Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:
29. jul 2021, 13:40
Men hvad siger i til det andet.

Læste et interview, hvor Steinlein siger 1 til 2 spiller mere ind.

En ekstra angriber er jo oplagt, men hvad ellers?
Kan være nr. 2 er afhængig af salg?

Hørte om et 100 million på Evander, men kan ikke finde kilden?
Angriber og kant. Det er det, som vi mangler.
Forudsætter at Awer, Kaba og Cajuste sælges.

Og mon ikke så der sker noget ekstra i slutningen af vinduet som altid?

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af UlveLars »

I mine øjne ville det letteste sted at forstærke holdet være på HB - specielt hvis vi fremover skal spille med wingbacks.
En højrebenet Paulinho-klon ville være mit ønske nr 2 - efter en angriber.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af SimonH »

UlveLars skrev:
29. jul 2021, 14:11
I mine øjne ville det letteste sted at forstærke holdet være på HB - specielt hvis vi fremover skal spille med wingbacks.
En højrebenet Paulinho-klon ville være mit ønske nr 2 - efter en angriber.
Så skal både Joel og Cools sælges imo

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af UlveLars »

SimonH skrev:
29. jul 2021, 14:29
UlveLars skrev:
29. jul 2021, 14:11
I mine øjne ville det letteste sted at forstærke holdet være på HB - specielt hvis vi fremover skal spille med wingbacks.
En højrebenet Paulinho-klon ville være mit ønske nr 2 - efter en angriber.
Så skal både Joel og Cools sælges imo
Det ville heller ikke gøre mig noget, men hvorfor mener du det? Oliver Olsen er lige røget til Fredericia (og har været ude to år), og vi skal jo have minimum to mand til pladsen. Mener du, at de er for gode til at være backups?
Kunne Cools ikke blive backup, i hvert fald til vi finder en anden løsning?
Senest rettet af UlveLars 29. jul 2021, 14:34, rettet i alt 1 gang.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Christian »

Swedestats skriver på twitter, at Cajuste er Leeds første prioritet lige nu.

Benzo
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. jun 2017, 00:00

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Benzo »

Christian skrev:
29. jul 2021, 14:33
Swedestats skriver på twitter, at Cajuste er Leeds første prioritet lige nu.
Han quoter dog "The Sun" hvilket er verdens mindst troværdige avis.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af SimonH »

Christian skrev:
29. jul 2021, 14:33
Swedestats skriver på twitter, at Cajuste er Leeds første prioritet lige nu.
Gir god mening. Hans dynamik passer perfekt til Leeds.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

Kent skrev:
29. jul 2021, 14:05
Steffen am skrev:
29. jul 2021, 13:40
Men hvad siger i til det andet.

Læste et interview, hvor Steinlein siger 1 til 2 spiller mere ind.

En ekstra angriber er jo oplagt, men hvad ellers?
Kan være nr. 2 er afhængig af salg?

Hørte om et 100 million på Evander, men kan ikke finde kilden?
Angriber og kant. Det er det, som vi mangler.
Forudsætter at Awer, Kaba og Cajuste sælges.

Og mon ikke så der sker noget ekstra i slutningen af vinduet som altid?
Det er jeg enig i.
Men det er vel også derfor man kigger på ham Marrony, da han kan spille både Angriber og Kant (mest brugt som kant)
Det bliver spændende at se hvilke andre markeder vi også kigger på udover Brasilien, jeg har meget svært ved at se nogle Danske spillere der kunne være interessante.

Der sker altid noget til sidst, det er der næsten garanti for, det eneste jeg sådan rigtig er bange for er, at miste Evander


Bare lige til orientering, så var Marrony ikke med i truppen i CAM (Atlético Mineiro) i går, hvor de spillede mod Bahia i cuppen. CAM vandt i øvrigt 2-0 med mål fra Hulk. Marrony have været første backup for dem og er næsten altid udtaget, så med mindre han er skadet, så er han nok i seriøs forhandling med os, lidt ligesom vi har gjort med nogle af vores spillere der forhandler.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af ABT »

Sahl skrev:
29. jul 2021, 14:48
Bare lige til orientering, så var Marrony ikke med i truppen i CAM (Atlético Mineiro) i går, hvor de spillede mod Bahia i cuppen. CAM vandt i øvrigt 2-0 med mål fra Hulk. Marrony have været første backup for dem og er næsten altid udtaget, så med mindre han er skadet, så er han nok i seriøs forhandling med os, lidt ligesom vi har gjort med nogle af vores spillere der forhandler.
Såvidt jeg ved er Marrony skadet pt? Han har ikke været med i Mineiros trup den seneste håndfuld kampe.
/ ABT

Billede

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

ABT skrev:
29. jul 2021, 15:00
Sahl skrev:
29. jul 2021, 14:48
Bare lige til orientering, så var Marrony ikke med i truppen i CAM (Atlético Mineiro) i går, hvor de spillede mod Bahia i cuppen. CAM vandt i øvrigt 2-0 med mål fra Hulk. Marrony have været første backup for dem og er næsten altid udtaget, så med mindre han er skadet, så er han nok i seriøs forhandling med os, lidt ligesom vi har gjort med nogle af vores spillere der forhandler.
Såvidt jeg ved er Marrony skadet pt? Han har ikke været med i Mineiros trup den seneste håndfuld kampe.
Så giver det bedre mening. Lyder dog lidt mærkeligt vi forhandler med en skadet spiller, men så er det jo nok ikke noget vildt. Tak for info.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3806
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Kent »

Sahl skrev:
29. jul 2021, 15:01
ABT skrev:
29. jul 2021, 15:00
Sahl skrev:
29. jul 2021, 14:48
Bare lige til orientering, så var Marrony ikke med i truppen i CAM (Atlético Mineiro) i går, hvor de spillede mod Bahia i cuppen. CAM vandt i øvrigt 2-0 med mål fra Hulk. Marrony have været første backup for dem og er næsten altid udtaget, så med mindre han er skadet, så er han nok i seriøs forhandling med os, lidt ligesom vi har gjort med nogle af vores spillere der forhandler.
Såvidt jeg ved er Marrony skadet pt? Han har ikke været med i Mineiros trup den seneste håndfuld kampe.
Så giver det bedre mening. Lyder dog lidt mærkeligt vi forhandler med en skadet spiller, men så er det jo nok ikke noget vildt. Tak for info.
Han blev skadet i et kort indhop d. 8. juli og har ikke spillet siden. Noget med knæet, så vidt jeg har kunnet støve op. Skulle vist snart være i træning igen.

Se evt her: https://www.transfermarkt.com/marrony/l ... 020/plus/1

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

Kent skrev:
29. jul 2021, 15:32
Sahl skrev:
29. jul 2021, 15:01
ABT skrev:
29. jul 2021, 15:00


Såvidt jeg ved er Marrony skadet pt? Han har ikke været med i Mineiros trup den seneste håndfuld kampe.
Så giver det bedre mening. Lyder dog lidt mærkeligt vi forhandler med en skadet spiller, men så er det jo nok ikke noget vildt. Tak for info.
Han blev skadet i et kort indhop d. 8. juli og har ikke spillet siden. Noget med knæet, så vidt jeg har kunnet støve op. Skulle vist snart være i træning igen.

Se evt her: https://www.transfermarkt.com/marrony/l ... 020/plus/1

Fair nok. Det bliver spændende at se hvad der sker her den næste måneds tid.

TheLegend
Indlæg: 154
Tilmeldt: 3. apr 2015, 13:46

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af TheLegend »

https://ge.globo.com/futebol/times/atle ... olta.ghtml

Nå, ser ud til vores nye dyre indkøb ikke bliver til noget. Marrony har tilsynladende fået kolde fødder. Klubben skal nok finde noget andet spændende! :fcm:

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Sahl »

TheLegend skrev:
30. jul 2021, 22:34
https://ge.globo.com/futebol/times/atle ... olta.ghtml

Nå, ser ud til vores nye dyre indkøb ikke bliver til noget. Marrony har tilsynladende fået kolde fødder. Klubben skal nok finde noget andet spændende! :fcm:
Lidt synd når det har været så tæt på, men mon ikke man har både plan b og c. Nogle snakker om en svensk midbane/kant, måske det også kunne blive interessant.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af UlveLars »

TheLegend skrev:
30. jul 2021, 22:34
https://ge.globo.com/futebol/times/atle ... olta.ghtml

Nå, ser ud til vores nye dyre indkøb ikke bliver til noget. Marrony har tilsynladende fået kolde fødder. Klubben skal nok finde noget andet spændende! :fcm:
Ja, jeg synes også klubben skal være meget varsomt med så stort et køb af en spiller, som ikke virker helt sikker på, at det er det han ønsker.
Man hørte også Ajax trække sig, da Kamaldeen havde brug for ekstra betænkningstid.

Låst