Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Lupus1999 »

Her skriver de at den ikke er død, men at der ligger lidt bekymringer ved visse personlige ting i kontrakten, som årsag.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... ivl-om-fcm

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Vijen »

Lupus1999 skrev:
30. jul 2021, 23:15
Her skriver de at den ikke er død, men at der ligger lidt bekymringer ved visse personlige ting i kontrakten, som årsag.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... ivl-om-fcm
Det er sikkert frikøbsklausulen der giver problemer.

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Acebone »

TheLegend skrev:
30. jul 2021, 22:34
https://ge.globo.com/futebol/times/atle ... olta.ghtml

Nå, ser ud til vores nye dyre indkøb ikke bliver til noget. Marrony har tilsynladende fået kolde fødder. Klubben skal nok finde noget andet spændende! :fcm:
Nu er mit portugisiske rimelig rustent, men som jeg forstår det, er handlen ikke nødvendigvis helt død; dog på standby.

Det virkede som en interessant handel, men på den anden side er det jo heller ikke sådan, at man sidder og klapper uhæmmet i hænderne ved udsigten til at sprænge transferrekorden for en spiller, der måske ikke helt har lyst til at være her. Vi skal ikke have en ny Kaba-føljeton.

Der skal nok kunne findes spændende angribere derude, som kan se fidusen i at slutte sig til en klub i fremgang (samt et link til Premier League).

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af SimonH »

Den her nyhed er jo 2,5 dag gammel. Lad os se, intet er udelukket.

admin 3
Indlæg: 338
Tilmeldt: 25. maj 2009, 10:48

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af admin 3 »

Nu nævner acebone at linket til Brentford og Premier league hjælper.

Men som jeg har forstået det så kræver det enten landskampe eller chl kampe for at få arbejdstilladelse i England.

Så er det link jo ikke særligt brugbart da, der ikke umiddelbart er udsigt til nogle at delene i den kommende sæson.


Personlig holdning

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af FCM2000 »

tja hvor farlig er ham her marrony egentligt, mål i forhold til antal kampe ?

Newcastle kom i alvorlig tvivl om Marrony

Perhaps Nickson had his doubts about a man who, for all his potential, had scored just four times in 34 Brazilian Serie A games during the 2019 season. Perhaps Newcastle felt that a move to the most high-profile and high-pressure would have been a classic case of ‘too much, too soon’.

https://www.hitc.com/en-gb/2021/07/28/3 ... rk-for-3m/

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
30. jul 2021, 23:15
Her skriver de at den ikke er død, men at der ligger lidt bekymringer ved visse personlige ting i kontrakten, som årsag.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/ ... ivl-om-fcm
De fleste skriver ikke den er helt død, but at der er et setback, men altså hvis han vil have en lav frikøbsklausul, så giver vi nok ikke så mange penge for him. Det kan jo også være forhandling. Der er nyheder fra få timer siden, der siger han ikke vil gå med til de personlige krav pt. men at der kan forhandles videre måske.. Igen jeg vil hellere finde ud af hvad plan B og C er også selvom Marrony lyder mere sexet.
admin 3 skrev:
30. jul 2021, 23:59
Nu nævner acebone at linket til Brentford og Premier league hjælper.

Men som jeg har forstået det så kræver det enten landskampe eller chl kampe for at få arbejdstilladelse i England.

Så er det link jo ikke særligt brugbart da, der ikke umiddelbart er udsigt til nogle at delene i den kommende sæson.


Personlig holdning

Nej man skal bare opnå point nok og det kan man gøre på mange forskellige måder, blandt andet ved landskampe og CHL. Men andre ting tæller også f.eks. kvaliteten af den sælgende klubs liga (rykkede vi ikke lidt frem der?) Mesterskaber i ligaen, så mesterskaber kan blive vigtige og deltagelse i internationale turneringer (herunder også EL)
Dertil kan der søges dispensation f.eks. ift hvis der er tale om et stort beløb og at man har mange men ikke helt nok point.


Men nu skal alt jo ikke handle om England, for Italien, Spanien, Tyskland, osv. Kan jo sagtens smide høje transfer summer.


Acebone skrev:
30. jul 2021, 23:22
TheLegend skrev:
30. jul 2021, 22:34
https://ge.globo.com/futebol/times/atle ... olta.ghtml

Nå, ser ud til vores nye dyre indkøb ikke bliver til noget. Marrony har tilsynladende fået kolde fødder. Klubben skal nok finde noget andet spændende! :fcm:
Nu er mit portugisiske rimelig rustent, men som jeg forstår det, er handlen ikke nødvendigvis helt død; dog på standby.

Det virkede som en interessant handel, men på den anden side er det jo heller ikke sådan, at man sidder og klapper uhæmmet i hænderne ved udsigten til at sprænge transferrekorden for en spiller, der måske ikke helt har lyst til at være her. Vi skal ikke have en ny Kaba-føljeton.

Der skal nok kunne findes spændende angribere derude, som kan se fidusen i at slutte sig til en klub i fremgang (samt et link til Premier League).
Jeg smed det hele i google translate. Som jeg forstår det er den sat på standby pga. de personlige forhold, nogle nævner frikøbs klausul som den store hurdle. De nævner også at det faktisk næsten var en done deal og at han så fortryd til sidst.

De spillere der kommer til vores klub skal spille med hjertet for os, men de skal også have ambitioner, ellers ender vi med nogle halvtilfredse spillere der bare suger en ok løn.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af SimonH »

admin 3 skrev:
30. jul 2021, 23:59
Nu nævner acebone at linket til Brentford og Premier league hjælper.

Men som jeg har forstået det så kræver det enten landskampe eller chl kampe for at få arbejdstilladelse i England.

Så er det link jo ikke særligt brugbart da, der ikke umiddelbart er udsigt til nogle at delene i den kommende sæson.


Personlig holdning
Europa League er nok. 15p i alt kræves der.

Bænkplads i superligaen: 4p
90-100% spillet af mulige minutter i superligaen: 4p
EL gruppespil: 2p
90-100% spillet af mulige minutter i EL: 5p

I alt 15 point.

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af AltidFCM »

Ligner at interessen for Rodrigues (midtstopperen vi var kædet sammen med lige før Juninho) er til stede igen. Vi skulle have lagt en forespørgsel. En lejeaftale for sæsonen med købsoption.

Planlægger vi en evt. Erik-afgang her?

https://tntsports.com.br/brasileirao/Ti ... -0009.html

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror mere at Nicolaisen vil væk.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3295
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af TrueWolfMidt »

Lupus1999 skrev:
31. jul 2021, 21:33
Jeg tror mere at Nicolaisen vil væk.
Det kan du have ret i. Synes dog, at han skulle blive og forbedre sig på det som han er mindre god til og muligvis få Europa-League kampe på cv'et. Tænker godt at Erik kan og vil lære ham ting, som kunne forbedre ham i hans defensive pligter. Kunne man ikke omskole ham til en anden position, for han har mange gode offensive kvaliteter og er virkelig god på hovedet og i feltet. Det sker for spillere i andre klubber og jeg tror da gerne at Fcm vil beholde ham, men mindre der kommer bud på ham.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af DenStolteJyde »

Lupus1999 skrev:
31. jul 2021, 21:33
Jeg tror mere at Nicolaisen vil væk.
Han ville jo gerne have noget fast spilletid og pt står han bag Sviatchenko, juninho, Høegh og Dalsgaard. Det er jo ikke holdbart for ham. Så hvis han gerne vil videre så kommer det ikke bag på mig.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

DenStolteJyde skrev:
1. aug 2021, 12:42
Lupus1999 skrev:
31. jul 2021, 21:33
Jeg tror mere at Nicolaisen vil væk.
Han ville jo gerne have noget fast spilletid og pt står han bag Sviatchenko, juninho, Høegh og Dalsgaard. Det er jo ikke holdbart for ham. Så hvis han gerne vil videre så kommer det ikke bag på mig.
Bare ud med ham, han har haft chancer nok i min optik og viser generelt bare for lidt kvalitet og lavt bundniveau. Han er blevet skilt ad mange gange. Glæder mig til et par brassere mere på heden

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Acebone »

Jeg ved godt, det virker lidt vildt, men hvis vi er parate til at smide 4,5 mio. euro efter en brasiliansk angriber... Hvad med at forsøge sig med Wahid Faghir? Har Vejle is nok i maven til at sige nej til bud i den størrelsesorden?

Det er dog selvfølgelig lidt problematisk ift. Brumado, hvis vi skulle hente en spiller, der både er væsentligt dyrere og yngre end ham. Vi har også vores egne talenter. Så det sker nok næppe, men Faghir er godt nok bare spændende.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Ravnen »

Acebone skrev:
1. aug 2021, 21:04
Jeg ved godt, det virker lidt vildt, men hvis vi er parate til at smide 4,5 mio. euro efter en brasiliansk angriber... Hvad med at forsøge sig med Wahid Faghir? Har Vejle is nok i maven til at sige nej til bud i den størrelsesorden?

Det er dog selvfølgelig lidt problematisk ift. Brumado, hvis vi skulle hente en spiller, der både er væsentligt dyrere og yngre end ham. Vi har også vores egne talenter. Så det sker nok næppe, men Faghir er godt nok bare spændende.
Jeg sad og tænkte det samme mens jeg så kampen. Han er et kæmpe talent, han vil have godt at at komme til en større klub i DK før han skal videre. Man tænker næsten lidt på dengang med Zidan, lad os dog snuppe ham før andre gør, og hvis vi som du siger er villige til at åbne kassen så er han et godt bud.

Tænker også, hvorfor hente en brasilianer som ikke rigtig har lyst til at komme hertil, det ender med at blive Kaba om igen. Faghir ville have lyst.

Låst