FCM - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: FCM - Randers

Indlæg af Vijen »

Håber vi kommer til at spille med 2 på toppen i næste sæson. Vi vinder bare mange flere dueller centralt når Kaba ikke bokser med hele forsvaret alene.

Skidt, at vi nu skal have hjælp for at blive mestre.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Hvor er det skuffende. Helt igennem vanvittigt skuffende. At vi ikke kan slå et tømmermændsramt reservehold på hjemmebane, det er bare elendigt. Intet mindre. Ja, det er spil til et mål, og Randers har et skud på mål hele kampen, men det er ikke en undskyldning. Kun de sidste 20 min kan de være bekendt. Resten er pinligt.

Ærgerligt at Isaksen ikke belønnes for sit indhop med en flot scoring, desværre redder Karlgren godt.

Tror stadig vi ligger 1’er efter i dag, men jeg tror ikke længere på guld.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af ABT »

Skuffende... Man sætter en OK slutspurt ind, og man sidder lidt med en fornemmelse af, at havde kampen været 5-10 min længere, så kunne vi have puttet et sejrsmål ind (Var 3 min. forlænget spilletid ikke lavt sat?). Men stadig ufatteligt ringe og uacceptabelt at man kun spiller 10-15 godkendte minutter over en hel kamp mod et ligegyldigt Randers hold med kvalme.

Var der offside på Randers' sidste mål? Synes den var meget svær at se fra de vinkler, der blev vist.
/ ABT

Billede

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCM - Randers

Indlæg af Konsulen »

Stop kritikken af Priske. Husk på, at han “hverdag ser disse gutter arbejde stenhårdt på træningsbanen” - så nu mangler han bare, at få flyttet det ud på kampdagen😉

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

ABT skrev:
16. maj 2021, 15:00
Skuffende... Man sætter en OK slutspurt ind, og man sidder lidt med en fornemmelse af, at havde kampen været 5-10 min længere, så kunne vi have puttet et sejrsmål ind (Var 3 min. forlænget spilletid ikke lavt sat?). Men stadig ufatteligt ringe og uacceptabelt at man kun spiller 10-15 godkendte minutter over en hel kamp mod et ligegyldigt Randers hold med kvalme.

Var der offside på Randers' sidste mål? Synes den var meget svær at se fra de vinkler, der blev vist.
Ja, ikke på sidste men næstsidste aflevering. Heldigvis. At tabe 1-2 der ville have slukket det helt.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lupus1999 »

Og det er pisse ligegyldigt, at træne godt, hvis du ikke kan forløse det i kampe.

Vi har et elendigt pointsnit i foråret, vi spiller fuldstændig uden plan og derfor svinger resultaterne som dag og nat.
Vi har ikke kontinuerligt spillet godt i længe og det er altså trænerens opgave.

Vi har tilmed haft en hel træningsuge til denne kamp, og så kommer vi ud og ligner bovlamme lam! Hvad sker der i truppen?

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM - Randers

Indlæg af JBT »

Kæft det er ringe mand

Fyr dog det halve hold

Man har virkelig været hæmmet af ikke at have kvalitets angribere samtidig med at bundniveauet generelt har været piv ringe offensivt
Senest rettet af JBT 16. maj 2021, 15:06, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: FCM - Randers

Indlæg af tatoo »

Vi har sgu haft brug for kunstigt åndedræt længe. Hvorfor skal vi have hjælp fra anden side hele tiden. Vi kunne have været mestre for længe siden, men vi har skullet have hjælp fra anden side mange gange. Det er fuldstændig korrekt at vi har mange egoer der jo nok kun fungerer i medgang. Priske det er din opgave, men jeg kan have min tvivl om han kan styre det.

Vi skulle kraftedme have været i den pokal finale slut.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Jeg mener virkelig, at Priske bør være på vippen. Vi har spillet elendigt ufatteligt længe, og mentalt er truppen helt ved siden af sig selv. Hvordan vi ikke kan slå Randers i dag, det er mig en gåde - faktisk vil jeg kalde det en skandale. De var sportstilbehørsselskaber for 55 timer siden!!!

Eponaj
Indlæg: 83
Tilmeldt: 22. jun 2009, 02:06

Re: FCM - Randers

Indlæg af Eponaj »

Det her er indtil videre kulminationen på et forår, som jeg mener Priske er dumpet fælt. Vores bundniveau er et af de laveste i ligaen når vi spiller som i første halvleg. Isaksen er den eneste der viser noget vilje og tempo idag - ros til ham.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: FCM - Randers

Indlæg af Steffen am »

Useriøst at snakke om Priske er på vippen.


Men hovmod står for fald

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

Spillerne så mentalt presset ud i første halvleg. Det er der vi taber de 3 point. Om det er uheld marginaler eller dårligt af Erik ved straffe situationen det kan diskuteres. Anden halvleg er i orden i sær efter vi får 2 på toppen! der var vi stærke. Havde man spillet sådan fra start ville vi nok vinde.

Guld eller Ej? Det er 50-50% pt. FCK kan også vinde i år efter vores indsats, men tror ikke på vi taber de 2 sidste. Hvad skal man håbe på i den anden kamp? jeg vil mene alt andet end Brøndby sejr, for så har vi stadigvæk selv chancen for at bestemme om vi skal have pokalen.
Det er tydeligt at vi har behov for noget udskiftning i truppen.

Randers har måske tømmermænd til nogle spillere men de kan spille frit. Det betyder også at nogle af deres unge fik chancen.. Vi har chancer nok til at vinde 2 eller 3-1.. man må bare acceptere at alle i slutspillet kan vinde over hinanden.
Spændende bliver de sidste 2 runder også for spændende efter min smag

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lupus1999 »

Det er mega seriøst at stille spørgsmål ved Priske efter et forår, hvor det sjældent har fungeret.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Steffen am skrev:
16. maj 2021, 15:13
Useriøst at snakke om Priske er på vippen.


Men hovmod står for fald
Uddyb det, eller undlad ligegyldige one-liners. Vi pisser pokalen væk. Vi smider point til højre og Venstre, det burde være slut for gulddrømmene allerede med det snit vi leverer. Vi har spillet elendigt længe, og har ingenlunde fået færre point end fortjent. Priske siger de samme ting igen og igen, men bliver taktisk sat til vægs gentagne gange. Jeg er langt fra imponeret.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM - Randers

Indlæg af JBT »

Sædet brænder for alvor hos priske hvis man smider to pokaler

Man bliver ikke mestre næste år, der er FCK igen på en helt anden hylde

Besvar