Awer Mabil

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Awer Mabil

Indlæg af mousebreaker »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superl ... ek-fra-fcm

Lad ham da endelig få sit ønske opfyldt. Hvis han har ret i, at nogle bød 5 mio euro for ham sidste sommer, så er det vanvittigt man ikke sagde ja. Så den tror jeg ikke på
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Awer Mabil

Indlæg af Stoffer »

Pione og nu Awer.. teorien om at selvfedme er det underliggende problem med mentaliteten får flere og flere faktuelle forhold at støtte sig på. Hele ideen om at CL var et mål, hvilket det retfærdigvis var, har virkelig vist, hvor langt vi i klubben har igen. Fortsat lilleput mentalitet når man føler sig færdig med sæsonen, fordi man har spillet et cl gruppespil.

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Awer Mabil

Indlæg af mnm123 »

Det lyder vanvittigt hvid en klub fra den Belgiske liga vil betale 5mill Euro for Mabil, især ned tanke om den økonomiske situation for alle klubhold. Skyd ham bare afsted til sommer, men tror maks vi får 10 mill for ham.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Awer Mabil

Indlæg af Stoffer »

mnm123 skrev:
17. maj 2021, 09:45
Det lyder vanvittigt hvid en klub fra den Belgiske liga vil betale 5mill Euro for Mabil, især ned tanke om den økonomiske situation for alle klubhold. Skyd ham bare afsted til sommer, men tror maks vi får 10 mill for ham.
Jeg vil godt love, vi ikke får i nærheden af 10 mil euro for en 25 årig kantspiller som ikke rigtig har udviklet sig i 24 måneder, og som har udløb om et år. De 5 mio vil jeg også mene er højt er sat for en salgspris. Jeg forestiller mig ca 3

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Awer Mabil

Indlæg af Saemala »

Stoffer skrev:
17. maj 2021, 17:33
mnm123 skrev:
17. maj 2021, 09:45
Det lyder vanvittigt hvid en klub fra den Belgiske liga vil betale 5mill Euro for Mabil, især ned tanke om den økonomiske situation for alle klubhold. Skyd ham bare afsted til sommer, men tror maks vi får 10 mill for ham.
Jeg vil godt love, vi ikke får i nærheden af 10 mil euro for en 25 årig kantspiller som ikke rigtig har udviklet sig i 24 måneder, og som har udløb om et år. De 5 mio vil jeg også mene er højt er sat for en salgspris. Jeg forestiller mig ca 3
Er ret sikker på han mener 10 millioner danske kroner, og der er jeg ret enig. Tror ikke på nogen måde, at vi får mere end det.
Høvdingen af Herning

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: Awer Mabil

Indlæg af mnm123 »

Stoffer skrev:
17. maj 2021, 17:33
mnm123 skrev:
17. maj 2021, 09:45
Det lyder vanvittigt hvid en klub fra den Belgiske liga vil betale 5mill Euro for Mabil, især ned tanke om den økonomiske situation for alle klubhold. Skyd ham bare afsted til sommer, men tror maks vi får 10 mill for ham.
Jeg vil godt love, vi ikke får i nærheden af 10 mil euro for en 25 årig kantspiller som ikke rigtig har udviklet sig i 24 måneder, og som har udløb om et år. De 5 mio vil jeg også mene er højt er sat for en salgspris. Jeg forestiller mig ca 3
I danske kroner.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: Awer Mabil

Indlæg af Stoffer »

ahahah, så er vi helt på line

Besvar