Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Transfer sommer 2021

Indlæg af ABT »

Lad os få gang i en tråd til sommerens transfers!

Go, go, go!

Priske er fortid, og sendes til Belgien: https://www.bt.dk/superligaen/bt-afsloe ... lgisk-klub

@Admin kan evt. fastgøre denne tråd i toppen af forum.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

Ja tak. Bedste transfer denne sommer

Glæder mig til at se hvem man henter ind. Kom med noget internationalt og erfaring på cv’et

Go vind til priske - tag gerne Bach bak og dunken med

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Konsulen »

Bo Henriksen som erstatning

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af ABT »

Konsulen skrev:
29. maj 2021, 13:35
Bo Henriksen som erstatning
Nå men så er Kaba da stensikkert fortid!

Bo udtalte engang efter en kamp i Sønderjyske, mener jeg, at han bare var en dårlig fodboldspiller.

Spændende hvad det betyder for spillerne vi henter ind - Store ego’er er et kæmpe no go i BH’s bog, kunne jeg forestille mig.

KBB må næsten også være fortid - vil være underligt med 2 mand på samme bænk der duellerer om, hvem der kan råbe højest.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/b ... er/8602300

Men det rent faglige ellers er i vinkel på alle andre felter? Det er måske en voldsom overtolkning.

Hverken Bach, Duncan, nordireren eller bs virker til at birdrage med særlig meget selv- og vel lært.
2 af dem er fuldstændig autodidakte

Det bedste ved Bo er hvordan han lever sig virkelig ind i tingene. Og han råber vel dobbelt så højt som Bach. Synes iøvrigt selvsamme skal til at holde sin kæft noget mere så. Og skabe sig nogle andre læringsfelter, hvis han fortsat skal med på den kommende rejse

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Vijen »

Fedt med Superligaens bedste motivator på bænken.

BT melder om yderligere ændringer på vej i trænerstaben. Virker fornuftigt med BH som motivator og en taktisk sublim assistent.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

Vijen skrev:
29. maj 2021, 14:05
Fedt med Superligaens bedste motivator på bænken.

BT melder om yderligere ændringer på vej i trænerstaben. Virker fornuftigt med BH som motivator og en taktisk sublim assistent.
Det ser ud til at der kommer nogle ret store ændringer nu. Bliver spændende at se om det betyder ny assistent og måske på andre træner positioner.
Tror også der kommer en kæmpe trup udskiftning. Bliver meget spændende og sådan lidt en ny start. Så kan det også være forventninger falder en smule og det kan sagtens være en fordel.

Tror ligesom mange andre vi sælger på mange positioner. Hvem der kunne være gode afløsere ved jeg ikke, men tænker at hvis f.eks. Evander ryger så kan det være vi ser en ny brasilianer i truppen. Gad vide hvad BH vil spille? det er vel ikke givet det bliver en 4-2-3-1 / 4-3-3 (de kombinationer betyder ikke meget, men det er mere for at give et billede af fokus)

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af UlveLars »

Det er en skam at bruddet mellem klubben og Riddersholm blev saa betaendt. Ham havde jeg gerne set retur - baade som motivator og taktikker. Alternativt havde jeg forestillet mig Thomasberg hvis det skulle have vaeret en mand af huset.
Bo er jeg godt nok i tvivl om, hvad jeg skal synes om

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af SimonH »

Hvad sker der dog

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Matjavsen »

Spændende hvem den "foldbold faglige" bliver

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af MFKM »

Funfact: Bo Henriksen er den første træner i klubbens historie, der har sikret os et mesterskab 3 år inden han blev ansat.

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af FCM2000 »

Det var det eneste rigtige for BP og FCM,
efter det her forår

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Stoffer »

Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om, vi vil over i en manager model også med Bo Henriksen ved roret. Hmm. Bliver meget meget spændende at se hvad ellers sker med staben.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

Tja, hvis man ændrer det setup er priske (heldigvis) ikke den eneste der er fortid hos nuværende trænerstab.

Hvis man sigter efter stjernerne er Henriksen et tyndt valg, med få spidskompetencer - dog nogle man pt har brug for at prøve af i klubben. Men omvendt skal der også stor oprydning til, og vil passe glimrende til kommende sæson med Brentford pengene.

Henriksen og Cos største akilleshæl er vel hvordan man ønsker spillestilen og få spillerne til at lære udføre denne på kort tid - hvis guld er krævet - og det må selvfølgelig forventes

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Stoffer »

Stoffer skrev:
29. maj 2021, 16:39
Ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om, vi vil over i en manager model også med Bo Henriksen ved roret. Hmm. Bliver meget meget spændende at se hvad ellers sker med staben.
Bliver mere og mere rasende desto mere jeg tænker over det. Aner ikke hvordan det her kan blive godt

Låst