FCM - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

mousebreaker skrev:
16. maj 2021, 16:10
Sahl skrev:
16. maj 2021, 15:17
Vi har chancer nok til at vinde 2 eller 3-1..
Hvaffor en fisk??!
Tror ikke, at vi har en chance i hele kampen der kan vurderes til 0,15 xG.
Til gengæld en hel del sløje afslutninger fra distancen. De fleste fra stående i pressede situationer, hvor det så slemt halvhjertet ud.
xG tæller jo ikke situationer hvor vi ikke får et skud på eller man er lige ved og næsten i forhold til en afslutning.
Vi har momenter i kampen hvor vi kan score. Men sådan er det. Vi må håbe de kommer med sult og aggressivitet i de næste 2 kampe og at det så er nok

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - Randers

Indlæg af Ravnen »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... uengageret

Hvis der ikke er grund til at male fanden på væggen nu, hvornår er der så?

Gigantisk skuffelse. Vi kommer slet ikke med det rette tændingsniveau. Vi burde være kommet ud for at mose dem fra start, men kommer i en halv apatisk tilgang, som om det skal komme af sig selv.

Jeg er så træt af Kaba som bare ikke er en angriber man kan regne med, han er ustabil og usikker.

Men det udtryk vi har de sidste 10 minutter, var vi startet kampen med det, så var den blevet vundet, det var jo sådan de sidste to hjemmekampe men idag havde spillerne vist fået sovemedicin inden de kom ud. Det er Priskes opgave, og jo Priske det var tid til at male fanden på væggen, få spillerne til at forstå at man ikke bliver mestre uden at kæmpe for det!

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

Ravnen skrev:
16. maj 2021, 17:01
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... uengageret

Hvis der ikke er grund til at male fanden på væggen nu, hvornår er der så?

Gigantisk skuffelse. Vi kommer slet ikke med det rette tændingsniveau. Vi burde være kommet ud for at mose dem fra start, men kommer i en halv apatisk tilgang, som om det skal komme af sig selv.

Jeg er så træt af Kaba som bare ikke er en angriber man kan regne med, han er ustabil og usikker.

Men det udtryk vi har de sidste 10 minutter, var vi startet kampen med det, så var den blevet vundet, det var jo sådan de sidste to hjemmekampe men idag havde spillerne vist fået sovemedicin inden de kom ud. Det er Priskes opgave, og jo Priske det var tid til at male fanden på væggen, få spillerne til at forstå at man ikke bliver mestre uden at kæmpe for det!
Det ville ikke overraske mig at vi i næste runde stadigvæk selv kan afgøre det og møder motiveret op til kampen mod FCK. Det er da en smule træls de ikke giver sig 100% fra første fløjt tilgengæld. Men mød lige præcis FCK har spillere været motiveret.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: FCM - Randers

Indlæg af DenStolteJyde »

Har Paulinho en karantæne-dag mere eller er han med imod FCK?

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Ser ud til vi får endnu en chance for at afgøre det selv. Og med Lindstrøm ude i Aarhus, ser den også svær id for dem.

Ærgerligt vi mangler pointet i Farum, som havde udelukket FCK definitivt, men altså en sidste runde hvor kravet er uafgjort, det SKAL køres hjem - men lad os nu se om det er scenariet, meget kan ske.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 17:34
Ser ud til vi får endnu en chance for at afgøre det selv. Og med Lindstrøm ude i Aarhus, ser den også svær id for dem.

Ærgerligt vi mangler pointet i Farum, som havde udelukket FCK definitivt, men altså en sidste runde hvor kravet er uafgjort, det SKAL køres hjem - men lad os nu se om det er scenariet, meget kan ske.
Det er lidt surt vi ikke har afgjort det allerede for vi har haft chancen. Men jeg tror heller ikke på Brøndby får point i Århus. Det betyder jo vi nærmest kan vinde mesterskabet med et point i de sidste to i sådan et scenarie.
Hvis vi er 2 point foran inden næste runde tror jeg på man kommer med alt på Onsdag og en sejr der kan meget vel betyde et mesterskab.

Det vidner også om hvor tæt SL faktisk er i år

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Sahl skrev:
16. maj 2021, 17:45
Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 17:34
Ser ud til vi får endnu en chance for at afgøre det selv. Og med Lindstrøm ude i Aarhus, ser den også svær id for dem.

Ærgerligt vi mangler pointet i Farum, som havde udelukket FCK definitivt, men altså en sidste runde hvor kravet er uafgjort, det SKAL køres hjem - men lad os nu se om det er scenariet, meget kan ske.
Det er lidt surt vi ikke har afgjort det allerede for vi har haft chancen. Men jeg tror heller ikke på Brøndby får point i Århus. Det betyder jo vi nærmest kan vinde mesterskabet med et point i de sidste to i sådan et scenarie.
Hvis vi er 2 point foran inden næste runde tror jeg på man kommer med alt på Onsdag og en sejr der kan meget vel betyde et mesterskab.

Det vidner også om hvor tæt SL faktisk er i år
Enig. Men et point mere havde bevirket FCK var helt slukket, og at Brøndby ligemeget hvad skulle have point i Aarhus. Nå, men vi kunne også bare selv have vundet over Randers*2, sp havde det været slut.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 17:48
Sahl skrev:
16. maj 2021, 17:45
Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 17:34
Ser ud til vi får endnu en chance for at afgøre det selv. Og med Lindstrøm ude i Aarhus, ser den også svær id for dem.

Ærgerligt vi mangler pointet i Farum, som havde udelukket FCK definitivt, men altså en sidste runde hvor kravet er uafgjort, det SKAL køres hjem - men lad os nu se om det er scenariet, meget kan ske.
Det er lidt surt vi ikke har afgjort det allerede for vi har haft chancen. Men jeg tror heller ikke på Brøndby får point i Århus. Det betyder jo vi nærmest kan vinde mesterskabet med et point i de sidste to i sådan et scenarie.
Hvis vi er 2 point foran inden næste runde tror jeg på man kommer med alt på Onsdag og en sejr der kan meget vel betyde et mesterskab.

Det vidner også om hvor tæt SL faktisk er i år
Enig. Men et point mere havde bevirket FCK var helt slukket, og at Brøndby ligemeget hvad skulle have point i Aarhus. Nå, men vi kunne også bare selv have vundet over Randers*2, sp havde det været slut.
Ja det er helt korrekt. Men jeg tror simpelthen ikke på vi ikke mindst får et point i de næste 2 kampe. Så vi er vel en lille favorit igen. Men ja vi burde have afgjort det her mesterskab allerede.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af ABT »

Status bliver altså +2 point med 2 kampe at spille. Vi har en +5 målscore i forhold til Brøndby (og +15 i forhold til FCK). Brøndby uden Lindstrøm de sidste to kampe og uden Jung mod GF. Går vi til FCK og tager en sejr, kan vi være meget tætte på at snøre sækken. Kan man ikke sætte sig op til at skulle i Parken, og potentielt sætte skabet mere eller mindre på plads, så skal man ikke spille i Midtjylland. Jeg tror på, at vi kan sætte os op til kampen, da det jo åbenbart kun er FCK, der kan få det bedste frem i os. Men alt kan ske - Ingen kan vide hvilket ansigt vi møder op med. Det kan blive både himmel eller helvede i de sidste to.
/ ABT

Billede

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FCM - Randers

Indlæg af oros »

Vi er ganske små favoritter med en enkelt procent.
Det er vi alene af den grund, at vi plejer at præstere mod lige præcis FCK.
Men tilskuerne og VAR er imod os...

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af SimonH »

Det bliver spændende mod fck.
FCK kan ikke bruge et X på nogen måde, det kan vi i den grad. Det tror jeg passer os fint.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Ah, vi må trods alt være mere end spinkle favoritter. Fire point i de sidste to er stensikkert nok. Jeg tror, mindre kan gøre det, faktisk ikke utænkeligt at et point er nok (kræver blot BIF nederlag i Aarhus). Vil sige 60-25-15 til nuværende top3, meget skal trods alt blæse FCKs vej (2 sejre, nederlag til os hjemme mod GF og BIF uden sejr mod Farum).

Et point mod FCK onsdag så ser det godt ud, sejr, så er den hjemme.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af SimonH »

Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 18:55
Ah, vi må trods alt være mere end spinkle favoritter. Fire point i de sidste to er stensikkert nok. Jeg tror, mindre kan gøre det, faktisk ikke utænkeligt at et point er nok (kræver blot BIF nederlag i Aarhus). Vil sige 60-25-15 til nuværende top3, meget skal trods alt blæse FCKs vej (2 sejre, nederlag til os hjemme mod GF og BIF uden sejr mod Farum).

Et point mod FCK onsdag så ser det godt ud, sejr, så er den hjemme.
Jeg sælger den gerne for X

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM - Randers

Indlæg af JBT »

Det er lige før man skal spille 3-5-2 ish med Ailton på wingback (utroligt nok, og fordi han ikke kan dække op) for cools er simpelthen for ringe pt.

Vil os gi mening ift en uafgjort og måske det passer bedre til Kaba med bare en drejer eller Evander bagved og så pakke midtbanen ind med Frank og Jens.

Vores offensive kort er jo lige ringe, så kan Gusse komme ind og afgøre mestreskabet på en kontra. I hørte det her først

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

SimonH skrev:
16. maj 2021, 18:57
Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 18:55
Ah, vi må trods alt være mere end spinkle favoritter. Fire point i de sidste to er stensikkert nok. Jeg tror, mindre kan gøre det, faktisk ikke utænkeligt at et point er nok (kræver blot BIF nederlag i Aarhus). Vil sige 60-25-15 til nuværende top3, meget skal trods alt blæse FCKs vej (2 sejre, nederlag til os hjemme mod GF og BIF uden sejr mod Farum).

Et point mod FCK onsdag så ser det godt ud, sejr, så er den hjemme.
Jeg sælger den gerne for X
Også jeg.

Besvar