FCM - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Tillykke til Randers. Vel det perfekte resultatet for os, svært at forestille sig Randers komme i en synderligt god forfatning om 68 timer. Måske promillen dog trods alt er faldet til 0.

Jeg håber, de når at blive testet dog, med al den omklamring og nærkontakt med tilskuere, kunne være kønt hvis er Corona-udbrud ender gulddrømmene.

Kampen: Samme 11 udover Cools for Paulinho, og så Cools på HB. Skal give en sikker sejr - 4-1.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCM - Randers

Indlæg af Danand123 »

Tror ikke du skal være så bekymret for de kram der, når det sker udendørs. Tror der skal mere til. Synes de fleste smittede stammer fra fester, klasser m.m indendørs. Men ok er en Randers spiller blevet smittet i dag, ja så kan aftenens og nattens udskejelser skabe mange smittete.

Ser man på kampen på søndag er det selvfølgelig en must-win, men jeg bemærker endnu engang, at Randers ikke lukker mål ind. Tror ikke på en stor-sejr men mindre kan også gøre det.

Egentlig mærkeligt, at næste runde er over to dage. Vi får kun tre dage inden Fck, mens Brøndby har fire dage inden AGF. Til gengæld har vi fire dage inden AGF, mens de kun har tre dage. Og Bif får kun tre dage inden Fcn, mens de er fire dage fra seneste. Men ved godt, det er tv, der bestemmer, men her har vi vel en lille fordel ift Bif.

Stadig træt af Paulinhos røde kort... vi mangler i hvert fald de farlige indlæg fra venstre side.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - Randers

Indlæg af Ravnen »

Der er en grund til at der skal holdes afstand, så det kollektive krammeri er bestemt en risiko. Men alle skal jo testes inden vi møder dem.

Men tillykke til Randers og ikke mindst vores gamle Ulv Thomasberg. Drik jer nu i hegnet så I møder op her med trætte hoveder og ben ;-)

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - Randers

Indlæg af UlveLars »

- De skal have lov at fejre det, og så samler jeg op på dem på lørdag, og så tager vi det derfra. De skal have lov til at fejre det, og det skal jeg også, siger Thomasberg.
Allerede på søndag klokken 13 spiller Randers udekamp mod FC Midtjylland i mesterskabsspillet, og selvom det på ingen måde har været fokus endnu, garanterer Thomas Thomasberg, at Randers kommer til Herning med et slagkraftigt mandskab.
- Det gør vi, med det vi nu har, men de skal have lov at fejre det. For nogle runder siden, da vi var kommet i finalen, mødte vi Midtjylland, og der fik vi et kryds.
- Vi gør, hvad vi kan. Jeg garanterer ikke, at der kommer point eller sejr, men dem, der står der, når vi starter på søndag, spiller for at vinde kampen, siger Thomasberg.

Mere ærlig udmelding, skal man godt nok lede længe efter. Får vi ikke 3 point, så har vi intet at gøre med et i forvejen billigt mesterskab (mesterholdet kan meget vel ende på under 2 p i snit i år).

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: FCM - Randers

Indlæg af oros »

Det bliver virkelig spændende at se, hvor slagkraftigt er hold, Thomasberg sender på banen.
"Slagkraftig" er et ord, trænere plejer at benytte, når de sammensætter et hold af U19 og reserver til årets første pokalkamp.

Vi vinder 2-0. Fordi vi skal!

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - Randers

Indlæg af Ravnen »

Randers var på rådhuset (i Randers..) i går for at få pandekager. Mon ikke de er rimelig trætte i kroppen i dag og igen i morgen.

Men uanset hvilken form Randers var i, er det jo en kamp vi normalt vil vinde, endda meget sikkert lige netop mod Randers. Jeg håber spillerne efter kampen i Brøndby har det rette tændingsniveau.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCM - Randers

Indlæg af Danand123 »

Ravnen skrev:
15. maj 2021, 12:17
Randers var på rådhuset (i Randers..) i går for at få pandekager. Mon ikke de er rimelig trætte i kroppen i dag og igen i morgen.

Men uanset hvilken form Randers var i, er det jo en kamp vi normalt vil vinde, endda meget sikkert lige netop mod Randers. Jeg håber spillerne efter kampen i Brøndby har det rette tændingsniveau.
Det har vi så ikke gjort i denne sæsons første tre kampe...altså vundet sikkert. Sejren i Randers i absolut sidste minut og i efterårets hjemmesejr følte Randers, de skulle have haft noget med fra Herning. Så jo, vi skal vinde, men jeg synes også sæsonen har budt på flest negative overraskelser i disse kampe. Men det bliver en vildt spændende søndag.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - Randers

Indlæg af UlveLars »

Uden Mabil i truppen - de går efter 3 point!
Så er faren til gengæld at de finder på at starte med Ailton

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... lvinderne/

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

Jeg vil mene, at mesterskabet afgøres i morgen. Får Brøndby ligeså mange eller flere point end os, er de i min optik favoritter - da vi har vanskeligere to kampe tilbage i min optik (altså runde for runde). Så i morgen skal være det afgørende skridt til enten +3 eller +4 point, for det tror jeg rækker! Og som skrevet tidligere skal vi jagte målscoren også, for endegyldigt at eliminere den.

Det har været en ulideligt lang uge, godt tiden snart er oprunden. :)

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lupus1999 »

En kamp hvor vi har alt at tabe, har ofte en overraskelse i ærmet.

Udfordringen bliver, at alle forventer vi vinder sikkert, og det håber jeg spillerne ved ikke bliver tilfældet.

Tror det bliver en gyser.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: FCM - Randers

Indlæg af ABT »

Kan simpelthen ikke forestille mig andet end at Randers bliver rykket med 3-4 mål... En kamp i benene fra i torsdags, stive hele natten, tømmermænd fredag, pandekager og let træning lørdag, kamp tidligt søndag kl. 13 med en lille bustur i benene.

Jeg forventer en sejr på 3, 4, 5-0. Den her kamp burde kunne vindes endnu større end mod FCN hjemme med de forudsætninger der nu engang er. Randers har intet at spille for - Vi har alt at spille for. Det skal kunne ses fra start.
/ ABT

Billede

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCM - Randers

Indlæg af Danand123 »

ABT skrev:
15. maj 2021, 20:46
Kan simpelthen ikke forestille mig andet end at Randers bliver rykket med 3-4 mål... En kamp i benene fra i torsdags, stive hele natten, tømmermænd fredag, pandekager og let træning lørdag, kamp tidligt søndag kl. 13 med en lille bustur i benene.

Jeg forventer en sejr på 3, 4, 5-0. Den her kamp burde kunne vindes endnu større end mod FCN hjemme med de forudsætninger der nu engang er. Randers har intet at spille for - Vi har alt at spille for. Det skal kunne ses fra start.
Håber du får ret i din antagelse, men jeg tror bare ikke, man moser på ufortrødent, hvis man kommer foran med et par mål. Der er kamp allerede om tre dage igen...

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: FCM - Randers

Indlæg af Steffen am »

Vil i hvert fald gerne advare imod følelsen af pligtsejr eller kampen allerede er afgjort.

Det hovmod har allerede kostet en pokal i kampen mod Sønderjyske.
Vi er favoritter, men tror langt fra vi kommer til at smadre Randers med 4 mål. Stærk defensiv de har, og hvis vi undervurdere dem, kan vi blive straffet.


Ved vi om Mabil er skadet, eller pønser på en 442?
Virker spøjst kun at have en udskifter til central midt og en til kanten. Når man har 3 angribere?

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: FCM - Randers

Indlæg af Vijen »

For Randers må undvære Erik Marxen, Simon Piesinger og Tosen Kehinde, der alle meldes ukampdygtige.

I stedet har trænerteamet udtaget 17-årige Mads Enggård og 18-årige Mikkel Brund til kampen mod Superligaens førerhold.

Patrik Carlgren
Simon Graves Jensen
Mathias Nielsen
Lasse Berg Johnsen
Mikkel Kallesøe
Frederik Lauenborg
Björn Kopplin
Jesper Lauridsen
Tobias Klysner
Oliver Bundgaard Kristensen
Vito Hammershøy-Mistrati
Mathias Greve
Nikola Mileusnic
Jonas Dakir
Kasper Høgh
Mads Enggård
Filip Bundgaard Kristensen
Mikkel Brund
Marvin Egho

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - Randers

Indlæg af Sahl »

Det er en kamp der skal vindes, hvis vi tage mesterskabet! Men der skal kæmpes også selvom Randers har mange spillere ude, så er intet jo givet på forhånd. Tror da også mest på en solid sejr til os. Mit bud er 3-0
Lund7400 skrev:
15. maj 2021, 19:02
Jeg vil mene, at mesterskabet afgøres i morgen. Får Brøndby ligeså mange eller flere point end os, er de i min optik favoritter - da vi har vanskeligere to kampe tilbage i min optik (altså runde for runde). Så i morgen skal være det afgørende skridt til enten +3 eller +4 point, for det tror jeg rækker! Og som skrevet tidligere skal vi jagte målscoren også, for endegyldigt at eliminere den.

Det har været en ulideligt lang uge, godt tiden snart er oprunden. :)
Det er jeg ikke enig i. Brøndby kan få det meget svært med AGF og det er vel ikke givet de får point mod dem. Dermed bliver sidste kamp nok utrolig afgørende. Vinder vi tilgengæld i dag og Brøndby f.eks. taber, så tror jeg der skal meget til for at vi smider det.

Besvar