R26: FC Midtjylland - FC København

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Matjavsen »

Der blev min pik stiv


Undskyld mit sprogbrug

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Matjavsen »

Hvor er det smukt

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Konsulen »

PIS! - har vi virkelig ikke andet end sådan et par letbenede at sætte ind?

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Konsulen »

De er jo gode spillere, men nu skal der fightes

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Matjavsen »

Nu ingen brok efter kampen.
Og gerne 7 sider med ros

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Lund7400 »

Lund7400 skrev:
22. apr 2021, 20:06
Det havde lunet med to ekstra point på bogen fra mandag, bestemt. Så havde jeg gerne solgt den for uafgjort, men det gør jeg ikke nu. Vi skal fremover stepperne og mose dem, det kan vi også trods Eriks fravær - jeg tror på det! Skønt med Sisto tilbage og Brumado på top er ikke nogen stor svækkelse.

3-1! Sisto, Dreyer, Evander.
Den ramte jeg næsten lige i røven. Klasse, klasse, klasse!! Nu er det et parløb, og lur mig om ikke Randers driller Brøndby i de næste to - men vi kan selvfølgelig også dumme os!

Brumado så meget mere dynamisk end Kaba, jeg er vild med det! Vanvittigt mål af Dreyer, flotte indhop, Evander i godt humør. Alt fungerende.

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Christian »

Flot kamp og vilde mål. Vigtigt med sejr så Brøndby ikke kommer tættere på.

Glæder mig allerede til næste kamp.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Konsulen »

Det var det perfekte hold Priske stillede med i dag👍 Hold kæft hvor spillede de godt - og hvor er det godt, at Høgh blev klar. Dreyer tilbage, Evander på topniveau og Sisto ligner en der hører til i start11’eren , og så under jeg virkelig Vibe det mål

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Vijen »

Flot flot kamp. Jeg tror på, at det var tilskuerne der bar holdet fremad. Det var jo european night med kun 4.5k på lægterne.

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af Steffen am »

Godt tænkt af Kaba og Erik at tage en fridag i dag, så de er helt klar til de sidste 6 kampe.

Feeed kamp, fedt med tilskuere på stadion.
Og hvor er det bare fedt at være FCM fan.

Og lidt sjovt at se FCK falde fra hinanden.

AaB brænder straffe og vinder. Vi får slet ikke straffe, men vinder alligevel. Sgu meget nice.
Og fedt at se at vi ikke begynder at spille dårligt, bare fordi vi er lidt uheldige med nogle dommerkendelser.

Kæmpe ros til de der var på stadion, og hjalp dommeren og spillerne i dag.
;) :D :D :fcm:

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af SimonH »

FREMRAGENDE KAMP. Vi er selvfølgelig også med marginaler i denne kamp, hvor de to langskud går ind. Det var dog dejligt at se den energi der var fra spillerne i dag.

Sisto spiller en kongekamp, hvor han viser hvor god han er.
Paulinho er bare langt foran nr. 2 på den plads.
Brumado kommer ind og viser hvor fuldgod en erstatning han er for Kaba. Jeg synes tilmed at han vinder mange af duellerne i luften modsat tidligere.
Daniel Høegh spiller en konge kamp hvor han vinder ALT. Han minder som spiltype meget om Erik. Det bliver svært at erstatte Scholz til sommer.

Og slutteligt. Forårets profil. Evander!!!!
Fremragende kamp igen. Han styrer midtbanen totalt med lækre afleveringer og en konge arbejdsindsats.

Brugeravatar
DenStolteJyde
Indlæg: 880
Tilmeldt: 7. mar 2011, 00:18

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af DenStolteJyde »

Hvor var det da bare et fantastisk resultat og en fantastisk kamp.

Elsker også den bromance som Mabil og Sisto tydeligvis har :)

Og netop Sisto som har været temmelig udskældt i perioder var min Man of the match. En ting er det mål han scorer, det er virkelig godt lagt ind, men ikke ligefrem en han ville sætte ind 9 ud af 10 gange, men udover målet har han også et godt overblik og i dag laver han flere rigtig gode afleveringer og prøver ikke nødvendigvis at afdrible 7 mand først som han tidligere har forsøgt.

Indtil 1-0 målet var jeg ikke ligefrem sikker og i starten af kampen synes jeg også vi var temmelig presset. Derefter hjalp det en del, og hvor var det da fedt at vi efter reduceringen ikke bliver bange og begynder at stille os ned med 10 mand i eget felt, men i stedet kører på og får scoret til 4-1 og dermed endegyldigt lukkede kampen.

MFKM
Indlæg: 609
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af MFKM »

Mange spillere er blevet rost - helt fortjent.

Synes også Joel endelig finder niveau igen.

Og Evander - hold kæft hvor er han god. Og den gejst han viser på banen er en fornøjelse. En brasiliansk 10’er med rigtig 6’er mentalitet.

Følelsen på stadion i dag, var som kampen mod Horsens, da vi sikrede os guldet i 18. Alt i kroppen sitrede fra en time før kampstart og indtil nu. Stadion har været så savnet!

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af JBT »

Som forventet, idet kun en sejr talte i dag. Flot indsats.

Man burde kunne sætte sig op, og spille som dette stort set hver gang - det er storklubsmentalitet.

Presspillet sad der, og det lignede at der blev løbet langt flere meter end normalt, hvilket bare er krævet for at tingene lykkedes.

Når det er sagt, var fck godt nok heller ikke gode (igen igen på mch)

Erik og Kaba var på ingen måde savnet.
Erstatningerne spillede sig vel sagtens direkte ind i start 11.

Slår man fcn begynder det for alvor at se godt ud. Vil være ærgerligt at pisse den gode kamp væk i aften, med et nederlag i Farum

oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: R26: FC Midtjylland - FC København

Indlæg af oros »

Fantastisk!
Men de kunne nu godt fjerne nettet fra udeafsnittet...
Nå, spil sådan de næste fire kampe, så tror jeg mesterskabet er hjemme.

Besvar