FCM - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: FCM - Randers

Indlæg af AltidFCM »

Det er helt fair at stille spørgsmålstegn ved flere spillere men så sandeligt også trænerteamet.
Hvis vi ikke vinder dette mesterskab og med det spil, vi gang på gang leverer, så er det under al kritik. Vores offensiv er jo ikke-eksisterende, om det så er angrebs- dødbolds- eller cheftræner, der ikke lykkes, så er det helt fair med disse spørgsmål imo..

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 15:19
Steffen am skrev:
16. maj 2021, 15:13
Useriøst at snakke om Priske er på vippen.


Men hovmod står for fald
Uddyb det, eller undlad ligegyldige one-liners. Vi pisser pokalen væk. Vi smider point til højre og Venstre, det burde være slut for gulddrømmene allerede med det snit vi leverer. Vi har spillet elendigt længe, og har ingenlunde fået færre point end fortjent. Priske siger de samme ting igen og igen, men bliver taktisk sat til vægs gentagne gange. Jeg er langt fra imponeret.
Jeg synes faktisk Priske forsøger at reagere i god tid i dag. Om han så har valgt den rette taktik eller har fejlet at motivere kan vi kun gætte os til. Havde en af vores små chancer i starten givet et mål havde vi sikkert været tilfreds.

For mig ligner det at problemet er hos nogle af vores spillere, som alt for ofte ikke går 100% ind i taklinger, presser og giver alt de har.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af ABT »

Steffen am skrev:
16. maj 2021, 15:13
Useriøst at snakke om Priske er på vippen.


Men hovmod står for fald
Selvfølgelig skal alle vejes - inkl. Priske. Og så er jeg sådan set fløjtende ligeglad med at man formåede at kvalle til CL. Noget på holdet er jo fuldstændig råddent. Pt er man igang med at pisse historiens billigste pokaltitel og mesterskab væk. Det er jo decideret pinligt.
/ ABT

Billede

6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: FCM - Randers

Indlæg af 6256 »

Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 15:10
Jeg mener virkelig, at Priske bør være på vippen. Vi har spillet elendigt ufatteligt længe, og mentalt er truppen helt ved siden af sig selv. Hvordan vi ikke kan slå Randers i dag, det er mig en gåde - faktisk vil jeg kalde det en skandale. De var sportstilbehørsselskaber for 55 timer siden!!!
Tja. Det er vel kombination af flere ting.

Jeg mener også ledelsen står for skud, for der er flere spillere, der synes at se mætte ud. De har jo opnået, alt hvad der er at opnå med FCM og skulle måske have været videre tidligere, selvom priserne måske vil have været i den lavere ende. I truppen mangler der måske også de der Drachmann og Dal Hende typer lige pt.
Hovmod står også forfald som Steffen am skriver. Der er bare ingen lette kampe og går man ind og tror det, ja så får man problemer. Om det skyldes træneren eller også spillerne, må vel også være begge dele. Jeg ved ikke, hvor mange mange jeg kan tælle Bach Bak i det der interview i første halveg er ude at sige, at de ikke gør det de snakker om i omklædningsrummet. Eller at nu skal vi til at møde op i anden halveg.

Der kommer nok ikke til at ske noget før sommerpausen, men et smidt mesterskab vil godt nok være en fadæse af dimensioner. Det er da en overvejelse værd om, der er brug for noget nyt bold i trænerset-uppet. Jeg mindes en der skrev herinde, at vores Xg har været lavere end modstanderens i mange af vores kampe her i foråret. Det er da værd at tage i betragtning. Jeg mindes da også, at Brentford smed en ny træner på porten ret hurtigt. Kan dog ikke huske om han havde succes eller ej.
Situationen er også bare den, som vi som klub skal vænne os til, at vi er favoritter nok i næsten alle kampe, vi spiller i SL. Det er en ny situation og det har vi tilsyneladende ikke formået at løse. Og det skyldes måske også mange ting. Men jeg synes også det falder tilbage på trænerarbejdet, at man gang på gang, har gået ind til kampene velvidende, at det er scenariet, men alligevel ikke formår at finde nogle løsninger på det. Lange bolde og manglende tempo, ingen løb og for mange berøringer. Det er en masse ting, men alt i alt formår vi ikke at løse det. Og ja, det er den sværeste opgave, at bryde en defensiv op, men det må vi vænne os til. De andre hold spiller jo med det, de har.

Men ledelsen må også kigge indad, for det er ikke mange af spillerne, der har spillet sin pris op her i foråret set fra min stol.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af SimonH »

Eponaj skrev:
16. maj 2021, 15:13
Det her er indtil videre kulminationen på et forår, som jeg mener Priske er dumpet fælt. Vores bundniveau er et af de laveste i ligaen når vi spiller som i første halvleg. Isaksen er den eneste der viser noget vilje og tempo idag - ros til ham.
Evander er MOM. Han gør præcis det samme . Går ind i alle dueller.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lupus1999 »

Det er sikkert som amen i kirken, at BIF vinder de sidste 3.

De smider ikke sådan mulighed igen.
Er helt sikker på at de vinder i Parken, i Århus og i Brøndby.

Det var det.
Vi sælger en række spillere og så må Priske samme vej.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
16. maj 2021, 15:42
Det er sikkert som amen i kirken, at BIF vinder de sidste 3.

De smider ikke sådan mulighed igen.
Er helt sikker på at de vinder i Parken, i Århus og i Brøndby.

Det var det.
Vi sælger en række spillere og så må Priske samme vej.
Jeg tror ikke på BIF for 3 sejrer, faktisk ser jeg dem tabe i aften og det kan åbne op for FCK. Vi er slet ikke sikre på noget som helst mere, ikke engang andenpladsen. Men realistisk set, så får FCK point i aften og så kan vi selv afgøre det stadigvæk.
Skulle det have været et sikkert mesterskab? måske ville nogle sige. Jeg synes tilgengæld SL er meget tæt og at forvente vi bare vinder alt er også utopi

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: FCM - Randers

Indlæg af Vijen »

Jeg har konsulteret krystalkuglen.

Fck - Bif 1
AGF - Bif 2
Fck - Fcm X
FCM - AGF 1
Bif - FCN 1

Det betyder, at målscoren afgør mesterskabet. AGF kæmper som vilde dyr og holder os på en smal sejr. Samtidig vil killingerne fra Nordsjælland ikke klare presset fra tilskuerne og tabe stort til Brøndby.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

Vijen skrev:
16. maj 2021, 15:55
Jeg har konsulteret krystalkuglen.

Fck - Bif 1
AGF - Bif 2
Fck - Fcm X
FCM - AGF 1
Bif - FCN 1

Det betyder, at målscoren afgør mesterskabet. AGF kæmper som vilde dyr og holder os på en smal sejr. Samtidig vil killingerne fra Nordsjælland ikke klare presset fra tilskuerne og tabe stort til Brøndby.
Jeg tror ikke på målscoren kommer til at betyde noget i sidste ende.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: FCM - Randers

Indlæg af mousebreaker »

Sahl skrev:
16. maj 2021, 15:17
Vi har chancer nok til at vinde 2 eller 3-1..
Hvaffor en fisk??!
Tror ikke, at vi har en chance i hele kampen der kan vurderes til 0,15 xG.
Til gengæld en hel del sløje afslutninger fra distancen. De fleste fra stående i pressede situationer, hvor det så slemt halvhjertet ud.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCM - Randers

Indlæg af Danand123 »

Skuffende at vi ikke leverer mere..og ikke for at være kritisk overfor optimisterne herinde og i sort snak, men jeg har ikke kunnet se, hvorfor I troede på en sikker sejr og ligefrem talt forbedring af målscoren. Vi er nemme at læse, samt vi slet ikke får de mål på indlæg og hjørnespark, som vi gjorde engang. Derfor er vi i problemer i så mange kampe. Og for et par kampe siden var Sisto hot, og nu er han næsten kun fartdæmpende.

Ærgerligt, men desværre fakta. Havde inden kampen frygtet, at vi skulle til Parken for vinde...og det skal vi så nu.

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: FCM - Randers

Indlæg af CasperA »

Ifølge FCM.dk tabte vi kampen på xG med 1,12 mod 1,29, selvom skudstatistikken sagde 21-4. Det siger vel også, at stort set alle vores chancer var håbløse skud udefra.

At vi kun skaber en xG på 1,12 mod et tømmermændsramt reservehold fra Randers er direkte pinligt og elendigt.
Senest rettet af CasperA 16. maj 2021, 16:26, rettet i alt 1 gang.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: FCM - Randers

Indlæg af mousebreaker »

FCK sejr i aften og vi er 99% mestre med fire point i de sidste to kampe. Får Brøndby 1 point skal vi nok have to sejre, medmindre AGF rækker os en hjælpende hånd. Brøndby sejr - tillykke med mesterskabet. Fortjent med et mandskab der er så langt væk fra både FCK og FCM i kvalitet (bedømt på navne)

Uanset hvordan det ender, så har superligasæsonen 20/21 været en skuffelse for mig. Det kan selvfølgelig være ligemeget skulle det ende med guld, men så er det vundet mere på andres inkompetencer end på egne evner
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: FCM - Randers

Indlæg af mousebreaker »

CasperA skrev:
16. maj 2021, 16:24
Ifølge FCM.dk tabte vi kampen på xG med 1,12 mod 1,29, selvom skudstatistikken sagde 21-4. Det siger vel også, at stort set alle vores chancer var håbløse skud udefra.

At vi kun skaber en xG på 1,12 mod et tømmermændsramt reservehold fra Randers er direkte pinligt og elendigt.
FCM.dk er værdiløs til xG
Eghos afslutning efter 20 minutter på et hjørnespark vurderes til 42%, hvilket er ca det samme som en upresset friløber. Den type fejl er der bare for mange af på vores hjemmeside til at den kan tages seriøst.
Når Tap-in’s kommer vil der være forholdsvis stor fordel til FCM på xG, fordi de ikke medtager straffespark, hvilket er en gigantisk fejl i min optik (og nedgraderer deres expected points tabel betragteligt) men deres chancevurderinger forekommer at være virkelig gode
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: FCM - Randers

Indlæg af FCM2000 »

For mig var det klart, som jeg også påpegede i sidste vindue, at det var vigtigt, at man fik en klassespiller ind i truppen, for at give holdet nogle nye impulser, man hentede ingen og for mig at se, vil det have været en vigtig faktor her i foråret som det er forløbet.

Truppen mangler motivation.

Der er spillere som ikke yder 100 pct. mere for holdet, ikke mindst Frank, jens, drejer.

uanset hvordan det går, så må man stille spørgsmål ved at man har brugt 50 mill på keba, junior og tyskeren uden succes.

Det er en kæmpe skuffelse, der må have konsekvenser.

Højre back pladsen hænger lidt, der mangler kvalitet.

Priske har også en del af nedturen, hvis man kan kalde det for det, han har ikke kunnet motivere spillerne i det her forår, og det stiller spørgsmål.

Besvar