R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Danand123 skrev:
8. maj 2021, 18:07
Brumado desværre ikke med i truppen...Luca med i stedet. Nogen, der ved noget om skade eller? Ærgerligt, han kunne være god at have til evt kontraspil.
Brumado småskadet jf. bold.dk.

Halkjær
Indlæg: 68
Tilmeldt: 1. sep 2009, 15:26

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Halkjær »

Umiddelbart er det klogeste at spille afventende, men der er også en del af mig der tænker at når vi nu virker til at være i bedre form og balance, så ville det være passende at spille positivt pres og offensivt fodbold og vise at vi kan lave Brøndbys røv om til en sommerhat.

calleburn
Indlæg: 4
Tilmeldt: 8. jan 2018, 10:47

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af calleburn »

Kan det virkelig passe at der kun er 30 min. optakt til hele sæsonens guldbrag i aften?
Eller bliver der sendt optakt på en anden kanal?

Havde det været et Københavner derby, så havde der mindst været 3 timers optakt..

/ Casper

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

calleburn skrev:
9. maj 2021, 13:44
Kan det virkelig passe at der kun er 30 min. optakt til hele sæsonens guldbrag i aften?
Eller bliver der sendt optakt på en anden kanal?

Havde det været et Københavner derby, så havde der mindst været 3 timers optakt..

/ Casper
Tænkte selv det samme...men helt sikkert pga F1.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

calleburn skrev:
9. maj 2021, 13:44
Kan det virkelig passe at der kun er 30 min. optakt til hele sæsonens guldbrag i aften?
Eller bliver der sendt optakt på en anden kanal?

Havde det været et Københavner derby, så havde der mindst været 3 timers optakt..

/ Casper
Fremfor at være ked af det, så er jeg lykkelig over at kampen ikke er flyttet til mandag, som man plejer når F1 ligger samme dag.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

SimonH skrev:
9. maj 2021, 14:12
calleburn skrev:
9. maj 2021, 13:44
Kan det virkelig passe at der kun er 30 min. optakt til hele sæsonens guldbrag i aften?
Eller bliver der sendt optakt på en anden kanal?

Havde det været et Københavner derby, så havde der mindst været 3 timers optakt..

/ Casper
Fremfor at være ked af det, så er jeg lykkelig over at kampen ikke er flyttet til mandag, som man plejer når F1 ligger samme dag.
Ligner at det starter kl. 17 på viaplay og så 17.30 på tv.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Startopstilling som forventet for begge hold... Kom så drenge!!!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:
9. maj 2021, 17:17
Startopstilling som forventet for begge hold... Kom så drenge!!!
Ved ikke, har set en del BIF fans forvente at Pavlovic startede i stedet for Uhre.
Og en boldholder mere fra start (Vigen eller Slimane)

Lindstrøm var spørgsmålstegn, og er med.
Spændende om hvilken form Uhre og Lindstrøm er i. Men må så betyde at Brøndby vil satse på kontra, og satse på at FCM vil have bolden.

Bliver en spændende kamp i hvert fald :D

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Måske jeg er farvet, men jeg synes, det er et hårdt rødt. Men Paulinho giver ham muligheden. Ligesom i Farum får vi ikke skabt ro efter et føringsmål, og det koster. Burde være os der gik til pause foran.

Nu skal vi slide for det ene point.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Ej nogle dyre minutter. Det gode ved fodbold, at det kan vende så hurtigt. Bare ikke i dag. Godt nok meget passivitet ved Mensas skud. Cools skal vel derud nu og Joel på højre...

Får Paulinho en eller to dage på den der? Næsten den værste, der kunne få rødt.

Svært ved at se, at vi skal overleve denne. Bare vi ikke får en snitter og mister fordelen i målscoren.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Kampens spændingsniveau er slet ikke til, at Paulinho behøver gøre det der.. manden tænker overhovedet ikke kan man se, det er bare går den så går den.

Sgu synd at ødelægge det for resten af holdet og gøre guldkampen piv åben. Total øv

Med lidt held formår bif ikke at skabe kampen og man kan måske hive en uafgjort, men taber man her.. puha

Brugeravatar
tatoo
Indlæg: 962
Tilmeldt: 6. jul 2012, 23:51

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af tatoo »

Danand123 skrev:
9. maj 2021, 18:55
Ej nogle dyre minutter. Det gode ved fodbold, at det kan vende så hurtigt. Bare ikke i dag. Godt nok meget passivitet ved Mensas skud. Cools skal vel derud nu og Joel på højre...

Får Paulinho en eller to dage på den der? Næsten den værste, der kunne få rødt.

Svært ved at se, at vi skal overleve denne. Bare vi ikke får en snitter og mister fordelen i målscoren.
2 direkte rødt

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Paulinho har gjort det før i denne sæson, og han var også tæt på at lave samme stunt i en kamp nede i Vejle denne sæson (mener jeg, så 3 gange)

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Får han 3 kampe i skammekrogen? Det er hans andet røde, kan nogen regne den ud? Meget skidt hvis vi kommer herfra med 0 point og Paulinho ude i de sidste tre.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Tror også at det betyder 2.
44 nu og krydser 52 og 68 (som giver karantæne dage)

Superstats.dk har også allerede opdateret.

Håber Midtjylland appellerer dog, men ser ud til at han kun når den sidste kamp.
Hårdt.

Besvar