R31: FC København - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Vi skal have point på onsdag for at blive mestre tror jeg.
Det bedste scenarie er at vi vinder i Parken og Brøndby taber mod AGF, men jeg tror ikke helt på 3 point til os. Men et point burde være fint realistiske, vinder vi ikke i år må vi bare erkende vi ikke fortjener det.

Som mange af jer andre siger, så spiller vi enten helt fantastisk eller helt forfærdelig. Hvad det bliver onsdag er svært at spå om, men jeg håber faktisk på vi skifter en lille smule, Isaksen skal starte inde.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Sahl skrev:
17. maj 2021, 20:05
Vi skal have point på onsdag for at blive mestre tror jeg.
Det bedste scenarie er at vi vinder i Parken og Brøndby taber mod AGF, men jeg tror ikke helt på 3 point til os. Men et point burde være fint realistiske, vinder vi ikke i år må vi bare erkende vi ikke fortjener det.

Som mange af jer andre siger, så spiller vi enten helt fantastisk eller helt forfærdelig. Hvad det bliver onsdag er svært at spå om, men jeg håber faktisk på vi skifter en lille smule, Isaksen skal starte inde.
Eet point er så afgørende. Får vi et point kan vi i værste fald fortsat selv afgøre det i den sidste, og i bedste fald kan det faktisk være nok til at vi (de facto) er mestre

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Et point er ikke nok til at blive mestre i midtugen.

Jeg håber vi får minimum det ene, så vi uanset BIFs resultat torsdag, stadig selv kan afgøre det.

FCK har nok noget de vil bevise og især mod os, så tror det bliver meget vanskeligt. Tænker sagtens vi kan stå med følgende!
FCM 57
BIF 55
FCK 55

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Lupus1999 skrev:
17. maj 2021, 22:55
Et point er ikke nok til at blive mestre i midtugen.

Jeg håber vi får minimum det ene, så vi uanset BIFs resultat torsdag, stadig selv kan afgøre det.

FCK har nok noget de vil bevise og især mod os, så tror det bliver meget vanskeligt. Tænker sagtens vi kan stå med følgende!
FCM 57
BIF 55
FCK 55
Nu skriver jeg også de facto (=i praksis) mestre. Får vi et point i Parken og Brøndby taber i Århus, så er vi 3 point foran og har minimum +6 i målscore inden sidste runde.
Altså ikke matematiske mestre, men de facto mestre...

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

UlveLars skrev:
18. maj 2021, 08:22
Lupus1999 skrev:
17. maj 2021, 22:55
Et point er ikke nok til at blive mestre i midtugen.

Jeg håber vi får minimum det ene, så vi uanset BIFs resultat torsdag, stadig selv kan afgøre det.

FCK har nok noget de vil bevise og især mod os, så tror det bliver meget vanskeligt. Tænker sagtens vi kan stå med følgende!
FCM 57
BIF 55
FCK 55
Nu skriver jeg også de facto (=i praksis) mestre. Får vi et point i Parken og Brøndby taber i Århus, så er vi 3 point foran og har minimum +6 i målscore inden sidste runde.
Altså ikke matematiske mestre, men de facto mestre...
Hvis vi taber i morgen, så har AGF intet at spille for mod BIF og så står vi i en meget svær situation. Man kan ikke vare forvente AGF tager point fra BIF, det er en mulighed, men chancen for at BIF vinder de 2 sidste er nok 50/50 mere end noget andet.
Vi skal derfor selv sørge for det scenarie ikke har nogen indflydelse.

Spændende bliver det.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Sahl skrev:
18. maj 2021, 17:58

Spændende bliver det.
Det er næsten forbudt for børn.. :mrgreen: Ved snart ikke om jeg glæder mig til kampen, hvis man da bare vidste hvilket FCM vi ville få at se :geek:

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Det er ganske ulideligt at vente. Jeg følte mig også 10 gange mere sikker på, at BIF ville smide point i Parken, end at de gør det torsdag i Aarhus, men chancen er trods alt god.

Kan vi dog bare få det ene point i morgen, så ser det godt ud - g ventetiden til torsdag bliver mentalt lidt nemmere. Taber vi i morgen, bliver det en gyser torsdag, for har BIF matchbolden kl 23 torsdag, så kører de den hjem - det er jeg sikker på.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Jeg er blevet lidt mere tryg i maven efter jeg har tænkt over kampen i morgen. Fck har vel ikke skabt en stor chance mod os i denne sæson. De skabte intet i første kamp som sluttede 4-0. De skabte mest i pokalkampen uden kæmpe chancer dog. De skabte intet i 0-0 kampen pånær et Fischer skud som løssl skulle tage. De skabte marginalt i seneste 4-1 kamp, hvor kun winds chance og wilszcek var at betragte som gode chancer udover Bundus flotte scoring.

Jeg tror sagtens vi kan dæmme op for deres offensiv, som jeg syntes er meget overvurderet. De har i hvertfald ikke skabt chancer mod os. De mangler fart for at gøre det. Jeg synes vores midtbane overraskende hver gang har ædt deres betonmidtbane -- også overraskende sidste kamp at Onyeka - Cajuste - Evander spiste Lerager - Zeca - Stage. Især når vores midtbane er markant bedre på bolden end deres. Nu skal de nok spille uden Stage, men jeg tror vores midtbane er bedre end deres.

Jeg er mest i tvivl om vi kan skabe store nok chancer. Vi har selvfølgelig chancen på kontra, hvor jeg håber at især Isaksen starter da han har markant mere fart end Sisto og Dreyer. Jeg syntes dog at FCK's forsvar bliver talt voldsomt meget ned og også for meget. De har været meget uheldige med det store aftalt indkasserede mål på små chancer. De har selvfølgelig heller ikke så god en målmand, så det har selvfølgelig noget at sige. Ift. til det at skabe chancer så kommer det også meget an på om vi er kommet for at spille fodbold, eller kommet for at få et point. Jeg tror på det sidste og forestiller mig et kampbillede som sidste kamp i parken, som endte 0-0. FCK skabte næsten intet og vi skabte lidt mindre end dem.

Jeg tror vi spiller 1-1

alltafdk
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. aug 2019, 21:16

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af alltafdk »

.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Har en dårlig fornemmelse med i morgen. Fck er tændte nu og med tilskuerne i ryggen, kan jeg ikke se Fcm med den p.t. dårlige udebaneform få point med hjem.

Ser lige nu Chelsea kæmpe for deres top4 placering i PL. Måske det bliver ligegyldigt for os mht. mesterholdets indtræden i chl kvalen.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Har også en skidt fornemmelse. Det vil hjælpe lidt på det, hvis Jess starter med Grytebust og uden Kamil!

Hvis vi er heldige, betyder Bartolec's plads i truppen (og de 21 udtagne) at Ankersen er skadet - og måske også Stage? FIscher er jeg lidt ligeglad med..

For vores eget vedkommende, forventer jeg samme som mod Randers bortset fra Isaksen ersatter Sisto. Og så er det spændende, om de tør spille Ailton på VB.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Lund7400 skrev:
19. maj 2021, 10:48
Har også en skidt fornemmelse. Det vil hjælpe lidt på det, hvis Jess starter med Grytebust og uden Kamil!

Hvis vi er heldige, betyder Bartolec's plads i truppen (og de 21 udtagne) at Ankersen er skadet - og måske også Stage? FIscher er jeg lidt ligeglad med..

For vores eget vedkommende, forventer jeg samme som mod Randers bortset fra Isaksen ersatter Sisto. Og så er det spændende, om de tør spille Ailton på VB.
Er ikke særlig nervøs.

Vi har flere gange denne sæson været ELENDIGE før FCK, men vi har hver gang smadret dem.

På nær 0-0 men der fortjente vi at vinde

alltafdk
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. aug 2019, 21:16

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af alltafdk »

Give me a fucking brake... Hvad har Priske gang i?? At starte Mabil inde i aften er en kæmpe skandale...

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

alltafdk skrev:
19. maj 2021, 16:38
Give me a fucking brake... Hvad har Priske gang i?? At starte Mabil inde i aften er en kæmpe skandale...
Hvor ser du det?

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R31: FC København - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Hvis han starter Mabil, så er det vanvittigt. Det nægter jeg at tro på, det giver ingen mening. Ingen.

Besvar