FCM - Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

JBT skrev:
16. maj 2021, 18:57
Det er lige før man skal spille 3-5-2 ish med Ailton på wingback (utroligt nok, og fordi han ikke kan dække op) for cools er simpelthen for ringe pt.

Vil os gi mening ift en uafgjort og måske det passer bedre til Kaba med bare en drejer eller Evander bagved og så pakke midtbanen ind med Frank og Jens.

Vores offensive kort er jo lige ringe, så kan Gusse komme ind og afgøre mestreskabet på en kontra. I hørte det her først
Synes faktisk tanken er god. 3-5-2 vil gøre os mere kompakte, og vi kan sagtens leve med krydset. Og vi trænger til at prøve noget nyt, så jeg stemmer for!

Høgh - Erik - Scholz
Joel - Evander - Frank - MA - Ailton
Brumado - Kaba

Hvorfor ikke? :)

AltidFCM
Indlæg: 579
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: FCM - Randers

Indlæg af AltidFCM »

Mod netop lige FCK, ville det være tåbeligt at lave et formationsskifte, når vi nu har sådan et godt tag på dem. De giver så vanvittig meget plads på omstillinger, og vi skal sgu da ud og vinde den kamp, selvom det er i Parken med masser af fans..

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

AltidFCM skrev:
16. maj 2021, 19:07
Mod netop lige FCK, ville det være tåbeligt at lave et formationsskifte, når vi nu har sådan et godt tag på dem. De giver så vanvittig meget plads på omstillinger, og vi skal sgu da ud og vinde den kamp, selvom det er i Parken med masser af fans..

Fair pointe. Men vi har vundet 2 af de sidste syv kampe, så noget skal laves om. Det kunne også være udskiftninger men samme formation, fx Isaksen for Sisto og Brumado for Kaba fra start.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: FCM - Randers

Indlæg af JBT »

Problemet er at Paulinho mangler. Derfor min pointe med at fylde en venstre benet på med 3 solide centrale bagtil, ala Atalanta kampen ude. Også så Ailton ingen gaver gir

Cools spiller som en pose nødder både i højre og venstre og Joel gør selvsamme i venstre side. Desværre

Self kan man spille denne formation, hvem der så skal spille oppe foran er en anden snak, men en eller der kan løbe frit rundt om Kaba eller junior kunne være en plan.
Så med Frank, Evander og Jens centralt

Gubbi77
Indlæg: 116
Tilmeldt: 21. mar 2011, 22:48

Re: FCM - Randers

Indlæg af Gubbi77 »

Med den trup som FCM har til rådighed, så vil det da være en katastrofe, hvis både pokalen og mesterskabet mislykkes. De spiller for langsomt og der er ikke nok løb for boldholderen. Som en konsekvens af dette, så bliver chancerne ikke spillet store nok.

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - Randers

Indlæg af UlveLars »

Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 19:00
SimonH skrev:
16. maj 2021, 18:57
Lund7400 skrev:
16. maj 2021, 18:55
Ah, vi må trods alt være mere end spinkle favoritter. Fire point i de sidste to er stensikkert nok. Jeg tror, mindre kan gøre det, faktisk ikke utænkeligt at et point er nok (kræver blot BIF nederlag i Aarhus). Vil sige 60-25-15 til nuværende top3, meget skal trods alt blæse FCKs vej (2 sejre, nederlag til os hjemme mod GF og BIF uden sejr mod Farum).

Et point mod FCK onsdag så ser det godt ud, sejr, så er den hjemme.
Jeg sælger den gerne for X
Også jeg.
+1

Med 1 point vil vi fortsat selv have serveretten hjemme i den sidste - og man må vel kunne forlange en enkelt sejr i ny og næ, hvis man skal være mestre.
Katastrofen vil være et nederlag mens Brøndby løber med sejren i Århus. Så er det ude af vores hænder.
Stor ulempe, at vi ikke har et resultat at spille efter onsdag.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: FCM - Randers

Indlæg af Lund7400 »

God pointe. Det havde været at foretrække, grundet vores pointtab i dag, at spille før Brøndby i midtugen - vinder de i Aarhus, er det nemlig også slut for FCK..

Der er lang tid til onsdag.. :(

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: FCM - Randers

Indlæg af mousebreaker »

Sisto
Dreyer
Evander
Isaksen
Cajuste
Frank
Mabil
M.Andersson
Brumado
Kaba

Hvordan kan man få den offensiv til at spille SÅ ringe, SÅ mange kampe som det er tilfældet?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - Randers

Indlæg af Ravnen »

Vi skal for alt i verden spille mod FCK som vi plejer. Det plejer at virke. Jeg synes dog godt vi kan ryste posen lidt. Gustav Isaksen bør starte inde, han har al den vilje og lyst som holdet mangler. Gid der var nogle flere unge der for alvor pressede sig på..

Vi er heldige med at Brøndby taber og samtidig mister deres bedste offensive spiller i de to sidste kampe. Jeg tror på ingen måde de går ud og henter 6 point i de to sidste kampe.

Jeg er med på at sælge FCK kampen for et X. Men jeg er ikke med på at vi decideret skal spille på det, vi skal ud og vise vi er et mesterhold og jeg vil ønske at Priske vil lave det helt store Guardiola Gladiator show før kampen, læs Jesper Thygesens ord fra tipsbladet op, om hvor magelige og dovne holdet er, om de slet ikke gider gøre en indsats. Priske skal have tændt ild i de spillere, vi skal ville det. Vi kan selv afgøre om vi vil være danske mestre.
Det er sølle to kampe vi skal levere max, så er der ferie! Så giv da pokker i at vi har spillet alle de kampe i år, vi er der hvor ganske lidt er sæson-definerende. Silver is not an option! Its a disgrace!!

Det er svært at vide hvad der kommer, det her hold kan kvalificere sig til Champions League over flere kvalifikationskampe end man skulle tro muligt. Der er enorm kvalitet i truppen, vi har fantastiske spillere på alle positioner. Lad det ikke være mæthed og selvtilfredshed som ødelægger det indtryk som denne sæson har givet, af et hold som kunne overkomme det hele, som aldrig gav op, som bogstaveligt talt spillede sig op i stjernerne, og tilsidst mod FCK og AGF tager skeen i den anden hånd og viser deres hvor mesterlige de er!! COME ON FC!!

Besvar