R27: Nordsjælland - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af oros »

Skuffet!
Vi ender med at pisse mesterskabet væk.
De sidste to kampe er FCK ude og AGF hjemme.
Hvordan skal vi vi vinde dem med den indstilling?
Skuffet!

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Danand123 skrev:
26. apr 2021, 21:28
Lund7400 skrev:
26. apr 2021, 21:25
Danand123 skrev:
26. apr 2021, 21:20
To udekampe i Parken og Brøndby stadion med tilskuere. Bif må være favoritter nu.
Brøndby har også FCK ude. Derudover skal de til Aarhus og Randers. De smider point i alle tre.
Håber du har ret. Men presset er helt klart på os. Vi kan kun tabe mesterskabet... så ingen af de resterende kampe er jo heller nemme for Fcm.
FCN hjemme uden Døhr og Kamaldeen samt Randers efter deres pokalfinale - det SKAL være nemt! Brøndby har reelt kun FCN hjemme i den sidste, og der kan det være for sent - det tror jeg, det bliver.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

JBT skrev:
26. apr 2021, 21:11
MFKM skrev:
26. apr 2021, 21:09
Det eneste vi kan tage med fra den her kamp, er karantæne til Tychosen og Sulamana og Sistos gode spil.

Vi er stadig favoritter til guldet. Finder vi topniveauet, så smadrer vi stadig ligaen i de resterende 5 kampe.

Brøndby har ikke smidt de sidste point i ligaen - det har vi formenligt heller ikke.
Finder topniveau? Dvs i 2 ud af 32 kampe mod fck?

Favoritter? Haha
Nu er bookmakerne ikke kommet med odds endnu, men tør su sætte pengene på dine holdninger, når du tillader dig at grine af mine indlæg?

Jeg siger vi er favoritter til at vinde guldet, du siger Brøndby er. Laveste odds vinder. Du bestemmer indsats.

Eller er der bare tale om dit sædvanlige bavl når det går skidt?

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Sahl »

MFKM skrev:
26. apr 2021, 21:09
Det eneste vi kan tage med fra den her kamp, er karantæne til Tychosen og Sulamana og Sistos gode spil.

Vi er stadig favoritter til guldet. Finder vi topniveauet, så smadrer vi stadig ligaen i de resterende 5 kampe.

Brøndby har ikke smidt de sidste point i ligaen - det har vi formenligt heller ikke.
Det her er jeg ikke enig i. Jeg ser det som helt lige, der er ingen favorit.
Som andre nævner har FCN et par karantæner i næste kamp og der skal vi have 3 point, taber men den tror jeg ikke helt på det mere. Selvom der ikke er mange kampe endnu, er vi ikke engang sikret top2! Det er vigtig man giver den alt på hjemmebane mod FCN og viser det her var en svipser.. Jeg tror ikke på Brøndby taber point næste gang, så alt andet end sejr koster os nok 1 pladsen.

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af JBT »

MFKM skrev:
26. apr 2021, 21:39
JBT skrev:
26. apr 2021, 21:11
MFKM skrev:
26. apr 2021, 21:09
Det eneste vi kan tage med fra den her kamp, er karantæne til Tychosen og Sulamana og Sistos gode spil.

Vi er stadig favoritter til guldet. Finder vi topniveauet, så smadrer vi stadig ligaen i de resterende 5 kampe.

Brøndby har ikke smidt de sidste point i ligaen - det har vi formenligt heller ikke.
Finder topniveau? Dvs i 2 ud af 32 kampe mod fck?

Favoritter? Haha
Nu er bookmakerne ikke kommet med odds endnu, men tør su sætte pengene på dine holdninger, når du tillader dig at grine af mine indlæg?

Jeg siger vi er favoritter til at vinde guldet, du siger Brøndby er. Laveste odds vinder. Du bestemmer indsats.

Eller er der bare tale om dit sædvanlige bavl når det går skidt?
Hvis du læser indlæggene igennem vil det gå op for dig at jeg skriver at det er 50/50 - så der er ingen favoritter (der er to favoritter, og de er lige store)

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

1.36 på Fcm og 3.0 hos bet365. Men de odds afspejler jo også allerede satsede odds.

Og tænk fcn gav odds 9.0 i morges på dagens kamp.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af ABT »

De næste tre kampe kan meget vel placere skabet.

FCN hjemme uden Mads højre Døhr og Kamal Sultan
Bif ude
Randers hjemme med pokal tømmermænd

Hiver man 9 løg i de tre kampe har jeg svært ved at se os smide det. Især hvis Bif over de næste tre kampe også får problemer i enten Randers eller Parken.

Men pisse frustrerende at man kun fører ligaen med 1 point, når det efter to opgør mod Randers og Farum burde have heddet +7 point.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 858
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Saemala »

Danand123 skrev:
26. apr 2021, 21:44
1.36 på Fcm og 3.0 hos bet365. Men de odds afspejler jo også allerede satsede odds.

Og tænk fcn gav odds 9.0 i morges på dagens kamp.
Nah, 365 lukker for mesterskabsodds når runden starter, og smider dem op igen når den er slut. Så den er ret præcis efter deres chance vurdering lige nu.
Høvdingen af Herning

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

Saemala skrev:
26. apr 2021, 22:06
Danand123 skrev:
26. apr 2021, 21:44
1.36 på Fcm og 3.0 hos bet365. Men de odds afspejler jo også allerede satsede odds.

Og tænk fcn gav odds 9.0 i morges på dagens kamp.
Nah, 365 lukker for mesterskabsodds når runden starter, og smider dem op igen når den er slut. Så den er ret præcis efter deres chance vurdering lige nu.
Der ved jeg godt, men hvis der oprindeligt gennem hele året er sat mange beløb på Fcm, kan de lokke spil over på fx. Bif ved at sætte odds lidt højere end reel chancevurdering.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

ABT skrev:
26. apr 2021, 22:01
De næste tre kampe kan meget vel placere skabet.

FCN hjemme uden Mads højre Døhr og Kamal Sultan
Bif ude
Randers hjemme med pokal tømmermænd

Hiver man 9 løg i de tre kampe har jeg svært ved at se os smide det. Især hvis Bif over de næste tre kampe også får problemer i enten Randers eller Parken.

Men pisse frustrerende at man kun fører ligaen med 1 point, når det efter to opgør mod Randers og Farum burde have heddet +7 point.
Arh, plus seks. Vi fik trods alt et point i mandags, selv om det føltes som et nederlag.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af MFKM »

Danand123 skrev:
26. apr 2021, 22:12
Saemala skrev:
26. apr 2021, 22:06
Danand123 skrev:
26. apr 2021, 21:44
1.36 på Fcm og 3.0 hos bet365. Men de odds afspejler jo også allerede satsede odds.

Og tænk fcn gav odds 9.0 i morges på dagens kamp.
Nah, 365 lukker for mesterskabsodds når runden starter, og smider dem op igen når den er slut. Så den er ret præcis efter deres chance vurdering lige nu.
Der ved jeg godt, men hvis der oprindeligt gennem hele året er sat mange beløb på Fcm, kan de lokke spil over på fx. Bif ved at sætte odds lidt højere end reel chancevurdering.
Sådan fungerer bookmakere ikke, selvom mange tror det.

Bookmakere gør ikke et odds højere eller lavere, fordi mange har spillet på noget. Bookmakere gør odds højere eller lavere, hvis de vurderer chancen er højere eller lavere for at noget sker.

Om der er spillet 10.000.000 på Brøndby som mestre og 100 kr på Midtjylland som mestre, er bookmakerne fuldstændig ligelgade med. Hvis de vurderer at chancen er 60/40, så sætte de oddsene efter det.

Selvfølgelig kan bookmakerne genoverveje deres odds, hvis der sættes mange odds imod dem. Altså hvis det tyder på at de har lavet en forkert chancevurdering. Hvis de vurderer, at der er tale om at "Mange BIF-fans spiller på Brøndby, fordi de holder med dem" så påvirker det ikke oddset.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Danand123 »

MFKM skrev:
26. apr 2021, 22:20
Danand123 skrev:
26. apr 2021, 22:12
Saemala skrev:
26. apr 2021, 22:06


Nah, 365 lukker for mesterskabsodds når runden starter, og smider dem op igen når den er slut. Så den er ret præcis efter deres chance vurdering lige nu.
Der ved jeg godt, men hvis der oprindeligt gennem hele året er sat mange beløb på Fcm, kan de lokke spil over på fx. Bif ved at sætte odds lidt højere end reel chancevurdering.
Sådan fungerer bookmakere ikke, selvom mange tror det.

Bookmakere gør ikke et odds højere eller lavere, fordi mange har spillet på noget. Bookmakere gør odds højere eller lavere, hvis de vurderer chancen er højere eller lavere for at noget sker.

Om der er spillet 10.000.000 på Brøndby som mestre og 100 kr på Midtjylland som mestre, er bookmakerne fuldstændig ligelgade med. Hvis de vurderer at chancen er 60/40, så sætte de oddsene efter det.

Selvfølgelig kan bookmakerne genoverveje deres odds, hvis der sættes mange odds imod dem. Altså hvis det tyder på at de har lavet en forkert chancevurdering. Hvis de vurderer, at der er tale om at "Mange BIF-fans spiller på Brøndby, fordi de holder med dem" så påvirker det ikke oddset.
Ok, men hvorfor gav fcn så odds 5.50 i går på sejr i dag...og odds 9.0 her til morgen. Og så odds 6.5 her til aften inden kampen. Der er jo netop pga antallet af spil. Så ikke enig med dig.

Bet365 skal blot tjene penge... og dække sig ind, hvor det er muligt.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Priske viser igen, at han ikke har overblik, og ikke kan tage temperaturen på kampen. Hans udskiftninger svækkede holdet - det modsatte var vel formålet?
Sæt nu Cajuste og Mabil på bænken i de næste par kampe og lær dem, at fodbold også spilles med indersiden af hovedet

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror stadig at vi vinder mesterskabet. Eller rettere, vi bør vinde.

Men Brøndby har følelsen af at være forfølgere nu, det kan for dem være psykologisk nemmere end at være det hold der skal forsvare.

Det hold af os og dem som rammer en stime nu, vinder mesterskabet. Jeg troede FCK kampen kunne blive vores "start" men ak nej.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R27: Nordsjælland - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Vi har altså en kamp mod FCN på græs uden Døhr og Kamaldeen. Den skal vi vinde. Derefter en svære udebane kamp i Brøndby. Herefter en kamp mod et forhåbentligt tømmermands reserveramt Randers-hold. 7 point i de tre kampe og jeg tror vi bliver mestre.

Besvar