Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Stoffer »

mousebreaker skrev:
1. sep 2021, 13:50
Steffen am skrev:
1. sep 2021, 13:25
Hvad der lige slår mig nu i forhold til Cajuste historien.
I sommer vinduet kan han blive solgt til det engelske marked, med de nye brexit transfer regler, hvor man skal have "15 point"

Spørgsmålet er om han også kan det til vinter eller næste sommer.

CL gav en del point, så var ikke noget problem.
EL og Superligaen kan give nok point hvis man spiller mindst 90 % af spilletiden i begge turneringer. Men nu har Cajuste i hvert fald misset de første 7 liga kampe (22 %). Så maksimalt 70 % kan nåes her.
(Der kan dog være lidt dispensation ved skader)

Cajuste spiller så heldigvis også på det svenske landshold. Så hvis han får spilletid der, og det svenske landshold bliver i top 20 på FIFAs rangliste, er det ikke noget problem. Men alligevel et par små "hvis'er".

Men ellers, hvis bare vi vinder mesterskabet og går videre fra EL puljen så kan det også være lige meget ;)
*Altså så ville alle bærende spillere nå de 15 point.
Som Steinlein selv siger, så var de for grådige i Cajuste handlen. Det skal der naturligvis evalueres på, men man kan ikke presse citronen konstant uden at blive brændt af engang imellem. Faktisk vil jeg mene, at hvis man aldrig bliver brændt af, så sælger man for billigt.
Situationen med Cajuste var dog i så højt en prisniveau, at man nok skulle have kigget mere på hvad andre spillere gik for. Jeg ville aldrig vælge Cajuste over Daramy eksempelvis. Fremtiden vil vise, om det var godt eller skidt. Nu skal Cajuste lige have slugt denne bitre pille og tilbage i kampform, så får vi glæde af ham igen
Tak. God opsummering.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

Matjavsen skrev:
1. sep 2021, 13:01
EB siger vi bød 25 mil for Grønbæk i AGF da vi forhandlede om Mikael
Det vil ellers have været et ganske godt køb. Jeg synes han på mange punkter minder meget om Isaksen. Position, alder, hvor de er i deres talent og udvikling, deres drev med bolden osv.

Men når det er sagt er det klasse at slippe af med uduelige Anderson, som ret beset ikke er så meget værd. Hvis Jens falder lidt i pris, er nogle af pengene hentet på førnævnte. Er der så variabler med oveni, bliver det kun en win-win.

alltafdk
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. aug 2019, 21:16

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af alltafdk »

JBT skrev:
1. sep 2021, 15:10
Matjavsen skrev:
1. sep 2021, 13:01
EB siger vi bød 25 mil for Grønbæk i AGF da vi forhandlede om Mikael
Det vil ellers have været et ganske godt køb. Jeg synes han på mange punkter minder meget om Isaksen. Position, alder, hvor de er i deres talent og udvikling, deres drev med bolden osv.

Men når det er sagt er det klasse at slippe af med uduelige Anderson, som ret beset ikke er så meget værd. Hvis Jens falder lidt i pris, er nogle af pengene hentet på førnævnte. Er der så variabler med oveni, bliver det kun en win-win.
Jeg elsker hvor klam du er overfor dine egne spillere “not” du er så beskidt JBT

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af ABT »

alltafdk skrev:
1. sep 2021, 19:35
JBT skrev:
1. sep 2021, 15:10
Matjavsen skrev:
1. sep 2021, 13:01
EB siger vi bød 25 mil for Grønbæk i AGF da vi forhandlede om Mikael
Det vil ellers have været et ganske godt køb. Jeg synes han på mange punkter minder meget om Isaksen. Position, alder, hvor de er i deres talent og udvikling, deres drev med bolden osv.

Men når det er sagt er det klasse at slippe af med uduelige Anderson, som ret beset ikke er så meget værd. Hvis Jens falder lidt i pris, er nogle af pengene hentet på førnævnte. Er der så variabler med oveni, bliver det kun en win-win.
Jeg elsker hvor klam du er overfor dine egne spillere “not” du er så beskidt JBT
Hvor mange gange skal nedenstående postes, før du stopper med at protestere over, at folk er efter spillerne? Du laver ikke andet herinde, sømand. Bidrag til debatten i stedet for at levere ligegyldige one-liners, over ting du bliver stødt over, når du ikke er en skid bedre selv.
ABT skrev:
7. mar 2021, 18:17
alltafdk skrev:
7. mar 2021, 18:12
Evander skal flåaes ud af det hold. Prisken aner ikke en skid hvad han laver med udskiftninger. Hvem fuck skifter bak for bak når man er bagud 0-1? En træner med fodboldhjerne ville til enhver tid aldrig spille Kaba, den mand har ingen forstand på fodbold. Bagud 0-1 og du prøver saksespark nr 1.000.. jeg forstår ikke hans philosophy at smide Vibe ind og sp næste kamp er han slet ikke i truppen? Hvad fuck er det for noget? Mabil er en skændelse. Sammen med fucking Evander som er fuxking primadonna sammen med Kaba.
“Du er så grov overfor spillerne, det er helt vildt”

- Citat; alltafdk d. 4. Marts 2021, 19:24

Den lader vi lige stå lidt... ;-)
On-topic: Selvfølgelig skal MA smides under bussen i fankredse, når han med sin attitude og disciplin pisser op og ned af klubben.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Saemala »

Generelt er det trættende at se på alt den klagen over BT'erne. Hvis man ikke er interesseret i deres indlæg, er det nemt at scrolle forbi uden at læse det.
Der kommer mange gode pointer fra dem, men det drukner måske nogen gange I, at det primært er det negative de lufter. Lidt variation skader ikke. Men det samme kan siges den anden vej. Der er brugere der kun har det lyserøde syn på.
Høvdingen af Herning

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

44F2D82B-43E0-44F2-8DF0-52380E12FF56.jpeg

Anderson på Instagram i dag
Det virker utvivlsomt til, at motivationen ikke har været til stede i et stykke tid

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

Lidt ord fra sushi om det overståede transfervindue, efter det lukkede i går nat

https://www.youtube.com/watch?v=Zpq4enS0ByU

Han glider desværre let hen over Cajuste sagen, men ambition og mål til sidst i interviewet bliver stadfæstet

Fodboldfan
Indlæg: 256
Tilmeldt: 20. mar 2016, 13:47

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Fodboldfan »

Man kan ignorere brugere herinde. Min oplevelse af ulvegraven er forbedret markant, siden jeg fandt den funktion.

Brugeravatar
NAsMaR
Indlæg: 8
Tilmeldt: 9. jun 2011, 16:49

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af NAsMaR »

JBT skrev:
1. sep 2021, 20:21
44F2D82B-43E0-44F2-8DF0-52380E12FF56.jpeg


Anderson på Instagram i dag
Det virker utvivlsomt til, at motivationen ikke har været til stede i et stykke tid
Hvad var det han skrev den anden dag? Er der nogen der ved det?
Fodboldfan skrev:
2. sep 2021, 09:26
Man kan ignorere brugere herinde. Min oplevelse af ulvegraven er forbedret markant, siden jeg fandt den funktion.
Du går ellers glip af noget godt underholdning ;)

---

Håber snart vi får Marrony at se!

Det er lidt ærgeligt med kvaliteten på kanten. Synes virkelig ikke Mabil levere ret meget produkt. Håber nogen af de unge kan byde sig ind. En skade til Sisto eller Isaksen vil se rimelig katastrofal ud.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Jesper BW1100 »

NAsMaR skrev:
2. sep 2021, 11:12
JBT skrev:
1. sep 2021, 20:21
44F2D82B-43E0-44F2-8DF0-52380E12FF56.jpeg


Anderson på Instagram i dag
Det virker utvivlsomt til, at motivationen ikke har været til stede i et stykke tid
Hvad var det han skrev den anden dag? Er der nogen der ved det?
Han lagde et billede op af en fængselscelle....
Og så skabte hans bror sig på Twitter det meste af dagen, hvor han hylede over et manglende skifte med hashtag som f.eks. "justiceformikael".
Gennemført en ynkelig opførsel på deadlineday fra familien Anderson.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af mousebreaker »

Jesper BW1100 skrev:
2. sep 2021, 13:12
NAsMaR skrev:
2. sep 2021, 11:12
JBT skrev:
1. sep 2021, 20:21
44F2D82B-43E0-44F2-8DF0-52380E12FF56.jpeg


Anderson på Instagram i dag
Det virker utvivlsomt til, at motivationen ikke har været til stede i et stykke tid
Hvad var det han skrev den anden dag? Er der nogen der ved det?
Han lagde et billede op af en fængselscelle....
Og så skabte hans bror sig på Twitter det meste af dagen, hvor han hylede over et manglende skifte med hashtag som f.eks. "justiceformikael".
Gennemført en ynkelig opførsel på deadlineday fra familien Anderson.
Det skal så lige tilføjes, at billedet af den fængselscelle hurtigt blev fjernet igen og at han har officielt undskyldt episoden.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af DenStolteJyde »

https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/pr ... es-til-psv

Spændende om vi får Priske-junior på 1. Holdet en dag :)

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Jesper BW1100 »

mousebreaker skrev:
2. sep 2021, 14:39
Jesper BW1100 skrev:
2. sep 2021, 13:12
NAsMaR skrev:
2. sep 2021, 11:12


Hvad var det han skrev den anden dag? Er der nogen der ved det?
Han lagde et billede op af en fængselscelle....
Og så skabte hans bror sig på Twitter det meste af dagen, hvor han hylede over et manglende skifte med hashtag som f.eks. "justiceformikael".
Gennemført en ynkelig opførsel på deadlineday fra familien Anderson.
Det skal så lige tilføjes, at billedet af den fængselscelle hurtigt blev fjernet igen og at han har officielt undskyldt episoden.
Ja lidt kalkuleret damage control efterfølgende redder da en lille smule for ham.
Men ændrer ikke på at det var et håbløst valg. Hans anseelse i min bog tog en tur i den forkerte retning ved det stunt.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Ravnen »

Han havde også muligheden for klubber i udlandet, det virker som et skidt karrieretræk at vælge AGF. Under alle omstændigheder var han ikke god nok til FCM, han fik chancen og tog den ikke.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af oros »

Dumt og umoden opførsel af MA. Men nu har han undskyldt og så synes jeg, vi skal være store nok til bare at lade det ligge.
Nu må vi se om han får en central rolle i AGFs kamp for overlevelse. Han får næppe yderligere europæisk erfaring, tænker jeg. Så det...

Låst