FCM - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
6256
Indlæg: 295
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: FCM - Randers

Indlæg af 6256 »

Steffen am skrev:
15. maj 2021, 23:56
Vil i hvert fald gerne advare imod følelsen af pligtsejr eller kampen allerede er afgjort.

Det hovmod har allerede kostet en pokal i kampen mod Sønderjyske.
Vi er favoritter, men tror langt fra vi kommer til at smadre Randers med 4 mål. Stærk defensiv de har, og hvis vi undervurdere dem, kan vi blive straffet.


Ved vi om Mabil er skadet, eller pønser på en 442?
Virker spøjst kun at have en udskifter til central midt og en til kanten. Når man har 3 angribere?
Jeg er egentlig enig i denne betragtning. Jeg er ikke så komfortabel efter vi tabte sidst. Jeg er enig i at det skal være tre point i dag, men går vi ind til kampen som om, vi har vundet, kan Hestene sagtens drille os, ligesom Sønderjyske gjorde det. Jeg håber bare vi vinder.
Jeg tænker også, at det at vi er uden Paulinho ikke er specielt godt for vores spil. Cools lignede ikke en, der var i form i kampen han kom ind mod BIF, så det er lidt det forkerte tidspunkt, han skal til at have kampe i benene, men forhåbentlig går det. Bare vi ikke ser Ailton på banen.
Mht. BIF tror jeg egentlig sagtens de kan tage point i Parken i dag. FCK er stadig ikke, hvor de skal være og de lukker mange mål ind. Jeg kunne godt se dem komme i Brøndbys kontrakniv.

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FCM - Randers

Indlæg af oros »

Der er ikke mange tømmermænd at spore..

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lupus1999 »

Det går galt med den indstilling i dag

mnm123
Indlæg: 872
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:56

Re: FCM - Randers

Indlæg af mnm123 »

Det er decideret ringe, ingen tempo og presset ligger meget lavt. Frank er langt fra efterårets form og virker som en hæmsko ned bolden. Brumado ind og ud med Frank.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lupus1999 »

Som sagt så sket.

Det er håbløst

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCM - Randers

Indlæg af Konsulen »

Der er mange der sænker spillet. Jeg må igen sige, at Priske virker i øjeblikket ikke som en træner med fingeren på pulsen ift. holdets form og set-up

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM - Randers

Indlæg af JBT »

Fortjent Randers føring - det hele sejler videre som sædvanligt

Farvel og tak til det guldet. Men okay, man er ej heller værdige mestre pt.

Det sgu ufatteligt

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af ABT »

Fuldstændig uinspirerede halvleg og indsats. Hold kæft man er ringe... Den her kamp er muligvis den kamp i hele sæsonen hvor jeg har været allermest confident på en sejr - En stor en af slagsen endda med omstændighederne taget i betragtning.

Folk spiller for sig selv, ingen sammenhæng i presset. Alt er skidt. Kaba med en fornuftig indsats som en af de eneste. Junior ind fra 2. halvlegs start.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lupus1999 »

De spillet som en sæk kegler endda dårligere end det.

Hvor er det håbløst trænerarbejde ikke at sætte sine spillere op.

Cajuste, Dreyer, Kaba og Joel sejler rundt på banen.

Brumado, Anderson og Gustav må ind nu. Der skal ske noget.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCM - Randers

Indlæg af Konsulen »

Holdet er blevet for “gammelt” - der skulle have været nyt blod ind i vinterpausen. Der er jo ikke længere tempo og sejrstørst i holdet - og måske også en vis mæthed på bænken..

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: FCM - Randers

Indlæg af Stoffer »

Endnu en kamp hvor spændingsniveauet bare ikke er det rette. Gode første 5-10 min. og så daler og daler niveauet med intensiteten. Og så fanget på flade fødder. Bum.

Der mangler noget, og det ligner, det koster et mesterskab.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Isaksen og Brumado ind for Dreyer og Cajuste allereee i pausen. Måske MA kunne være et alternativ, han kan da vise lidt vilje.

En halvleg der indrammer vores spillemæssige niveau over det sidste lange stykke tid, vi er ikke i nærheden af at være farlige.

Og så toppes det med et idiotisk straffe.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: FCM - Randers

Indlæg af Vijen »

Puha, det var ikke godt. En skandale det straffespark skal tage så lang tid om at blive dømt. De må have skullet tjekke mange mulig offsides.

Vi skal have en af vores 3 midtbane spiller ud i pausen og have brumado ind. De har for let ved at lukke Kaba ned på indlæggende, når de for en sjældensgangs skylds kommer fornuftigt ind.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Vi får ikke vendt det her. Og så fortjener vi heller ikke guld, på nogen måde. At vi kan spille sp ringe en førstehalvleg, fortæller mig om en masse problemer i holdet, staben og klubben hvad angår mentaliteten. Vi er der jo slet ikke - skal Bach Bak lave andet end motivere?

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af SimonH »

Har vi skabt en chance i 1. Halvleg?

Besvar