RFC-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: RFC-FCM

Indlæg af Matjavsen »

MFKM skrev:
19. apr 2021, 20:46
Elendig 2. halvleg. Endda med karantæner til Kaba og Erik.

Guldbarometeret er gået fra 80 % til 50 % på en kamp.
Aghhh.

Nu er det heller ikke fordi de andre hold spiller særlig godt.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: RFC-FCM

Indlæg af Matjavsen »

ABT skrev:
19. apr 2021, 21:00
Lige som det næsten ikke kunne blive værre... Vinder man ikke mesterskabet, er dette en kamp man vil se tilbage på og tænke: “hvordan fanden kan vi ikke hive 3 stensikre point i sådan en kamp?”.

Randers med et amputeret hold. Priske med mærkelige dispositioner med Awer fra start og Joel på HB. Endnu en kamp Priske må tage på sin kappe... inkompetent.

Kæmpe gave af en kamp, og så leverer man så ligegyldig en indsats

Edit: oveni købet vælger man at hive en karantæne på Kaba og Erik mod FCK. To spillere som måske er vores vigtigste mod netop FCK. Håbløst
Hvorfor er det mærkeligt at spille joel på højre når det er hans fortrukne plads?

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: RFC-FCM

Indlæg af SimonH »

Matjavsen skrev:
19. apr 2021, 21:04
ABT skrev:
19. apr 2021, 21:00
Lige som det næsten ikke kunne blive værre... Vinder man ikke mesterskabet, er dette en kamp man vil se tilbage på og tænke: “hvordan fanden kan vi ikke hive 3 stensikre point i sådan en kamp?”.

Randers med et amputeret hold. Priske med mærkelige dispositioner med Awer fra start og Joel på HB. Endnu en kamp Priske må tage på sin kappe... inkompetent.

Kæmpe gave af en kamp, og så leverer man så ligegyldig en indsats

Edit: oveni købet vælger man at hive en karantæne på Kaba og Erik mod FCK. To spillere som måske er vores vigtigste mod netop FCK. Håbløst
Hvorfor er det mærkeligt at spille joel på højre når det er hans fortrukne plads?
Fordi at Cools er bedre offensivt end Joel. De er begge højrebenet. Det er med alt respekt håbløst, at spille en højreback som ikke kan slå en fremadrettet aflevering i den gode højre side. Cools ville have været fremragende i højre. I stedet forringer du Cools unødvendigt ved at spille ham i venstre. Joel kunne vel ikke have spillet dårligere i venstre end højre side.

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: RFC-FCM

Indlæg af ABT »

Matjavsen skrev:
19. apr 2021, 21:04
ABT skrev:
19. apr 2021, 21:00
Lige som det næsten ikke kunne blive værre... Vinder man ikke mesterskabet, er dette en kamp man vil se tilbage på og tænke: “hvordan fanden kan vi ikke hive 3 stensikre point i sådan en kamp?”.

Randers med et amputeret hold. Priske med mærkelige dispositioner med Awer fra start og Joel på HB. Endnu en kamp Priske må tage på sin kappe... inkompetent.

Kæmpe gave af en kamp, og så leverer man så ligegyldig en indsats

Edit: oveni købet vælger man at hive en karantæne på Kaba og Erik mod FCK. To spillere som måske er vores vigtigste mod netop FCK. Håbløst
Hvorfor er det mærkeligt at spille joel på højre når det er hans fortrukne plads?
Åbenlys fejl at spille Joel på HB, når det betyder, at Sery skal spille på sin 3. Eller 4. Bedste position. Joel har gjort sig på VBen før. Sery ung og urutineret - giv ham noget tryghed og spil ham et sted hvor han har gjort det godt tidligere.

Oveni er Joel forfærdelig på HB i dag. Flyt ham dog over på VB, når det er åbenlyst, at intet fungerer. Flyt så Dion over på HB og se om han kan lykkes, mens Joel kan levere sit alibi-bold på VBen.
/ ABT

Billede

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: RFC-FCM

Indlæg af JBT »

Matjavsen skrev:
19. apr 2021, 21:04
ABT skrev:
19. apr 2021, 21:00
Lige som det næsten ikke kunne blive værre... Vinder man ikke mesterskabet, er dette en kamp man vil se tilbage på og tænke: “hvordan fanden kan vi ikke hive 3 stensikre point i sådan en kamp?”.

Randers med et amputeret hold. Priske med mærkelige dispositioner med Awer fra start og Joel på HB. Endnu en kamp Priske må tage på sin kappe... inkompetent.

Kæmpe gave af en kamp, og så leverer man så ligegyldig en indsats

Edit: oveni købet vælger man at hive en karantæne på Kaba og Erik mod FCK. To spillere som måske er vores vigtigste mod netop FCK. Håbløst
Hvorfor er det mærkeligt at spille joel på højre når det er hans fortrukne plads?
Måske fordi at han er bange for at have bolden, og ikke har offensiv fremdrift gemt i sig for fem flade ører.

Han kan hverken gå til baglinjen eller sætte en mand. Det er til at kaste op i egen mund over

Lad ham dog spille defensivt på venstre og Cools tæske op og ned ad den højre kant

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: RFC-FCM

Indlæg af JBT »

Priske når lige at sige to ord i interview om at være tilfreds, og tager big time fejl i hvad han ser

Kæmpe hat mand

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: RFC-FCM

Indlæg af Lund7400 »

Jeg kvæles ved Priskes interviews. “Stolpe ud”, “vi kreerer nok”, “vi kæmper” - han vil sige det samme, om så vi er nede på et enkelt skud, som rammer pølsevognen.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: RFC-FCM

Indlæg af SimonH »

Hans floskler er håbløse.

Hvis han ikke spiller Pione istedet for Mabil torsdag bør han opsiges på stedet!

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: RFC-FCM

Indlæg af JBT »

Rander er et godt hold? Hold nu kæft priske, det er der ingen der siger de ikke er. Det er fcm der er piv ringe

Forventet hug må man sige, og manden er helt væk uanset hvad han så skal sige til mikrofonen

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: RFC-FCM

Indlæg af ABT »

Og så fik Priske lige åbnet ynk om mange kampe i efteråret. Presset mand...
/ ABT

Billede

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: RFC-FCM

Indlæg af Lund7400 »

Han siger altid det samme. Både pre- og postmatch. Underlig timing med ny kontrakt til ham, jeg synes, det har set skidt ud meget længe.

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: RFC-FCM

Indlæg af SimonH »

Send ham til Belgien.
Ansæt mig i stedet. Eller Thomas Thomasberg.

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: RFC-FCM

Indlæg af O »

Jesus, hvis ikke han kan finde et erhverv, hvor vigtigste egenskab er at måle diller, så må der sgu være en plads til ham i politik, som han kan svare fuldstændig lige så desillusioneret som en plastikprinsesse blæst på ketamin, som står og trasker i mudderet til en slettefest.

Sahl
Indlæg: 903
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: RFC-FCM

Indlæg af Sahl »

Det var ikke det bedste spil i dag, men der var faktisk chancer nok til sejr og havde vores stolpeskud gået ind i stedet for ud, havde folk haft en helt anden aften... Randers er altså ikke en walkover, det er der ikke mange SL klubber der er. Dermed ikke sagt jeg ikke er skuffet og nok havde skiftet hurtigere ud hvis jeg var træner.
Jeg synes til gengæld at det er trist, at se så mange der angriber Priske personligt på den måde, det forekommer ret barnlig, kritik er fint nok.. men nogle af de ting der er skrevet i den her tråd er langt over grænsen for hvad følelser for fodbold skal rumme efter min mening.

Det er tæt i år og vi er stadigvæk favoritter også selvom det bliver svært torsdag uden Kaba og Erik. Lad os lige se sæsonen færdigt før vi alle slagter holdet og træneren.

Matjavsen
Indlæg: 1104
Tilmeldt: 4. apr 2018, 21:38

Re: RFC-FCM

Indlæg af Matjavsen »

Jeg synes vores fans er blevet forkælet.
Hvis vi vandt 31 kampe og tabte 1 ville nogle folk være utilfreds.

Jeg er heller ikke tilfreds med resultatet, men trækker vejret før jeg kommentere.


Vi er i en down periode som alle klubber for, og straks kræver folk Priskes hoved på et fad

Besvar