Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
PH1978
Indlæg: 761
Tilmeldt: 4. mar 2011, 17:12

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af PH1978 »

MFKM skrev:
oros skrev:
3. sep 2021, 08:00
Dumt og umoden opførsel af MA. Men nu har han undskyldt og så synes jeg, vi skal være store nok til bare at lade det ligge.
Nu må vi se om han får en central rolle i AGFs kamp for overlevelse. Han får næppe yderligere europæisk erfaring, tænker jeg. Så det...
Enig - skal man være sur over noget, skal det nærmere være over, at han nedlagde halvdelen af holdet med Corona, fordi han ikke havde nosser nok til at indrømme han havde været nærkontakt til en coronasmittet i forbindelse med deltagelse i en privatfest i Aarhus, og derfor fortsatte i træningen ind til han selv testede positiv efter at have smittet en stor del af spillertruppen.

Den dumhed kostede dog meget lidt resultatmæssigt, så det kan man nok også se igennem fingre med. ;)
Er det noget du ved, eller noget du tænker?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Ravnen »

De skriver på Ekstra Bladet at "Ronaldo ødelagde FCMs plan" og så et billede af Cajuste, det lyder noget vildt. Har nogen læst det?

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af MFKM »

PH1978 skrev:
3. sep 2021, 22:26
MFKM skrev:
oros skrev:
3. sep 2021, 08:00
Dumt og umoden opførsel af MA. Men nu har han undskyldt og så synes jeg, vi skal være store nok til bare at lade det ligge.
Nu må vi se om han får en central rolle i AGFs kamp for overlevelse. Han får næppe yderligere europæisk erfaring, tænker jeg. Så det...
Enig - skal man være sur over noget, skal det nærmere være over, at han nedlagde halvdelen af holdet med Corona, fordi han ikke havde nosser nok til at indrømme han havde været nærkontakt til en coronasmittet i forbindelse med deltagelse i en privatfest i Aarhus, og derfor fortsatte i træningen ind til han selv testede positiv efter at have smittet en stor del af spillertruppen.

Den dumhed kostede dog meget lidt resultatmæssigt, så det kan man nok også se igennem fingre med. ;)
Er det noget du ved, eller noget du tænker?


Sent from my iPhone using Tapatalk
En historie jeg har hørt fra flere uafhængige kilder, så den skulle være ret sikker.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Lupus1999 »

Måske en and, og måske en reel interesse?

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... s-cajuste/

Jens-Lys til Galatasaray - Tyrkiske vindue lukker 8. september.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Jesper BW1100 »

Nu har Galatasaray været rygtet til flere spillere dette transfervindue end der er Bacardi Breezere til en handelsskolefest.
Jeg kan simpelthen ikke se en situation hvor vi har den mindste interesse i at leje Cajuste ud.
Altså med mindre det er med en obligatorisk købsklausul på 100 mio eller derudover. Og de beløb snakker vi næppe til Galatasaray

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Stoffer »

JBT skrev:
3. sep 2021, 14:18
Stoffer skrev:
3. sep 2021, 13:43
JBT skrev:
3. sep 2021, 13:35


Hvem er det du mener af vores reserver, der er førstevalg i andre klubber? Og i så fald, hvilke klubber er det du henleder til?
Daniel Høegh, Charles (vi får se), Rapha/Cajuste, Andersson/Cools, Mabil vil gå direkte ind som førstevalg på over halvdelen af de andre sl hold.

Et skridt ned så har vi Dyhr og Kraev (og nogle af de andre unge) som kunne gå ind som starter på nogle af de svageste hold i sl.
Min mening,
Så vidt jeg ved at de nævnte alle sammen startere hos os pånær Charles og Høgh. (at Joel og cools og rapha og Cajuste osv er to om en plads gør dem ikke til såkaldte reserver som jeg forstår en reserve), og det er heller ikke dem der ytrer sig. Og det næste er, er det virkelig suppe hold man så vil måle det på.

Så vidt jeg ved spiller Horsens (Dyhr) og lyngby (Torp) i første division og det er da fint at Lind eller Hansen kan være mulig starter i Silkeborg, men vi har flere reserver som umiddelbart ikke vil starte på flere hold i suppen, i min optik. Vi ser jo mange af dem har spillet fast i 1 division (primært yngre)

Så meget individuel klasse har fcm ikke på +12 mand at man bare går ind på ethvert hold i suppen, der er vi slet ikke synes jeg. At de så kommer tilbage til fcm som Rapha har gjort det, eller fx lange Paul - ja det er jo bare mega fedt at se.
De er da ikke startere. 11 spillere kan starte inde, så jo to om en plads efterlader den ene som reserve. Nu skal du ikke ændre præmissen, fordi din holdning er forkert.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

Det er jeg klar over. Men jeg synes at der er forskel på en reserve, og udskiftningsspillerne - om det ændre præmissen må du selv om, men både Joel og Cools har været på banen samtidig denne sæson og på hver back i sidste sæson. Jens spillede hele sidste sæson. Det gør dem ikke til reserver i hvertfald

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Matjavsen »

Synes altid at denne tråd går over i andre ting end transfers

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Steffen am »

Matjavsen skrev:
6. sep 2021, 11:38
Synes altid at denne tråd går over i andre ting end transfers
West Ham vil gerne sige tak for nu til Winston Reid.
HVIS han kan få penge med fra West Ham til et skifte. Kunne han så blive aktuel til vinter?

Han var senest udlejet til Brentford, hvor han spillede lidt, men måske ikke helt så meget som forventet.
Men ved ikke om der var skader eller andet.

I hvert fald en rutineret spiller, der burde kunne være leder hvis Erik skal have sit skifte?
Om han så helst vil til superligaen eller finde en mindre klub i championsship er jo så det.

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Kongeren82 »

Steffen am skrev:
6. sep 2021, 15:47
Matjavsen skrev:
6. sep 2021, 11:38
Synes altid at denne tråd går over i andre ting end transfers
West Ham vil gerne sige tak for nu til Winston Reid.
HVIS han kan få penge med fra West Ham til et skifte. Kunne han så blive aktuel til vinter?

Han var senest udlejet til Brentford, hvor han spillede lidt, men måske ikke helt så meget som forventet.
Men ved ikke om der var skader eller andet.

I hvert fald en rutineret spiller, der burde kunne være leder hvis Erik skal have sit skifte?
Om han så helst vil til superligaen eller finde en mindre klub i championsship er jo så det.
Jeg tror han er ved at være slidt og alderen er heller ingen fordel. Jeg vil tro at vi skal have en der er max. 30 år til at erstatte ES.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Stoffer »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/omb ... m-oensket/

Kraev ville ikke selv videre
"- Jeg fik ikke de tilbud, jeg ønskede, så jeg besluttede mig for at blive her. Så simpelt er det i virkeligheden, siger han til avisen og fortæller, at han fik et tilbud fra den næstbedste spanske række og et fra Portugal."

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Vijen »

Steinlein siger i optakten, at vi har fået et rigtig godt lejebeløb for Kaba, og hvis de ender med at udløse købsoptionen så tjener vi på ham.

Så det ligner godt købmandsskab igen.

Jesper BW1100
Indlæg: 1751
Tilmeldt: 21. maj 2009, 12:43

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Jesper BW1100 »

Vijen skrev:
10. sep 2021, 17:47
Steinlein siger i optakten, at vi har fået et rigtig godt lejebeløb for Kaba, og hvis de ender med at udløse købsoptionen så tjener vi på ham.

Så det ligner godt købmandsskab igen.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ng-af-kaba

Tipsbladet melder vi netter 6,5 mio kr ved udlejningen; hvilket er inklusiv sparet løn.
Jeg ved ikke hvad Kaba tjener. Men et friskt bud er at lejebeløbet er omkring 0,5 mio euro (ca. 3,75 mio) og de resterende 2,75 mio er Kabas løn

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af JBT »

Har sagt det før og siger det gerne igen. Få købt Rasmus Carstensen i Silkeborg. Hjernedød fart han udviser og er så meget bedre offensivt trods den unge alder i forhold til Joel og cools

Som u21 er han snart væk fra Silkeborg og tror sgu man kan tjene godt på ham

Dondinho
Indlæg: 518
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Dondinho »

Det lyder til det godt kan være alvorligt med Løssl

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... e-andre-ud

Nogen der kender til hvad der er galt?

Måske vi skal ud og hente en transferfri målmand som Bo antyder.

Låst