SL R3: Viborg - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
hviid
Indlæg: 435
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af hviid »

JBT skrev:
30. jul 2021, 13:30
Viborg skal saves over uanset hvem man spiller med, så let kan det vist siges. De har kun dødbolde i sig. Spil i et tempo de ikke magter, og så moser man dem også med et par mål.
Så har du ikke set dem i de første to kampe. Synes de spiller en overraskende god gang bold og er sat godt op taktisk. Og med en hjemmebane i ryggen, bliver der nok gået lidt ekstra til den i duelspillet. Tror vi får det svært, og oddsene reflekterer meget godt, at vi nok ikke moser dem med et par mål. Har selv spillet på X.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Stoffer skrev:
30. jul 2021, 10:58
Viborg kommer med alt de har. De har formentlig set meget frem til denne kamp. Det bliver en spændende test af, om Henriksen har tilført holdet noget ny energi, for holdet får helt sikkert behov for at være på fra første minut.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad der sker med Torp iø.

Jeg tænker det bliver noget i stil med

Lössl
Dalsgaard, Erik, Juninho
Cools, Charles, Evander, Paulinho
Dreyer, Brumado, Sisto
Jeg tror ikke på både Erik og Juninho starter og jeg tror også Paulinho får en pause.
Det ville være vildt at spille så mange kampe op af hinanden og den risici der er forbundet med det ift skader.
Dreyer er noget nær det mest sikre kort tilgengæld.

Lund7400 skrev:
30. jul 2021, 12:49
Så er Viborg altså heller ikke bedre.
JBT skrev:
30. jul 2021, 13:30
Viborg skal saves over uanset hvem man spiller med, så let kan det vist siges. De har kun dødbolde i sig. Spil i et tempo de ikke magter, og så moser man dem også med et par mål.

Håber ikke vores spillere ligegyldigt hvem vi starter tænker sådan her for så taber vi point i kampen... man skal ikke undervurdere hold der kan spille frit og har fået en god start på sæsonen.. Vi skal vinde mod Viborg, men vi skal ikke undervurderer dem! der skal hårdt arbejde til ellers ender det som sidste sæson.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Kent »

Jeg er spændt på, hvor meget vi roterer. Kampene kommer rigtig tæt i øjeblikket, men vi må ikke smide point i SL, og med gruppespil sikret, så behøver vi heller ikke gå 100% efter ChL.

Reelt kan vi skifte til en 4-mands bagkæde med friske spillere:

Cools - Høegh - Nico - Dyhr

Det er faktisk rimelig fornuftige spillere, selvom relationerne næppe er de bedste.
Så kan Madsen og Rapha tage midten. Så burde der være lukket af. Charles kan skifte med en af dem i løbet af kampen.

I den offensive del er det sværere at spare spillere, men Dreyer og Brumado starter. Hvis Isaksen er klar, kan han også starte. Så er der en offensiv plads tilbage, som burde være oplagt til Torp.

Så samlet set kunne en rotations-start11 se således ud:

Løssl
Cools - Høegh - Nico - Dyhr
Madsen - Rapha
Dreyer - Torp - Isaksen
Brumado

Det vil nok være lige vel voldsomt, men stadig et hold hvor samtlige spillere er bedre end hvad VFF har.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af tatoo »

hviid skrev:
30. jul 2021, 14:16
JBT skrev:
30. jul 2021, 13:30
Viborg skal saves over uanset hvem man spiller med, så let kan det vist siges. De har kun dødbolde i sig. Spil i et tempo de ikke magter, og så moser man dem også med et par mål.
Så har du ikke set dem i de første to kampe. Synes de spiller en overraskende god gang bold og er sat godt op taktisk. Og med en hjemmebane i ryggen, bliver der nok gået lidt ekstra til den i duelspillet. Tror vi får det svært, og oddsene reflekterer meget godt, at vi nok ikke moser dem med et par mål. Har selv spillet på X.
Mon ikke vi klarer dem. Det jeg har set til FCN og Brøndby er det ikke overraskende at VFF ikke taber til dem. Men BIF havde giga chancer i første halvleg som de brænder på det skammeligste. VFF forsvar er ikke det bedste - er tungt så vi bør kunne løbe med dem. Og så skaber de ikke meget i åbent spil.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Kent skrev:
30. jul 2021, 15:26
Jeg er spændt på, hvor meget vi roterer. Kampene kommer rigtig tæt i øjeblikket, men vi må ikke smide point i SL, og med gruppespil sikret, så behøver vi heller ikke gå 100% efter ChL.

Reelt kan vi skifte til en 4-mands bagkæde med friske spillere:

Cools - Høegh - Nico - Dyhr

Det er faktisk rimelig fornuftige spillere, selvom relationerne næppe er de bedste.
Så kan Madsen og Rapha tage midten. Så burde der være lukket af. Charles kan skifte med en af dem i løbet af kampen.

I den offensive del er det sværere at spare spillere, men Dreyer og Brumado starter. Hvis Isaksen er klar, kan han også starte. Så er der en offensiv plads tilbage, som burde være oplagt til Torp.

Så samlet set kunne en rotations-start11 se således ud:

Løssl
Cools - Høegh - Nico - Dyhr
Madsen - Rapha
Dreyer - Torp - Isaksen
Brumado

Det vil nok være lige vel voldsomt, men stadig et hold hvor samtlige spillere er bedre end hvad VFF har.
For mig er det helt urealistisk at sådan et hold bare går ind og henter 3 point mod et godt skolet Viborg-hold!

Jeg er enig i, at vi med sejren over Celtic skal spekulere i at spare spillere i Europa fremfor i Suppen. Nu må mesterskabet have 1. prioritet

Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Fodboldfan »

Jeg tvivler på vi skifter mere end 2.

Erik spiller helt sikkert i et derby. Vi kan ikke skifte hele stammen. Så falder holdet sammen. Måske Sisto og Paulinho får en pause.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Hvad er status iøvrigt på Torp? Jeg var meget overrasket (og skuffet) over at han blev fravalgt til Celtic på bekostning af en spiller som fx Fraulo.
Torp er altså et kæmpe talent, som også viste sig fint frem som seniorspiller i lyngby.
Han skal i hvert fald have chancen for at bevise (eller modbevise) sig inden han helt bliver udeladt

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Christian »

UlveLars skrev:
30. jul 2021, 17:15

Jeg er enig i, at vi med sejren over Celtic skal spekulere i at spare spillere i Europa fremfor i Suppen. Nu må mesterskabet have 1. prioritet
Jeg håber at vi satser alt hvad vi kan på at komme i champions league. Jeg er klar over at chancen er meget lille, men jeg synes det vil være meget uambitiøst ikke at gå efter det.
Det kan selvfølgelig ikke sættes sådan op, men cl-gruppespil mod et nederlsg til Viborg. Ja tak.

pdole
Indlæg: 93
Tilmeldt: 21. maj 2009, 15:28

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af pdole »

Håber vi kører en del danskere der ved hvad kampen betyder. Samtidig har vi også brug for at spare nogle.
Lössl

Høegh, Erik, Nicolaisen
Cools. Dyhr
Onyedika Charles (Madsen)
Dreyer Mabil
Brumado

Vil gerne have Anderson og Isaksen ind, men ved ikke om de er klar.
Pause til: Pione, Evander, Paulinho, Juninho, Dalsgaard og Joel.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

pdole skrev:
31. jul 2021, 02:28
Håber vi kører en del danskere der ved hvad kampen betyder. Samtidig har vi også brug for at spare nogle.
Lössl

Høegh, Erik, Nicolaisen
Cools. Dyhr
Onyedika Charles (Madsen)
Dreyer Mabil
Brumado

Vil gerne have Anderson og Isaksen ind, men ved ikke om de er klar.
Pause til: Pione, Evander, Paulinho, Juninho, Dalsgaard og Joel.
Michael Anderson er helt sikkert ikke klar….meldt syg med Corona torsdag.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

pdole skrev:
31. jul 2021, 02:28
Håber vi kører en del danskere der ved hvad kampen betyder. Samtidig har vi også brug for at spare nogle.
Lössl

Høegh, Erik, Nicolaisen
Cools. Dyhr
Onyedika Charles (Madsen)
Dreyer Mabil
Brumado

Vil gerne have Anderson og Isaksen ind, men ved ikke om de er klar.
Pause til: Pione, Evander, Paulinho, Juninho, Dalsgaard og Joel.
Vi kan ikke undvære Evander, som med afstand er vores vigtigste spiller.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

https://www.fcm.dk/nyheder/truppen-ude-mod-viborg/

Isak tilbage. Mon ikke han og Dreyer får en kant hver.
Mads Hansen som 9er? Han skal næsten belønnes for kampen i onsdag - og god mulighed for et hvil til Brumado (som kan komme ind).
Nico er ikke udtaget, så max en udskiftning på CB.
Rafa og Evander på CM? Evander har spillet meget, men er sgu svær at spare.

Sisto er også ude, så mon ikke Lind og Mabil kommer ind på kanterne efter 60-70 min?

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Dondinho »

Jeg er sikker på Charles starter inde, han virkede lidt rusten imod Celtic og skal nok lige spilles varm.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Dejligt med Isaksen tilbage, håber han er frisk nok til at starte.
Dondinho skrev:
31. jul 2021, 11:56
Jeg er sikker på Charles starter inde, han virkede lidt rusten imod Celtic og skal nok lige spilles varm.
Det tror jeg du har ret i og det giver også god mening at spare lidt kræfter på nogle af de andre. Som jeg skrev tidligere så får Juninho nok også en pause. Jeg tror Evander for en pause, så kan han altid komme ind hvis det brænder på.

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Hverken Isaksen eller Charles starter.
Vi stiller i stærkeste minus Sisto.
Høvdingen af Herning

Besvar