R26: FC Midtjylland - FC København

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3177
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Acebone »

Stadion i morgen! Vil ikke kloge i opstilling eller resultat, men bare det at skulle af sted er fantastisk!

Vi ses!

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af oros »

Nemlig - på stadion i dag. Et sted jeg aldrig har været før - på udeafsnittet!

Fcmrose
Indlæg: 173
Tilmeldt: 3. mar 2014, 18:09

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Fcmrose »

Jep sidst jeg var på stadion mod fck - skulle jeg have en mesterskabstrøje med hjem. Det skal jeg så ikke i aften.
Jeg er ret bekymret for resultatet. Fck har en rigtig fin trup - ikke mindst i aften hvor i hvert fald kaba og erik ikke er med, hvis paulihno også må sidde over, så er vores forsvar absolut til at tale med.
Jeg så gerne mabil fik en plads på bænken fra start, pione må da snart have afsonet sin Brian p straf?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Stoffer »

nåmen, det blir ret spændende hva

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af UlveLars »

Lossl
Joel-Alex-Hoegh-Paulinho
Frank-Cajuste-Evander
Isak-Sisto
Brumado

Jeg kan godt leve med 1 p vores form- og karantæneramte trup taget i betragtning. Det fastholder forspringet på 8 p til fck med 18 tilbage. Dermed må det være en tvekamp mellem os og bif - og den tror jeg, at vi vinder.
Jeg frygter til gengæld en røvfuld...

Fcm5600
Indlæg: 173
Tilmeldt: 16. sep 2016, 15:56

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Fcm5600 »

Jeg håber at vi spiller frisk frem af banen, vi ligger nummer 1 uanset hvad, hvis vi så alligevel taber fordi truppen var for tynd i forsvaret, nå ja, så er der en ny kamp lige om lidt, hvor Svia og Kaba er tilbage.
Ønske: Sisto tilbage i startopstillingen

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Sahl »

Jeg tror det bliver en meget svær kamp. Jeg håber Sisto for lov til at starte! Derudover kunne det være rart at se noget vilje og aggressivitet. Det er stadigvæk meget tæt i toppen og alt kan ske! Det bliver vigtigt med 3p, så vi har lidt luft ned til Brøndby. Men spiller vi uafgjort, kan jeg også godt leve med det.

Danand123
Indlæg: 828
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Danand123 »

På vej mod Herning... tror også det bliver en vanskelig opgave, hvor vi vil blive udfordret i luften, nu hvor hverken Kaba og Svia er med. Dette gælder i begge felter. Ser FCK som et bedre hold end BIF - og hvis vi taber, så er de absolut med i Guldkampen. Så måske man skal være tilfreds med uafgjort - men det ville have været noget nemmere at acceptere, hvis vi havde vundet i mandags. Og vi er jo sjældent tilfreds med andet end sejr.

Nå, men go for it - vi skal på stadion igen.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af SimonH »

Opstillingen er ude.

Vi starter således

Løssl
Andersson - Høegh - Scholz - Paulinho
Cajuste - Onyeka - Evander
Dreyer - Brumado - Sisto

Endelig starter sisto. YES!
Dreyer også blevet god igen.
Jeg kan kun ærgre mig over, at vi spiller Andersson fremfor Cools.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Konsulen »

Resultaterne i de andre kampe i denne runde har ikke været med os. Håber inderligt vi kan levere i aften, men tvivler på det...

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Lund7400 »

Det havde lunet med to ekstra point på bogen fra mandag, bestemt. Så havde jeg gerne solgt den for uafgjort, men det gør jeg ikke nu. Vi skal fremover stepperne og mose dem, det kan vi også trods Eriks fravær - jeg tror på det! Skønt med Sisto tilbage og Brumado på top er ikke nogen stor svækkelse.

3-1! Sisto, Dreyer, Evander.

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Lund7400 »

Feeed halvleg!! Fremragende indsats. Eneste malurt er Dreyer, ikke i det splitsekund var Fischer, så havde vi ført 2-0

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Christian »

Super god halvleg og hvor er det fedt med den stemning vores tilskuere leverer. Stor ros herfra.
Store Plusser til Joel og Brumado.

Kom så FCM.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Konsulen »

Dejlig tænding på kampen - og fantastisk at Brumado scorede. Han løber åbenbart hurtigere end det ser ud til.
Irriterende at Cakuste igen lægger hjernen i omklædningsrummet - håber Priske skifter ham i pausen.
Jeg elsker jo Bak Bach for hans passion - jeg frygter bare, at hans engagement og frustrationer med dommeren forplanter sig til spillerne. Vi skulle gerne slutte kampen med 11 mand på banen

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af SimonH »

Frygter at enten cajuste eller onyeka ryger ud her i anden halvleg

Besvar