R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Matjavsen »

Randers har tømmermænd eller i kulkælderen Søndag.

Brøndby får en svær kamp mod FCK og efterfølgende AGF

Vi vinder mesterskabet i Parken

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af JBT »

Fuldstændig ubrugelig kamp når alt kommer til alt.

Dommeren har ingen skyld i det i dag - det handler kun om Paulinho, som koster en hel guldkamps forhåndsafgørelse på egen hånd.

Joel ser skidt ud ved begge mål, og Dion med et piv ringe indhop. Mikael Anderson al for nonchalant i en duel ved optakten til 1-3.

Resten af holdets indsats er egentlig godkendt, især Evander viste rolighed på kuglen, og overblik.

Men det ændrer hverken på så meget i guldduellen, eller Priskes mange udfordringer i holdet gennem hele sæsonen. Man kan ikke regne med megen mere hjælp nu - det er op til holdet selv at vinde fodboldkampe, hvis man vil være Danmarksmestre i år.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Glem nu ikke FCK. Vi tror alle, de vinder over BIF, men så kommer de også tæt på. Slår de Farum i morgen, og vi slår Randers, så er de 5 point efter, når vi skal i Parken, så de kan faktisk spille sig selv ind i guldkampen i sidste runde i det scenarie. Men igen, vinder vi de to hjemme, så er det nok - BIF får ikke maks point i Parken og Aarhus.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

Synes ikke vi kan klandre spillerne i dag. Det røde kort kan godt dømmes men jeg synes det er hårdt dømt.
Det er også virkelig trist, at Radosevic slipper for rødt via 2 gule kort og at der ikke engang dømmes frispark er vildt. Det viser meget at sådan en dommer kan blive årets dommer.

Uden det røde kort havde vi vundet sikkert i dag.
Nu må vi se fremad i stedet. Jeg tror ikke Brøndby vinder alle de sidste kampe og vi skal vinde 2 hvis vi vil være fortjent mester i år. Vi kan stadigvæk selv afgøre det. Jeg nægter at tro vi ikke vinder mod Randers.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Når man genser målene må man sige Joel er dagens tredjestørste synder (Paulinho, Kjærsgaard). Hans passivitet ved begge de første mål, i særdeleshed det første hvor han bare bakker er decideret ringe forsvaret. Og han får slet ikke lukket ned for indlæg.

Vi skal smadr Randers, og håbe på kryds i Parken senere på dagen.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Jeg forstår simpelthen ikke medierne ikke har mere fokus på Pavlovics klokkeklare svinestreg, der skulle give direkte rødt kort.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

MFKM skrev:
9. maj 2021, 20:39
Jeg forstår simpelthen ikke medierne ikke har mere fokus på Pavlovics klokkeklare svinestreg, der skulle give direkte rødt kort.
Hvad forventer du? medierne have alle dage haft fokus på København og deres hold, intet mærkeligt i det og det kommer aldrig til at ændre sig.
Hvis du kigger efter, bliver vi ofte talt om som om vi er et hold fra et andet land og at vi er de "onde" sådan er fodbold, det sker også i andre lande.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Sahl skrev:
9. maj 2021, 20:41
MFKM skrev:
9. maj 2021, 20:39
Jeg forstår simpelthen ikke medierne ikke har mere fokus på Pavlovics klokkeklare svinestreg, der skulle give direkte rødt kort.
Hvad forventer du? medierne have alle dage haft fokus på København og deres hold, intet mærkeligt i det og det kommer aldrig til at ændre sig.
Hvis du kigger efter, bliver vi ofte talt om som om vi er et hold fra et andet land og at vi er de "onde" sådan er fodbold, det sker også i andre lande.
Stop nu med de der “Trumpske” bortforklaringer.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Det er den skøreste kamp jeg har set i lang tid. Jeg ved ikke hvad der skader os mest, Paulinhos røde kort eller Priske udskiftninger, begge ting ødelægger alt for os.

Nå men der skal arbejdes for det nu. Vi kan godt forberede os på at det bliver på sidste spilledag afgørelsen falder. Vi har en fordel med et point lige nu, men det er som at dække sig med et figenblad, det er ingenting værd hvis vi stadig skiftevis spiller gode og dårlige kampe. Vi bør være gode nok til at vinde guldet, men nu skal vi vise det tre kampe i træk.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

SimonH skrev:
9. maj 2021, 20:52
Sahl skrev:
9. maj 2021, 20:41
MFKM skrev:
9. maj 2021, 20:39
Jeg forstår simpelthen ikke medierne ikke har mere fokus på Pavlovics klokkeklare svinestreg, der skulle give direkte rødt kort.
Hvad forventer du? medierne have alle dage haft fokus på København og deres hold, intet mærkeligt i det og det kommer aldrig til at ændre sig.
Hvis du kigger efter, bliver vi ofte talt om som om vi er et hold fra et andet land og at vi er de "onde" sådan er fodbold, det sker også i andre lande.
Stop nu med de der “Trumpske” bortforklaringer.

Er du uenig i at medier fokusset i landet er på København og i fodbold de store Københavner klubber? Det er helt fint, det er din holdning. Det gør mig ikke noget, men det fortæller om hvorfor der ikke snakkes ligeså meget om de her sekvenser som hvis det røde kort have været til Brøndby. Det er lidt ligesom når Danmark møder Tyrkiet, så snakker medierne heller ikke om alle de kort eller manglende kort Danmark skulle have haft.

Jeg snakker ikke om resultater her eller dommerskøn, men mediernes fokus!

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Synes meget tyder på vi smider det. Nederlag til SE, Lyngby, AGF, FCN og uafgjort mod Randers...og det er bare i 2021. Presset er på os 100 procent - kan sagtens se BIF vinde resten. Og bare den måde vi smed pokalsemifinalen på. Og vi skal jo også være ærlige, at vi intet skaber i dag i de 40 minutter, vi er fuldtallige.

Sidst vi mødte Randers skulle det være en walkover mod deres reservespækkede hold efter semifinalen - og alligevel kostede det to point.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Vi vinder over Randers. Punktum!
BIF får maks 1 point i parken. Punktum!

I det tilfælde har vi 3 (og en bedre målscore) eller 4 points forspring med to kampe igen.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Sahl »

SimonH skrev:
9. maj 2021, 21:07
Vi vinder over Randers. Punktum!
BIF får maks 1 point i parken. Punktum!

I det tilfælde har vi 3 (og en bedre målscore) eller 4 points forspring med to kampe igen.
Jeg håber du får ret, men jeg er bange for at en Sejr til FCK over Brøndby, kan gøre FCK guld kandidat, så uafgjort til de 2 er at fortrække.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 1855
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af Lupus1999 »

Det er også et scenarie at AGF intet har at spille for hjemme mod BIF.

Jeg tror der skal 7 point til et mesterskab, da Brøndby også får 7.

Det bedste er et nederlag til Brøndby i Parken og vinder, så vi kan tåle et nederlag i Parken.

Så kan vi sidste spillerunde stå med følgende.

FCM - 60
BIF - 58
FCK - 55

Eller
59
58
57
Hvis vi taber i Parken

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R29 - Brøndby - FC Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
9. maj 2021, 19:49
Det er svært at sluge.

Det røde kort til Paulinho synes jeg er hårdt, men at Brøndby så slipper senere er kampafgørende

Priske dumper taktisk, at tage vores to bedste offensive spillere ud i pausen for at spille beton defensiv, er simpelthen for dumt. Det ligner ren panik. Jeg ved ikke hvad han har forestillet sig vi skulle stille op offensivt kun med Kaba på toppen, det bliver en ikke-kamp hvor vi overlader alt initiativ til Brøndby, og når man gør sådan noget så bliver man straffet.....!

Da Brøndby så næsten forventeligt kommer foran har vi sat vores bedste modsvar uden for indflydelse.
Jeg synes faktisk det så meget kontrollerende ud indtil 2-1. De skaber vel ikke en eneste chance før føringsmålet i 70. min, hvor vi kommer i ubalance pga Franks uheldige "clearing"

Besvar