DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Kim skrev:
16. apr 2021, 11:21
I år blev det ikke til 'the double' - jeg synes ellers vejen så nem ud efter at have skibbet OB og FCK ud, men...
Vejen så nok for nem ud, efter 1-0 hjemme var det tilbagelænet og vi forsvarer den bare hjem. Jeg er lige så skuffet her dagen derpå, det er simpelthen for slapt, vi falder helt sammen og laver nogle latterlige fejl.

Og så er jeg bare DØDTRÆT af at Sisto stadig skal straffes, spil nu for fa.... med vores stærkeste spillere.

mousebreaker
Indlæg: 3446
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:
16. apr 2021, 18:05
Kim skrev:
16. apr 2021, 11:21
I år blev det ikke til 'the double' - jeg synes ellers vejen så nem ud efter at have skibbet OB og FCK ud, men...
Vejen så nok for nem ud, efter 1-0 hjemme var det tilbagelænet og vi forsvarer den bare hjem. Jeg er lige så skuffet her dagen derpå, det er simpelthen for slapt, vi falder helt sammen og laver nogle latterlige fejl.

Og så er jeg bare DØDTRÆT af at Sisto stadig skal straffes, spil nu for fa.... med vores stærkeste spillere.
Sisto har ikke været blandt vores bedste spillere længe. Meget længe. Det var jo derfor han blev bænket - og Sisto blev pigesur.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

UlveLars
Indlæg: 739
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af UlveLars »

mousebreaker skrev:
18. apr 2021, 09:32
Ravnen skrev:
16. apr 2021, 18:05
Kim skrev:
16. apr 2021, 11:21
I år blev det ikke til 'the double' - jeg synes ellers vejen så nem ud efter at have skibbet OB og FCK ud, men...
Vejen så nok for nem ud, efter 1-0 hjemme var det tilbagelænet og vi forsvarer den bare hjem. Jeg er lige så skuffet her dagen derpå, det er simpelthen for slapt, vi falder helt sammen og laver nogle latterlige fejl.

Og så er jeg bare DØDTRÆT af at Sisto stadig skal straffes, spil nu for fa.... med vores stærkeste spillere.
Sisto har ikke været blandt vores bedste spillere længe. Meget længe. Det var jo derfor han blev bænket - og Sisto blev pigesur.
Det er rigtigt, men han er satme bedre end Mabil...

Besvar