Raphael Onyedika.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Raphael Onyedika.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Forestiller mig at denne tråd på sigt kan blive spændende at følge, for hans pris vil explodere over de næste 2 år.

https://www.transfermarkt.com/raphael-o ... ler/699783

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Raphael Onyedika.

Indlæg af Ravnen »

Et er i hvert fald soleklart. Det er sjældent vi oplever et talent blive rykket op og så levere sådan, fra første kamp. Det er ganske imponerende. Der er nærmest ingen som savner Onyeka og Cajuste, de to burde have efterladt et kæmpe hul på midtbanen. Men Evander har rejst sig i fulde statur og Onyedika er mere end en halv ONYEka.

JeffMK
Indlæg: 10
Tilmeldt: 10. apr 2015, 22:42

Re: Rafael Onyedika.

Indlæg af JeffMK »

Jeg er voldsomt imponeret over Onyedika. Kæmpe kæmpe talent. Synes på nogle punkter han er mere spændende end Onyeka. Synes han har mere at byde på frem i banen, end Onyeka. Ekstremt spændende talent.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Rafael Onyedika.

Indlæg af MFKM »

I Mediano for denne runde, blev Onyedika nævnt som mulig profil i superligaen i år. Der blev desuden udtalt, at hvis eksperten (tror det var Steffen Dam), var en tysk midterklub, så ville han slå til allerede nu, inden prisen eksploderede.

Jeg er helt enig med den analyse.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Rafael Onyedika.

Indlæg af UlveLars »

MFKM skrev:
10. aug 2021, 09:35
I Mediano for denne runde, blev Onyedika nævnt som mulig profil i superligaen i år. Der blev desuden udtalt, at hvis eksperten (tror det var Steffen Dam), var en tysk midterklub, så ville han slå til allerede nu, inden prisen eksploderede.

Jeg er helt enig med den analyse.
Analysen er jeg enig i - vi skal tilgengæld ikke sælge før prisen eksploderer😀.
Endnu en fordel ved at være så velpolstret, som vi er. Vi er ikke tvunget til at sælge. Som Ankersen siger: “for at sælge til 100 mil, skal man kunne sige nej til 30 mil”.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Rafael Onyedika.

Indlæg af ABT »

Kan vi måske begynde at bruge mandens rigtige navn, inden han bliver en kæmpe STAR.

Han hedder “Raphael” og ikke “Rafael”, som navnet på tråden antyder. Tak. 🤩

Man får kvalmende associationer til en hvis anden “Rafael”...
/ ABT

Billede

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Rafael Onyedika.

Indlæg af TrueWolfMidt »

ABT skrev:
10. aug 2021, 12:13
Kan vi måske begynde at bruge mandens rigtige navn, inden han bliver en kæmpe STAR.

Han hedder “Raphael” og ikke “Rafael”, som navnet på tråden antyder. Tak. 🤩

Man får kvalmende associationer til en hvis anden “Rafael”...
Ups. Min fejl. Sorry. Håber en kan rette navnet til det rigtige.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Rafael Onyedika.

Indlæg af ABT »

TrueWolfMidt skrev:
10. aug 2021, 13:49
ABT skrev:
10. aug 2021, 12:13
Kan vi måske begynde at bruge mandens rigtige navn, inden han bliver en kæmpe STAR.

Han hedder “Raphael” og ikke “Rafael”, som navnet på tråden antyder. Tak. 🤩

Man får kvalmende associationer til en hvis anden “Rafael”...
Ups. Min fejl. Sorry. Håber en kan rette navnet til det rigtige.
PS: Det er ikke kun en friendly reminder til dig, TrueWolfMidt, men blot en generel betragtning, hvor det virker til at snart alle kalder ham “Rafa” eller “Rafael”, hvilket er forkert og træls for øjet at se på igen og igen (IMO) 😉
/ ABT

Billede

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Rafael Onyedika.

Indlæg af Matjavsen »

Derudover er Rafael lige blevet assistent i Esbjerg...
Så endnu en grund til at få kvalme

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Raphael Onyedika.

Indlæg af admin 3 »

Rettet navnet på forsiden, men gider ikke rette hele vejen ned

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Rafael Onyedika.

Indlæg af UlveLars »

UlveLars skrev:
10. aug 2021, 09:54
MFKM skrev:
10. aug 2021, 09:35
I Mediano for denne runde, blev Onyedika nævnt som mulig profil i superligaen i år. Der blev desuden udtalt, at hvis eksperten (tror det var Steffen Dam), var en tysk midterklub, så ville han slå til allerede nu, inden prisen eksploderede.

Jeg er helt enig med den analyse.
Analysen er jeg enig i - vi skal tilgengæld ikke sælge før prisen eksploderer😀.
Endnu en fordel ved at være så velpolstret, som vi er. Vi er ikke tvunget til at sælge. Som Ankersen siger: “for at sælge til 100 mil, skal man kunne sige nej til 30 mil”.
Og det er jo faktisk den omvendte situation, som fck nu befinder sig i. Jeg tror, de havde forventet mere end 60 mil for Nelson (bedømt på udmeldinger og debatforum), men det er vel en offentlig hemmelighed, at de er tvunget til at sælge for at kunne hente nyt ind. De er altså ikke i en situation, hvor de kan sige nej til 60 mil.
Vi har altså givet os selv et godt udgangspunkt for at tage føretrøjen...

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Raphael Onyedika.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tænk engang, Onyeka solgt og Cajustr på vej til at blive det. Ny mand hentes hjem fra udleje "Raphael" og at vi derudover er coronaramt med 5 spillere samt en længere varende karantæne af ny indkøb. Vores hold gør det fantastisk og jeg synes faktisk godt at man kan sige, at efter vores 2 profilsalg på midtbanen så smadrer Raphael bare alt i den danske superliga / Chl. kval. Kampe. Ved godt at flere andre også bidrager til det gode spil bl.a Evander m.fl. Raphael er en kæmpe mundfuld for alle konkurrenter og han har et godt øje for spillet og sine hold kammerater og besidder en utrolig speed som gør, at han tit erobrer bolden fra modstanderne. KAMMERATER nyd ham så længe det er muligt, for jeg tror desværre ikke at han er i vores klub i mere end MAX 1 år. Hans potentiale er stort, men han er ung og kan let gøres bedre i en størrere klub. Har allerede helt glemt, at vi ikke har Frank the tank på vores hold mere, men det kan vi bl.a. takke Raphael og Evander for.

Inden sæson start troede jeg faktisk, at Fck måske ville overmatche os, pga. alle vores profilsalg, men de har også solgt fra på vigtig position og med Fcm's start på sæsonen, og spillernes tilsyneladende glæde ved spillet, ja så tror jeg faktisk godt, at vi igen kan vinde det danske mesterskab. Jeg tror at efter Superligaerne har holdt brandudsalg, så står Fcm rigtig stærke med en stor og god og dygtig trup, tænker at Randers som faktisk kun har forstærket sig, dog 1 salg til Bif, kunne blive vores største konkurrent i sæsonen, men det tror jeg på at trænerteamet finder løsninger på, for vi plejer at have styr på Rfc.

Besvar