DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Kim »

Kampfakta:
Kampstart: Torsdag 16.30
Spillested: Sydbank Park, Haderslev
Dommer: Jakob Kehlet
På TV: DR1
Hashtag: #sjefcm #sydbankpokalen

Karantæner:
SønderjyskE: Ingen
FC Midtjylland: Ingen

Bud på startopstillinger:
SønderjyskE (4-3-3): Flø - Simonsen, Gartenmann, Banggaard, Dal Hende - Vinderslev, Ekani, Albæk - Finne, Jacobsen, Wright

FC Midtjylland (4-2-3-1): Hansen - Sery Larsen, Sviatchenko, Scholz, Ailton - Onyeka, Evander - Isaksen, Dreyer, Mabil - Brumado

---
Ja, jeg tror sgu vi får vores sag for mod Sjdr (jeg ved at vi har pil op, og de har pil ned) -MEN - de er et såret dyr, og spiller på en virkelg lorte bane i Haderslev, der er kørt fuldstændigt op, og som bekommer Sjdrs bedt, der intet godt gør for os - derudover så besider de et fighterhjerte af rang, så jeg ser et hurtig scoret mål, så vi reelt får lukket kampen ned, da de så skal op og scorer 3 på hjemmebane, og vi vil kunne spille lidt på omstillinger, eller spare nøglespillere.

Nu må vi se - forhåbentlig er min bekymring blot hvid luft, og vi kvaller til finalen uden problemer :fcm: :lol: :fcmwolf:

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Jeg tror ikke Onyeka starter inde efter hans skade imod AGF, med en slagskade i ballen så bliver der nok ikke taget nogen chance.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4143
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Ravnen »

Tror bare vi skal lade dem have bolden og gå kontra, det er jo dem der er tvunget til at score mindst en gang, og mål er ikke noget man i forvejen kommer let til mod os. Når de på et tidspunkt er tvunget op for at presse, så får vi alle muligheder for at straffe dem. Dernæst, grundet vores brede trup kan vi stille et hold af relativt friske spillere.

Vijen
Indlæg: 1129
Tilmeldt: 6. mar 2016, 15:50

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Vijen »

Dreyer og Paulinho ikke med i truppen, så det må ikke være slemt med Onyekas slagskade.

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Stoffer »

Vijen skrev:
14. apr 2021, 18:24
Dreyer og Paulinho ikke med i truppen, så det må ikke være slemt med Onyekas slagskade.
Hvad med Paulinho?

SimonH
Indlæg: 1184
Tilmeldt: 16. jun 2015, 18:55

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Syntes vi er startet godt.

Men ailton er en fadæse. Aner ikke hvor bolden er. Det er usikkert hver gang bolden er i den ende. Som Glenn siger “it’s so easy”

Sniper
Indlæg: 388
Tilmeldt: 11. jul 2014, 11:59

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Sniper »

Vores første berøringer og afleveringer er jammerlige..

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Jøsses, hvor er vores Venstre side ringe. Ailton er frygtelig dårlig defensivt. Mabil er bare overall dårlig. Det ville klæde Priske tidligt og sætte trumf på med Sisto/Dreyer m.fl., kommer sde foran kan det blive nervøst!

Opløftende igen fra MA og Isaksen!

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 863
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af ABT »

Første halvdel af første halvleg var fint rent offensivt - Efter min mening meget usikkert defensivt hele halvlegen.

Ailton er jo full-blown elendig. De første par kampe synes jeg egentlig, at han så OK ud med plusser i erobringsspillet. Siden da er jeg godt nok vendt 180 grader på ham.
/ ABT

Billede

Lund7400
Indlæg: 1049
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Lund7400 »

Det måtte ske. Typisk Priske at trods stor utilfredshed så skifter han ikke. Skift nu ud!!!!

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Enig - hvordan fanden kan Priske være så handlingslammet

O
Indlæg: 269
Tilmeldt: 6. dec 2015, 10:49

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af O »

Forhelvede da.. Det var tydeligt hele vejen gennem første halveg, at det var et spørgsmål om tid, så hvorfor fanden reagerer man ikke, førend man står til at ryge ud lige før finalen mod et kriseramt Sønderjyske hold?!

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Der er jo ikke mål i Frank og Evander

JBT
Indlæg: 2063
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af JBT »

Man taler om the double.. sikke en katastrofe kamp man har gang i.

Latterligt bundniveau og træner handlekraft

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: DBU Pokal SF/2:SønderjyskE - Midtjylland

Indlæg af Konsulen »

Uanset hvor sur Priske er på Sisto, hvorfor fanden skal berettige en elendig Mabil til en plads på banen?

Besvar