par dåser i første halvleg, hvis vi havde haft en kvalitetsangriber på banen?
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Puha Sisto!

Den burde du dælme have scoret på. Øv, hvor er det ærgeligt at vi ikke belønnes for at sidde tungt på kampen.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

vanvid at mabil skal bruge mange chancer

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: SL R7: Brøndby - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

PIS -

Besvar