CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af Sahl »

Helt fantastisk kamp og resultat! Synes det var forløsende at se Bo kramme Evander, der er bare mere hold ånd pt. Flot indhold af de unge, det er jeg stærkt imponeret over.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af Danand123 »

Acebone skrev:
28. jul 2021, 23:25
Det er mega stort, at vi er kommet hertil. Første gang i klubbens historie med gruppespil to år i træk! Celtic i ringe forfatning, jo måske? Men vi har altså også lige selv udskiftet et halvt hold - på den baggrund er det sgu vildt nok at slå en storklub som Celtic ud.

Hvis Bo H-effekten er, at alle på holdet kriger sådan her, så er jeg fan. Det spillemæssige kan komme, men først og fremmest har jeg savnet mere gejst og ånd i FCM anno 2021.

Ærlig talt, skide med PSV. Ja, de kommer måske til at smadre os. De har lige rundbarberet Galatasaray. Jeg er ligeglad. Vi er i EL, og det har hele tiden været det maksimale, vi realistisk set kunne opnå. Bos drenge har lige reddet noget af det tabte fra det forsømte forår.

Kæmpe, kæmpe skalp, og hvor må det være en fed oplevelse for de unge gutter.

Total enig. Efter kampen mod OB troede alle, vi ville blive rundbarberet af Celtic. Det skete ikke, og selv om de tidligere har stået stærkere, så synes jeg sagtens man kunne se deres kvaliteter i flere sekvenser i kampen. Men det er altså høj kvalitet af Fcm at kunne spille sig ind i kampen til sidst og være dominerende. Og hvilken stemning på stadion….har sjældent oplevet noget lignende - jeg var der heller ikke mod Southampton.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af SimonH »

Fantastisk!!!!

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg skal lige have det sagt. Mads Hansen og Victor Lind skal bare have mere spilletid. Vi styrer kampen efter at de kommer på banen med alle deres super løb og gode pres. Vi skal turde at bringe dem I kamp og ikke kun med små indhop, for de gør virkelig en stor forskel og de er med til at medspillerne også lige pludselig løber mere.

Wow sikke et Paulinho tilbageløb med blokade, så fedt.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af Ravnen »

Fantastisk resultat for FCM. De tider hvor vi ikke slog til i Europa, er endegyldigt ovre, og hvor er det godt! Vi spiller en klog taktisk kamp, satser ikke for meget men bliver måske lidt for passive i første halvleg. Vi vågnede op da Celtic kom foran og derfra så det jo til tider helt fantastisk ud. Der er mange gode præstationer, men de tre unge som kommer ind, Onyedika, Hansen og Lind kommer med noget saft og kraft, hold nu op hvor de løb og krigede for hver eneste bold, de viste at de er klar til at få chancen!

Gruppespil to år i træk. Det bløder hjertet lidt op, efter at det stadig gør ondt, at vi tabte mesterskabet med et sølle point.. Lad os nu se med PSV, vi kan spille ret frit og har bestemt en chance. Vi fik noget erfaring mod Ajax sidste år, uanset hvor gode PSV er så er de et hak mindre gode end Ajax, så jeg er absolut optimistisk.

Nu skal Viborg ordnes!

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af Dondinho »

Der er opstået et rygte på Facebook om at FCM ksn blive taberdømt pga brug af Victor Lind da han ikke skulle være registreret i truppen?

Jeg har forsøgt at finde listen over de spillere vi har registreret men uden held, kan nogen please hjælpe med af afkræfte denne historie - tak!?

christian1DK
Indlæg: 43
Tilmeldt: 4. aug 2016, 21:58

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af christian1DK »

https://www.uefa.com/uefachampionsleagu ... and/squad/

Men den er tom for mig, men på app er han på squard listen.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af SimonH »

Dondinho skrev:
30. jul 2021, 00:06
Der er opstået et rygte på Facebook om at FCM ksn blive taberdømt pga brug af Victor Lind da han ikke skulle være registreret i truppen?

Jeg har forsøgt at finde listen over de spillere vi har registreret men uden held, kan nogen please hjælpe med af afkræfte denne historie - tak!?
Hahahahhahaha
Det er Rangers Fans der på Twitter har lavet historien fra noget der ligner den officielle CL-profil. De linker til en internetside, hvor der står shit om Celtic og at Rangers er de bedste etc...

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af Vijen »

SimonH skrev:
30. jul 2021, 00:33
Dondinho skrev:
30. jul 2021, 00:06
Der er opstået et rygte på Facebook om at FCM ksn blive taberdømt pga brug af Victor Lind da han ikke skulle være registreret i truppen?

Jeg har forsøgt at finde listen over de spillere vi har registreret men uden held, kan nogen please hjælpe med af afkræfte denne historie - tak!?
Hahahahhahaha
Det er Rangers Fans der på Twitter har lavet historien fra noget der ligner den officielle CL-profil. De linker til en internetside, hvor der står shit om Celtic og at Rangers er de bedste etc...
Haha, ja jeg så det godt på twitter. Hvis man klikker på linket kommer man ind på en artikel fra et par år siden. Hvor overskriften er at Celtic fans er blevet opfordret til at gå i bad før de kom på stadion, fordi der lugtede på tribunen.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: CL Q2/2: Midtjylland - Celtic

Indlæg af Steffen am »

Efter kampen til spillernes hyldest runde på stadion, var der en med i jakkesæt og armen i gips.
Der var ingen der så hvem det var?
Torp?

Besvar